Arne Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Arrested development kan kanskje være verdt å sjekke ut, Lars? Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg trenger en ny serie faktisk....Helst no ala Twin Peaks eller Lost Noen tips? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Dere som sa jeg ikke burde se The Line tok feil. Jeg likte den. God underholdning. Men ja... Det kunne vært et høyere nivå på den. Men absolutt godkjent underholdning for min del. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg fant hvertfall ikke noe bra med det. Ingenting å forsette å se på det for, dermed litt crap. Er til og med gøyere å sitte på omegle enn å se den serien der. ______________________________________________ Sitter å ser igjennom Veronica Mars nå. Gøy å se en yngre Theo Rossi fra Sons Of Anarchy og Leighton Meester fra Gossip Girl. Samt og se en del av Party Down-gjengen. Spesielt Vinnie Van Lowe/Ken Marino. Genial karakter, elsker måten han skal være en rival på i serien uten å virke noe farlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Holy crap, Andy Hallett kjent fra Angel som Lorne er død, han døde i mars i en alder av 33, det var trist. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Da var DW S3 ferdig. Siste episoden var helt sinnsykt fanastisk. Hele var lagt opp perfekt, og "Face of Bo" var kremen over i'en. Helt fantastiskfantastiskfantastisk! Elsker DW! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kunne ikke vært mer enig! (føler seg stolt for å ha introdusert deg for serien) Du burde forresten teste ut Doctor who tråden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Holy crap, Andy Hallett kjent fra Angel som Lorne er død, han døde i mars i en alder av 33, det var trist. Å hvis du husker Glenn Quinn som Doyle, han døde i 2002 av overdose. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Han like jeg ikke noe serlig, synd at han dør, men han var bare med i 9 episoder og ingen av dem var spesielt noe for meg, Lorne på andre siden har jeg et godt forhold til, En fin karakter på alle måter. Det er også litt forskjell på å ta overdose og å dø av hjerte svikt i en alder av 33 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er serietørke. Noen bra serier som går nå? Er snart ferdig med Supernatural, den likte jeg veldig godt Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er også litt forskjell på å ta overdose og å dø av hjerte svikt i en alder av 33 Det er forskjell ja, men det gjør det ikke mindre trist. Jeg likte veldig godt karakteren Doyle, og synes at Glenn Quinn var en flink skuspiller. Synest derfor det er veldig synd hvordan det endte for han. Husker jeg oppdaget det for en stund siden da jeg hadde et av mine mange Angel maraton og la merke til at den ene episodene var dedikert til han. Lorne ble egentlig aldri en av mine favoritt karakterer, men Andy Hallett var kjempe flink til å spille han. Synest det er utrolig trist at han døde på den måten i en så ung alder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er serietørke. Noen bra serier som går nå? Er snart ferdig med Supernatural, den likte jeg veldig godt Ikke begynn å se på The Line hvertfall. Steike hakkandes UMULIG å finne episode 9! *vurdere å stange hode i veggen* Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Jeg har begynnt og sett på Eureka nå som alle andre har tatt pause. Eureka er ikke en serie som går nå, men jeg har ikke sett det før så. En helt OK serie. Endret 1. juni 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Har hørt flere nevne denne uten å sette meg så mye inn i den. Men nå er det serietørke som kjent og da passer det ypperlig å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Veronica Mars, Robot Chicken og Sons of Anarchy, Lars? Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Sons of Anarchy anbefales uten tvil. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 en "Mine innlegg"-post og svar på denne er slettet. Hvis dere vil følge med på en tråd bruk abonerings-muligheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Norge ble nevnt flere ganger i Simpsons epsioden som ble sendt der 17.5 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jau... Herlig episode. Stereotyper er en smule gøy. "The Drowningest Catch" Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Norge ble nevnt flere ganger i Simpsons epsioden som ble sendt der 17.5 Sendt hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå