Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål om The Wire s2

 

Siste episode, sesong to av The Wire. På slutten Trekker Fitz (FBI agenten) Daniels til side og sier at han fant muldvarpen og beklaget at han trodde det kom fra gjengen til Daniels.Fikk ikke helt med meg, men er det muldvarpen som sitter i FBI han mente da? Han som hele tiden varslet grekerne?

 

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

 

Siste episode, sesong to av The Wire. På slutten Trekker Fitz (FBI agenten) Daniels til side og sier at han fant muldvarpen og beklaget at han trodde det kom fra gjengen til Daniels.<br><br>Fikk ikke helt med meg, men er det muldvarpen som sitter i FBI han mente da? Han som hele tiden varslet grekerne?

 

 

Kanskje en idé å skrive hva det er spoiler for også ...

Lenke til kommentar

Spørsmål om The Wire s2

 

Siste episode, sesong to av The Wire. På slutten Trekker Fitz (FBI agenten) Daniels til side og sier at han fant muldvarpen og beklaget at han trodde det kom fra gjengen til Daniels.Fikk ikke helt med meg, men er det muldvarpen som sitter i FBI han mente da? Han som hele tiden varslet grekerne?

 

 

Ja, det var ham.

 

Lenke til kommentar

Er det noen her som har god greie på Star Trek franchisen?

Jeg lurer på å begynne så smått på det innimellom alt det andre jeg holder på med. Men jeg har ikke spesielt lyst å starte på serien fra 1966. Hva er det egentlig som er det kronologisk eldste? Kunne kanskje tenke meg å starte på Voyager eller Enterprise.

Lenke til kommentar

Er det noen her som har god greie på Star Trek franchisen?

Jeg lurer på å begynne så smått på det innimellom alt det andre jeg holder på med. Men jeg har ikke spesielt lyst å starte på serien fra 1966. Hva er det egentlig som er det kronologisk eldste? Kunne kanskje tenke meg å starte på Voyager eller Enterprise.

 

The Original Series (1966–1969)

Star Trek: The Animated Series (1973–1974)

The Next Generation (1987–1994)

Deep Space Nine (1993–1999)

Voyager (1995–2001)

Enterprise (2001–2005)

 

Har bare sett noen episoder av TNG selv, men har aldri falt i smak.

 

Sitat Troy Barnes: "Set phasers to love.."

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...