Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaget Strike Back for et par måneder siden, og det er blitt en serie jeg liker meget godt. Det er ikke samme kvalitet som f. eks. Person of Interest, men den er overraskende bra. Strike Back er den britiske førstesesongen, med bl.a Andrew Lincoln fra The Walking Dead og den andre sesongen heter Strike Back: Project Dawn som er laget av en amerikansk TV-kanal. Første sesongen har nok mer kvalitet, mens andre sesongen er mer actionfyllt. Det kommer også en tredje sesong i august, med navnet Strike Back: Vengance. Personlig nøt jeg begge sesongene, og serien er knall underholdning hvis man lever seg inn i den. Det er som de gamle Lethal Weapon filmene, du vet hva du får; slemme skurker, tøffe one-liners og masse vold. Man vet hva man får, men det er bra gjennomført.

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget Strike Back for et par måneder siden, og det er blitt en serie jeg liker meget godt. Det er ikke samme kvalitet som f. eks. Person of Interest, men den er overraskende bra. Strike Back er den britiske førstesesongen, med bl.a Andrew Lincoln fra The Walking Dead og den andre sesongen heter Strike Back: Project Dawn som er laget av en amerikansk TV-kanal. Første sesongen har nok mer kvalitet, mens andre sesongen er mer actionfyllt. Det kommer også en tredje sesong i august, med navnet Strike Back: Vengance. Personlig nøt jeg begge sesongene, og serien er knall underholdning hvis man lever seg inn i den. Det er som de gamle Lethal Weapon filmene, du vet hva du får; slemme skurker, tøffe one-liners og masse vold. Man vet hva man får, men det er bra gjennomført.

 

Jeg liker også Strike Back. Men likte mer sesong 2 enn sesong 1. Følte serien passa med mer action slik som sesong 2. Det blir litt som jeg ser Sparatcus, ikke ekstrem bra drama men god underholdning og spennende til tider.

 

Charles Dance fra Game of Thrones er en av de nye med i sesong 3 av Strike Back. Ser fram til både The Hanuted og Strike Back: S3 fra Cinemax i år.

Lenke til kommentar

Suits tar seg opp, og serien blir bare mer og mer spennende. Ser frem til de kommende episodene! Egentlig en "feelgood"-serie med mye humor og med interessante karakterer. En god drama-serie etter min mening.

Eneste minus er at det blir mye uforståelig advokat-pjatt. Blir sittende igjen med mange spørsmål, men er jo ikke vanskelig å holde følge uansett.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Takker for forslag. Tror Downtown Abbey ville slått veldig godt an, men er usikker på hvor spennende jeg vil finne den selv. Veronica Mars er vel litt episode basert, vi har mer lyst på en lang historie som er spennende å følge med på. Skal ta en titt på de andre forslagene og. :)

Lenke til kommentar

Kevin Smith om Veronica Mars: "hands-down, the best show on television right now, and proof that TV can be far better than cinema.''

 

Joss Whedon om Veronica Mars: "Best. Show. Ever. Seriously, I've never gotten more wrapped up in a show I wasn't making, and maybe even more than those [...] These guys know what they're doing on a level that intimidates me. It's the Harry Potter of shows."

 

Danielzu om Veronica Mars: ''Det er bra, se den''

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...