Filmvenn Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Haha, herlig gjesterolle av Oscar-vinneren Melissa Leo. God skuespiller hun. Gjort mye bra roller på film og tv. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Jeg hadde ingen problemer med episode 1. 2 var bedre, men 1 var ikke dårlig i det hele tatt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Sant det, likte det selv. Parkeringsplass-situasjonen og det med kjæresten til Louie i episoden var jo noe jeg lo godt av selv. Selv en "dårlig" episode av Louie er bedre enn mye annet av komiserier i dag. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Ikke sant. Og den situasjonen med dama som "skjønner" Louie så godt at hun hopper fra A til Z uten pause... Kjenner noen slike Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 Er sjokkert over å ha brukt en kveld på å se 4 første episodene av Falling Skies sesong 2 uten å himle særlig med øynene. Merkbart at nesten hele produksjonsteamet ble byttet ut. Fortsetter den fremgangen hva gjelder kvalitet, kan den bli ganske så god innen sin sjanger. Fortsatt endel som må ryddes opp i, men ser ut som de rasker på med å gjøre nettopp det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) Tok seg helt klart opp igjen med ny sesong. Føler romvesnene har vokst seg noen flere hjerneceller denne gang. Spent på Terry O`Quinn-episodene. Mark Verheiden burde skrive flere episoder enn disse andre tufsene som skriver for serien. Graham Yost kommer jo ikke til å jobbe noe stort med serien framover så (Justified i fullt gir, og mulig spiondrama med Noah Emmerich og disse). Tror det er bra at serien kvitta seg med Hsu Taylor som jeg aldri likte episodene til på Lost, og som driver med Touch. Remi Aubuchon som showrunner er også et godt valg, ettersom han skrev mye bra på miniserien From Earth to The Moon (en romfart-miniserie fra HBO verdt å få med seg), og takler sci-fi bra. Endret 7. juli 2012 av Maury Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Endelig fått begynt på Community. Sett en del episoder hittil. Endret 8. juli 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 (endret) Community er knallbra. Gled deg! Begynt på The Wire og 30 Rock nå. Begge virker lovende. 1 times episoder av The Wire er dog vanskelig å få få "presset" inn i hverdagen, bare episode 2 der. Ep 6 på 30 Rock. Likte ikke piloten så godt, men nå synes jeg det har blitt ganske morsomt. Endret 8. juli 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Da har jeg sett de første 7 episodene av Community. Jævlig bra serie! 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Akkurat ferdig med episode 7 av 30 Rock. Blir som sagt bare bedre. Snedig humor. Baldwin har et utrolig poker face. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Noen her som har sett Trailer Park Boys? Begynte på det i går etter en kompis anbefalte det. Virker ganske morsomt så langt. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Har sett endel av det. Utrolig morsom serie! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Ble positivt overasket må jeg si. Har ikke hørt om det før i går heller. Men det vil vel alltid dukke opp noen skjulte perler. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. juli 2012 Del Skrevet 8. juli 2012 Én uke til premieren på Breaking Bad sesong 5! Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Noen som har andre enkle serier som passer i denne klynga rules of engagement, How met your mother, til death, gary unmarried, big bang theory, two and a half men... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Mandag: Newsroom. *glede* 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Bedre episode 3 enn 2. Charlie Skinner er for min del en av årets topp 10 karakterer, så herlig. Karakteren er som en moderne og tøffere Bert Cooper mer tilhørende virkeligheten til tider for meg. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Meh. Jeg trodde ikke på den episoden i det hele tatt. Jeg nekter å tro at ledelsen hadde ventet så lenge med å si fra, og når de først gjør det så legger de opp til en føkkings presentasjon over flere timer? De hadde rett og slett gitt noen sparken, og sannsynligvis hadde det vært Skinner. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Det _kan_ jo også hende at de driver og forteller en historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå