InsertNumLock Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hadde jeg fått jobbe for Sorkin som researcher så hadde jeg ikke sagt nei. Om jeg hadde fått jobbe for Sorkin som kaffehenter så hadde jeg heller ikke sagt nei Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Hvis det hadde vært bedre betalt enn min nåværende jobb så hadde jeg selv vært hundepasseren hans på heltid. Dagens Louie må nesten være sesongens morsomste så langt for min del. De forrige har vært gode, men ikke så laugh out loud. Likte Parker Posey i de to forrige episodene. Har likt henne fra noen filmer og små roller både på Bored To Death, Parks And Rec og The Good Wife. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Begynte å se breaking in etter at den ble nevnt her i tråden. Ble helt satt ut. Var ikke klar for humor. Siste episoden lo eg høyt mange ganger. (den med team building i sesong 1) Det er så Digg å oppdage nye serier slik. Ikke noe "verdens beste" greier, men verdt tiden! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Hva faen.. Fortsatte de med Breaking in? Trodde de canna serien midt i sesong 1. Hms. Edit: heh. Ble det tatt opp igjen. Nye karakterer ble introdusert, og nå er det canna for andre gang? Endret 3. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Crap. Så dypt i materien har ikke eg gått Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Det har jeg da ikke sagt! Jeg syntes bare den er langt dårligere enn WW, og omtrent på linje med Studio 60, med nøyaktig de samme problemene som gjorde at ingen likte Studio 60. Tipper ingen av dere unnskyldte de feilene da, så hvorfor gjøre det nå? Artig nok koste jeg meg med Studio 60. The Newsroom har alt tilrettelagt. Knall skuespillere og knallbra og interessant konsept, med fantastiske produksjonsverdier (filmteam, musikk osv). Men Sorkins manusarbeid er for dårlig. Det er så desperat. Tar han en chill-pill og koser seg litt mer og forteller en historie fremfor å behandle åpenbare ting som om det lever i ninjaland så kan det blir knall. Ja, det ser ut som om han har byttet ut forfatterne, men jeg tipper det ikke var hans beslutning, så mye som at alle sluttet. Hadde du hatt lyst til å jobbe som "writer" for en fyr som ser på deg som en researcher? Ikke unormalt å bytte manusforfattere og det er ganske så unormalt for HBO å blande seg inn i slikt, så det ville vært litt overraskende. Jeg tviler på at Sorkin dro til den "kreative frihanvnen" HBO for å finne seg i at de blander seg inn. Uavhengig av hva jeg syntes om The Newsroom håper jeg ikke det er tilfellet at HBO blandet seg. Det vil ikke være bra for kanalen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Jeg hintet mer mot at alle hadde sluttet, jeg. Forøvrig er jeg enig - alt som mangler er bedre scripts. Skuespillere, produksjon, musikk og regi er AOK. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Litt malplassert musikk i piloten, men har forbedret seg. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Noen som har sett Archer? Det må være yndlings(tegne)serien min. Mørkt, sjåvinistisk, morsomt og samtidig smart. Uansett, jeg vet det skal komme en sesong 4, men er det noen som har premieredatoen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det er ikke noe premieredato på Archer enda. Ingenting er annonsert så langt i forveien, ypperst få tilfeller hvor datoen til noe på amerikansk tv kommer såpass mange måneder i forveien til en ny sesong. Sesong 4 har ikke amerikansk premiere før på nyåret. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Det er ikke noe premieredato på Archer enda. Ingenting er annonsert så langt i forveien, ypperst få tilfeller hvor datoen til noe på amerikansk tv kommer såpass mange måneder i forveien til en ny sesong. Sesong 4 har ikke amerikansk premiere før på nyåret. Ok, takk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Så ferdig The Killing S2 i helga. I grunn ikke så verst slutt, tiltross for at serien led mye av dårlige forfattere (eller ideene til forfatterne) fra slutten av sesong 1. Tok seg litt opp på slutten. Og like greit at serien ikke ble fornyet til en sesong 3. Men må si jeg kommer til å savne spesielt Joel Kinnaman. Mirelle Enos var det beste med sesong 1 med Michelle Forbes. Kinnaman spilte bra i sesong 2 synes jeg, kontra første sesongen (kanskje litt på grunn av at sesong 1 var overfokusert på Enos sin karakter). Håper at Kinnaman forsetter i en tv-serie på amerikansk kabel-tv etter han er ferdig med å drepe Dr. House som RoboCop. Endret 5. august 2012 av Maury Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Jeg tror Kinnaman er en fyr vi får se mer av, men han må også gjøre ferdig et par Johan Falk-filmer som er under inspilling i år eller neste år. Mannen har fått mye arbeid. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Synes folk om s2e07 av Suits? Louis sin nedhøvling av Donna-&--#62;meget bra skuespill. Ble overasket over at Harvey ville settle. Mannen har følelser, noe som hele episoden jobbet i mot virket det som. Ellers har vi den sedvanlige humoren, som når Mike spør Harvey om det var bra og slå til Tanner, og når Harvey sitt mellomnavn blir avslørt. Har det forvøvrig vært noe i mellom Harvey og Jessica? Endret 6. august 2012 av -iL- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Haha, Bullet in the face blir uten tvil noe annerledes. Eric Robert og Eddie Izzard i birollene blir greit. http://www.youtube.com/watch?v=uL1AZ1d5lOc 16. august kommer også miniserien Parades End som er en sammenproduksjon av BBC og HBO, i likhet med et annet drama rundt krig, Band of Brothers. Riktignok en mer fortelling om kjærlighet, men ser for all del fram til den. Både Rebecca Hall og Benedict Cumberbatch er herlige skuespillere. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Noen som har sett Doctor Who? Vurderer å sjekke det ut, nok å se hvertfall edit: Nvm, ser det ble spurt om på forrige side. Får ta en titt på første sesongen Endret 6. august 2012 av Vowels Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Er Intelligence bra? http://www.imdb.com/title/tt0845746/ Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Har kommet godt i gang med Party Down (litt ut i sesong 2) og må si at jeg digger det. Masse kjennte gjesteopptredener og god humor. Adam Scott er helt sjef! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Jeg hintet mer mot at alle hadde sluttet, jeg. Forøvrig er jeg enig - alt som mangler er bedre scripts. Skuespillere, produksjon, musikk og regi er AOK. Hva syntes du om siste sendte episode? For meg var den nær innertier (eneste minus det kjedelige trekantforholdet). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Bra. Flyopplegget var rimelig smart skrevet, men mye av humoren ble platt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå