Mala Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er det noen som har sett Caprica her? Spin-off fra Battlestar Galactica, og er den verdt å få med seg ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Helt ærlig: ligg unna med god margin. Ikke en gang titt på trailers, cause you will get hurt. Den _kunne_ vært så jæææææææææævlig god!!! Men nei, den var søppel. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dropp den, var ikke noe tess spør du meg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er det noen som har sett Caprica her? Spin-off fra Battlestar Galactica, og er den verdt å få med seg ? Se den bare hvis du er blodfan av BSG. Eller kanskje ikke Jeg så den, angrer egentlig ikke. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Er White Collar verdt å se? Trenger litt serietips til sommerregnet. Følger ikke med på særlig mange serier (Suits, Newsroom, GoT, SoA, Breaking Bad) så bør ikke være så altfor krevende! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Da høres det ut som at White Collar er noe for deg. Ganske lettbeint og god serie. Sesong 4 begynner om noen dager også. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg hatet det. Mest fordi jeg missliker Tim DeKay. Og i denne serien spiller han ekstra dum. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Ok, takk. Da prøver jeg meg på det! noen andre serietips? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Justified og Homeland. To av de beste dramaseriene om dagen. Mad Men og, men kanskje ikke noe for deg? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Har sett de 6-7 første episodene av Justified, men ble ikke helt fenget. Blir det mer fokus på en hovedhistorie etterhvert, eller fortsetter det i samme sporet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Det er alltid avhopp, men sesong 2 og 3 er ganske så annerledes. Er ikke før rundt episode 7-9 sesong 1 begynner med mer sammenhengende plott. Riktignok er det rød tråd gjennom sesong 1 også, men kanskje ikke så lett å tenke seg fram til for alle. Det er en av de beste dramaseriene i dag sammen med Mad Men, Breaking Bad, Game of Thornes og Homeland. Topp 10 serie i 2011. Sesong 3 tidligere i år var fantastisk også, herlig sesong fullt av gode prestasjoner av nye tillegg i serien og eldre skuespillerne på serien. Syvendeplass etter delt 5 plass med Louie og Game of Thrones på Metacritic sin topp 10 av score samla opp av kritikerne. I første sesong var Justified en solid krimserie med en flott skuespillerstab, men det var ikke før sesong 2 serien realiserte sitt fulle potensiale. Ved å utvide fokuset sitt mot hele samfunnet i småbyen Harlan stilte serien tematisk rike spørsmål om hvor langt en er villig til å gå for ens familie og konsekvensene ens handlinger har på nærmiljøet. Sesong 2 gikk dypere inn i hevn, sorg, lojalitet og båndet mellom familie med flotte prestasjoner av Timothy Olyphant (Deadwood, Damages) og Emmy-vinneren Margo Martindale (Dexter) i en av tidenes beste skurkeroller som Mags Bennett. - Jakob Andreassen @ Serienytt.no Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Takk. Da får jeg pushe meg gjennom sesong 1 og prøve meg på resten. Høres jo veldig bra ut, og liker egentlig sesong 1, men klarer ikke å fenge meg nok siden det ikke er en hovedstory. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg falt av når hovedstoryen tok for mye fokus... Folk er forskjellige Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Episoden "Broken", den første i sesong 6 av House MD var fantastisk god! 1 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Hvorfor går ikkje det nye csi miami episoder på tv norge tirsdager? Aaltid gjort det mens dei speiler inn nye til csi :-$ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Spilles ikke inn flere episoder. Serien er kansellert. Dessuten er den drit. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Whaaaat? Csi miami og vanlig csi kansellert? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Bare Miami. CSI Las Vegas lever videre Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Var redd at det gjaldt Csi, enig at miami ikkje var det store :-P er walking dead også kanselert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå