empetre Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg har ikke noe problemer med myepisodes. Og kalenderen der funker bra den også. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Personlig bruker jeg Sick Beard. 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har brukt myepisodes i mange år nå, holder meg til det. Har lagt inn så mange programmer i statistikken nå at det ville vært bortkastet å starte på noe nytt. 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 bruk heller http://www.pogdesign.co.uk/cat/ Da forventer jeg at du bruker skinet mitt!! blue on grey Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Det har jeg faktisk gjort. Flere år nå. Visste dog ikke at det var ditt skin, har bare alltid brukt det du linket til for en godlang stund siden. Creds for enkelt og oversiktelig skin 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 ey, sweet! og takk :] Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ahh, Sorkins siste budskap i The Newsroom var rettet mot dere alle: Dere er alle en gjeng med feiginger! Men slapp av, den store hvite mann vil fikse dere Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Har brukt det flere år jeg også. Du ba meg gjøre det en gang for kanskje 2-3 år tilbake. Minte meg på det tidligere i år også, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 (endret) Ahh, Sorkins siste budskap i The Newsroom var rettet mot dere alle: Dere er alle en gjeng med feiginger! Men slapp av, den store hvite mann vil fikse dere Jeg følte meg faktisk litt truffet når jeg så episoden. Jeg som nettopp fjerna fult navn fra profilen min også Har brukt det flere år jeg også. Du ba meg gjøre det en gang for kanskje 2-3 år tilbake. Minte meg på det tidligere i år også, om jeg ikke husker feil. Åja. Det har jeg sikkert Pleier å reklamere for det så ofte jeg kan. Endret 30. juli 2012 av Hille Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg følte meg faktisk litt truffet når jeg så episoden. Jeg som nettopp fjerna fult navn fra profilen min også Tenk deg hvorda de stakkars konservative amerikanerne føler det i nesten hver bidige scene. For ikke å snakke om alle verdens kvinner ("greit, du kan være høyt utdannet og smart - men du må spørre den hvite mannen om hjelp og godkjenning") Likte forrige ukes episode ganske godt, er derfor skuffet over hvor dårlig det var denne uken. Får håpe det tar seg opp neste uke. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Hvis det er noen konservative som ser på serien så er de antageligvis ikke intelligent nok til å skjønne at de blir kjeftet på. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Jeg tror mange konservative er glad i The Newsroom, om ikke annet for dens portrettering av kvinner. "Basically, Sorkin’s treatment of his female characters could only be worse if he had each of them scream “I Need A Man!!” several times a show." Det ble skrevet i en anmeldelse etter tre episoder, om jeg husker korrekt. Og hva skjer i siste episode? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den - vi blir fortalt smarteste kvinnen - avfeier en annens kvinne råd fordi hun trenger Wills råd. Akkurat det bør varme hjertene til mannsjåvinistene der ute. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Ja, men serien er jo et makkverk uansett. Det er som en parodi på et venstrevridd show laget av republikanere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Learn English With Ricky Gervais Gleder meg Trailern var fantastisk... Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Ukens Workaholics var genial! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 HBO-film med David Larry, med Jon Hamm og Michael Keaton i hovedrollene kommer. Larry David og fyren som regisserte Superbad som skal skrive tv-filmen sammen. Ingen Curb før 2014-2015 minst. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Det må jo bare bli bra! Synd med lang ventetid til Curb though Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Fikk første sesong av Prison Break i posten i dag. Vet ikke om jeg skal se den, eller første sesong av The Wire først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Da har man sett serien Boardwalk empire, dog den starter meget tregt så tar den seg voldsomt opp. Serien vokser på meg, og karakterene er gode. Sesong 2 er jo direkte gledelig voldsom. Gode skuespillerprestasjoner, god blanding av virkelige og fiktive karakterer. Serien kan glatt anbefalles. Og jeg gleder meg til september. Ny sesong Boardwalk Empire og ny sesong Sons of Anarchy. Enormt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå