Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Variasjon er ikke alltid riktig. Er litt lei av så lite variasjon jeg også, men i dramakategorien er det mer riktig med mindre variasjon.

 

Jon Hamm har ikke hatt et så sterkt år på Mad Men synes jeg som sesong 4. Sesong 5 åpna veldig for Christina Hendricks o.s.v. Ingen klarer å slå Bryan Cranston etter hans prestasjon i Crawl Space. Hamm har ingen "The Suitcase"-episode denne sesongen som får han til å overgå Mr. Heisenberg.

 

Sons Of Anarchy – Amazingly, Kurt Sutter hasn’t started ranting on Twitter, He must still be asleep.
Endret av Maury
Lenke til kommentar

Her kan man stemme på Drama-favoritt i hvert fall: http://serienytt.no/2012/07/emmy-2012-vinner-mad-men-igjen/

 

 

Selv stemmer jeg for Mad Men i drama-kategorien, men blir egentlig ikke skuffet så lenge det ikke blir Homeland (god serie, men syntes den er hakket under de andre grunnet de siste episodene).

 

Ellers, Bryan Cranston tar vel lett med seg prisen for beste mannlige skuespiller.

Lenke til kommentar

Parks And Recreation ble nominert i 2010 og 2011 for kategorien, så jo det var forventet at Parks skulle etter å være den mest kritikerroste komiserien i 2011 til å ende opp med en nominasjon igjen. Så der tar du grundig feil. Og ettersom Louie nå ble nominert på vegne for seriens andre sesong, som var noe helt annet enn sesong 1 av serien var det jo mye som tilsa det.

Ja, du har nok rett. Jeg har egentlig ikke fulgt med på Emmys noe særlig, så jeg kjente ikke til at de begge var nominert tidligere. Men jeg føler likevel at ingen av de to er mainstream nok til å bli nominert år etter år.

TBBT er bedre enn Modern Family. TBBT er elendig den og. Men den nedgraver seg ikke ned i møkk.

Veldig uenig, synes Modern Family er langt bedre, selv om det også har tapt seg.

Lenke til kommentar

@Maury.

 

Er enig med deg. Variasjon er selvsagt ikke nødvendigvis det riktige. Men noen ganger morsommere hvis vi ser bort fra at det kan bli "feil".

 

Ellers synes jeg nesten Boardwalk Empire / Steve Buscemi fortjener en pris basert på DEN scenen i siste episode. For meg årets tv-scene.

Lenke til kommentar

Emmy-velgerne velger ikke akkurat morsomme "feil". Kathy Bates.

 

En av dagens beste Emmy-tweets kommer fra Sons of Anarchy sin serieskaper, Kurt Sutter.

 

and to all of you expecting a cunt-laced emmy diatribe... that's so 2011. a calm, mature, rational @sutterink is much more dangerous.

 

Noen lols;

 

Folk på TVLine som klager over ingen Castle nominasjoner.

 

 

Teen.com klager på ingen nominasjon for beste komiserie når det kommer til Glee.

 

 

Ouststanding Writing for A Comedy er ganske elsk i år

Louie - Pregnant

Girls - Pilot

Parks And Recreation - The Debate

Community - Remedial Chaos Theory

Parks And Recreation - Win, Lose Or Draw

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har ikke sett siste sesong av Mad Men (på sesong 2) og Downton Abbey (har ikke sett den), og holder på med Boardwalk Empire nå, men jeg håper på Breaking Bad. Jeg er uenig med deg, Dotten. Jeg synes sesong fire overgikk sesong tre.

 

Jeg kan forresten ikke se for meg at noen skulle true Cranston om prisen for mannlig hovedrolle. Strålende skuespiller.

 

Lei av TBBT og Modern Family-nominasjoner, men jeg har sluttet å se på seriene, og de faller jo i smak hos folk flest, selv om majoriteten alltid tar feil.

Lenke til kommentar

Mad Men er goodshit. Men igjen, ikke for alle.

 

Jeg trenger en ny tv-serie. Liker type, breaking mad, men at work, person of interst, walking dead, terranova. Men er åpnet for det meste bare ikke science fiction, 1400-1800 tallet. Hadde vært kult med noen viking serier hvis det finnes eller steinalder. Er åpen for det meste :p

 

Hvis du liker Person of Interest så burde Burn Notice falle i smak. Lettbeint underholdning, og allikevel enn av de beste spiondramaene siden Alias.

 

Viking-serier er ikke noe seriøst av. Kommer en tidlig i 2013 med Gabriel Byrne, Gustav Skarsgård o.s.v. og det mest universalet navnet for en viking-serie; Vikings. Kunne blitt filma i Norge, men ble Irland istedenfor.

 

Falling Skies kanskje. Dumme aliens i sesong 1 (på ti episoder), men har blitt bedre nå i sesong 2.

 

Louie, dritbra komiserie som er går til tider over sjangeren helt perfekt. Også herlige på sine særegne måter er Workaholics, Community, It`s Always Sunny In Phildelphia og Parks And Recreation,

 

Du har vel sett Game of Thrones?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...