Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, Sorkins siste budskap i The Newsroom var rettet mot dere alle:

Dere er alle en gjeng med feiginger! Men slapp av, den store hvite mann vil fikse dere

:wee:

Jeg følte meg faktisk litt truffet når jeg så episoden. Jeg som nettopp fjerna fult navn fra profilen min også

Har brukt det flere år jeg også. Du ba meg gjøre det en gang for kanskje 2-3 år tilbake. Minte meg på det tidligere i år også, om jeg ikke husker feil. :)

Åja. Det har jeg sikkert :p Pleier å reklamere for det så ofte jeg kan.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Jeg følte meg faktisk litt truffet når jeg så episoden. Jeg som nettopp fjerna fult navn fra profilen min også

Tenk deg hvorda de stakkars konservative amerikanerne føler det i nesten hver bidige scene.

For ikke å snakke om alle verdens kvinner ("greit, du kan være høyt utdannet og smart - men du må spørre den hvite mannen om hjelp og godkjenning") :wee:

Likte forrige ukes episode ganske godt, er derfor skuffet over hvor dårlig det var denne uken. Får håpe det tar seg opp neste uke.

Lenke til kommentar

Jeg tror mange konservative er glad i The Newsroom, om ikke annet for dens portrettering av kvinner.

"Basically, Sorkin’s treatment of his female characters could only be worse if he had each of them scream “I Need A Man!!” several times a show."

Det ble skrevet i en anmeldelse etter tre episoder, om jeg husker korrekt. Og hva skjer i siste episode? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Den - vi blir fortalt smarteste kvinnen - avfeier en annens kvinne råd fordi hun trenger Wills råd.

Akkurat det bør varme hjertene til mannsjåvinistene der ute. :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da har man sett serien Boardwalk empire, dog den starter meget tregt så tar den seg voldsomt opp. Serien vokser på meg, og karakterene er gode. Sesong 2 er jo direkte gledelig voldsom. Gode skuespillerprestasjoner, god blanding av virkelige og fiktive karakterer. Serien kan glatt anbefalles. Og jeg gleder meg til september.

Ny sesong Boardwalk Empire og ny sesong Sons of Anarchy. Enormt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...