Shruggie Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Poenget er at det var trolig i West Wing, og utrolig i studio 60. Den ene ble en hit, den andre en flopp. Dette går mot flopp igjen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Skal noe til for å floppe på HBO når kanalen selv har vært klar på anmelderslakt, og nedfall i seertall er vanlige. HBO har igjen andre måter til å "rette" opp fall, OnDemand og HBOGo er relevant for HBO. Allikevel liker HBO Sorkin godt, og en sesong 2 er spikra. En miniserie fra Sorkin er også på vei på HBO. Endret 9. juli 2012 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det kan være en flopp selv om de lager utallige episoder. Kvalitet > kvantitet. Hvor mange såpeserier er det ikke som er oppe i 30-40 sesonger? Jeg vil ikke se på de heller. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Fuck it, dere fikk meg til å restarte The Wire igjen... Do the chair know we gonna look like some punk-ass bitches out there? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Fuck it, dere fikk meg til å restarte The Wire igjen... Do the chair know we gonna look like some punk-ass bitches out there? Ah, Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Du har baller når du kødder med Stringer Bell! On The Newsroom; på god vei til å bli frelst. Karakterene begynner virkelig å vokse, spesielt bi-rollene. Will og Mackenzie føles dessverre enda ikke som virkelige karakterer, men to steiner som fyrer ut Sorkins politiske meninger, og belærer amerikanere. Heldigivs har jeg en svakhet for for sistnevnte. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Aventer newsroom gitt til den får satt seg mer. Har nå sett Suits, ikke så fantastisk som mange sier den er. ok+ i min bok. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg er glad jeg begynte på Suits før de panegyriske anmeldelsene og tweetsene kom rullende inn. Det er helt greit, ja. Bedre enn mye av det som går på TV, men langt ifra et mesterverk av noe som helst slag. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Bedre sesong 2 enn sesong 1 hvis dette forsetter, og jeg likte sesong 1. Så den i forveien av sesongstarten i USA i vår. David Costabile som var latterlig (allikevel helt grei karakter) i Breaking Bad kommer fram som passe farlig hvis man skulle hatt mannen som kollega på et advokatfirma. http://www.youtube.com/watch?v=0kZ80kAT03g Kritikken til miniserien Political Animals har fått en god start. Virker bra, og off-brand for å være kanalen med sånne helt greie lettbeinte serier som Suits og Burn Notice. Ganske god cast, selv Jimmy Wolk som var fantastisk i Lone Star. Hinds som er noe en favoritt etter Rome. "Bucky" er også med. Amerikansk premiere 15. juli. http://www.youtube.com/watch?v=D7YWdW-GlX4 Anbefaler å sjekke ut Throne for noe bra britiske krimdrama. Er litt aktuell på to måter nå, David Morrissey til The Walking Dead i høst, og amerikansk premiere på serien nå snart. Morrissey er en av mine favoritter av britiske tv-skuespillere for tiden, og har i grunn alltid vært en favoritt siden jeg så State of Play for noen år tilbake. God skuespiller, fint å se han kanskje bryte igjennom litt på tv-skjermen i USA og. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg likte ham i Breaking Bad. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Da har jeg akkurat sett ferdig Space Above & Beyond i sin helhet. Såg en del episoder back in the day, men fikk aldri tråden i serien. Er rasende for at denne perlen her kun fikk 1 sesong gitt, kjempe serie! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg er glad jeg begynte på Suits før de panegyriske anmeldelsene og tweetsene kom rullende inn. Det er helt greit, ja. Bedre enn mye av det som går på TV, men langt ifra et mesterverk av noe som helst slag. Suits er jo "verdens beste serie" blant flere jeg kjenner. Helt ok/grei serie å se imo, men ikke i nærheten av så bra som ryktet er. Når det er sagt, har ikke noe problem at folk liker den. Folk har tross alt forskjellig smak. Men det å hylle kvaliteten så mye... mja... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har aldri hørt noen snakke om Suits som "verdens beste serie". Har bare sett noen episoder. Fin serie å spare opp til dødperioder i serieverden. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Så akkurat Perception og er ikke videre imponert. Tror ikke denne holder lenge hvis den fortsetter i samme stil, det var lite som fenget. Den type musikk som finnes i de fleste amerikanske seriene av lignende type, denne inkludert, går meg på nervene. Den hadde premiere i natt. Endret 10. juli 2012 av mushi Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Har aldri hørt noen snakke om Suits som "verdens beste serie". Har bare sett noen episoder. Fin serie å spare opp til dødperioder i serieverden. Tipper det har med at du er litt eldre enn meg. For min aldersgruppe er det mange som virkelig digger serien. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Minner meg litt om Ally McBeal møter Entourage. Begge gode serier på sin måte. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har også hørt verdens beste serie om Suits, riktignok av folk jeg forbinder med sossene fra vestkanten. Kan ikke folk heller sjekke ut gode britiske krimdramaer fremfor disse typiske amerikanske wise-guy-dective show som Perception? Bare via bildene så kom det fram som crap. Eric McCormack er heller ingen dramaskuespiller. Alle showene hans tidligere har failet. Ser for meg at denne også feiler, selv om den starta bra (The Closer hjalp mye). Thorne er et bra alternativ, for eksempel mye bedre enn The Killing US hvis du vil ha en serie som løser en sak over flere episoder (eller langfilm, avhengig av hvordan du skaffer serien). Perception var så søppel at CSI med selv Laurence FIshburne kom fram som bedre. Noe annet bra nytt også i sommer fra de britiske kanalene. Blackout likte jeg godt, Christopher Eccleston var bra i The Shadow Line som jeg så i fjor. Og skuffer heller ikke i Blackout heller. Line of Duty med Lennie James (kjent fra amerikanske serier som Jericho, The Walking Dead og Hung) har jeg bare sett smått av første episoden. Virker litt tørt i starten, men liker å ha James tilbake i en sentral rolle. Han var jo mye grunnen til at jeg likte Jericho litt i grunn. Hit & Miss var helt greit, må se ferdig mini`en. Likte de to første episodene. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Lov til å spørre om anbefalinger i denne tråden? Ønsker å finne noen komedieserier av type *The Trip *Peep Show *The Office Tips? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Workaholics burde være noe for deg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Political Animals ser spennende ut. Liker at det er en miniserie også slik at det ikke får sjansen til å bli kjedelig. Er Thorne en serie med en rød tråd eller er det procedural ala CSI? Edit: svarer på mitt eget spørsmål. Ser det er 6 episoder og 2 historier. Endret 10. juli 2012 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå