Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Kevin Smith om Veronica Mars: "hands-down, the best show on television right now, and proof that TV can be far better than cinema.''

 

Joss Whedon om Veronica Mars: "Best. Show. Ever. Seriously, I've never gotten more wrapped up in a show I wasn't making, and maybe even more than those [...] These guys know what they're doing on a level that intimidates me. It's the Harry Potter of shows."

 

Danielzu om Veronica Mars: ''Det er bra, se den''

 

Og dessuten er jo Kristen Bell så jæskla søt, da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva så om Kevin Smith og Joss Whedon digger Veronica Mars? Er det ekstra spesielt siden de selv lager film/TV? Alle har jo hver sin smak, og de to liker serien tilfeldigvis.

 

Joda, serien er grei den, men har bare sett noen episoder på TVNorge eller hvor den går, aldri fulgt med.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Thanks for nothing, Mr. Chairgame.

 

Do we like flying seaguls btw guys?

 

Stephen Merchant til HBO alene, uten Ricky. Og to av produsentene fra The Office (usikker på hvilken, endrer innlegget snart etter å ha sjekket det).

 

EDIT: Ja, originale The Office.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Det er en god serie, ikke en grei, men en god. Det er morsomt at du kan kalle en serie grei for å så i samme setning påpeke at du aldri har fulgt med.

 

Man kan jo av å se noen episoder mene om det er en god serie eller ikke, trenger ikke å følge med for det. Det er jo grunnen til at jeg ikke har fulgt med på den.

 

Vær så god, Maury.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar
Suits tar seg opp, og serien blir bare mer og mer spennende. Ser frem til de kommende episodene! Egentlig en "feelgood"-serie med mye humor og med interessante karakterer. En god drama-serie etter min mening. Eneste minus er at det blir mye uforståelig advokat-pjatt. Blir sittende igjen med mange spørsmål, men er jo ikke vanskelig å holde følge uansett.
'

 

Enig i det, og når en såpass vital/sentral karakter blir "borte", sitter man med tårer i øyekroken....

Lenke til kommentar

Hva så om Kevin Smith og Joss Whedon digger Veronica Mars? Er det ekstra spesielt siden de selv lager film/TV? Alle har jo hver sin smak, og de to liker serien tilfeldigvis.

 

Joda, serien er grei den, men har bare sett noen episoder på TVNorge eller hvor den går, aldri fulgt med.

 

Let sleeping dogs lie. Eller ikke.

 

Har du lyst til å utdype deg litt mer? Ikke ute etter noen lynsjing, bare en bedre begrunnelse :) Har ikke noen problemer med å se for meg at VM, som har flere likheter med Terriers, blir for mørk. Det er også en relativt kompleks historie, som krever sitt av publikum, men du må nesten se serien kronologisk for å henge med der. Sesong tre er heller ikke i samme liga som de to første, så kanskje du har sett episoder derfra?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser ut som en nerve ble truffet hos flere her når jeg sa at VM bare er en grei serie. Nei, jeg har ikke gitt den mange sjanser, men alt ligger i smaken, og siden jeg ikke er noen stor fan av moderne "detektivserier" fra før er det lett å gi de opp tidlig. Men må si at jeg heller ville sett på VM enn slike CSI-type serier hvis jeg skulle sett noe i den sjangeren.

Men murder/mystery som f.eks Poirot og Marple liker jeg, men de er vel mere miniserie/TV-filmer da.

Lenke til kommentar

Er Prison Break bra?

De to første sesongene er bra, men de siste sesongene føles ut som melking. Jeg vil ikke spoile serien, men de siste sesongene er egentlig meningsløse og skaperne fortsatte for å håve inn penger.

 

Jeg var ganske ung da jeg først så Prison Break, og det må ha vært den første serien jeg fulgte med på, men i ettertid vil jeg si at de to siste sesongene ikke var så bra som jeg trodde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...