Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er sjokkert over å ha brukt en kveld på å se 4 første episodene av Falling Skies sesong 2 uten å himle særlig med øynene.

Merkbart at nesten hele produksjonsteamet ble byttet ut. Fortsetter den fremgangen hva gjelder kvalitet, kan den bli ganske så god innen sin sjanger.

Fortsatt endel som må ryddes opp i, men ser ut som de rasker på med å gjøre nettopp det. :)

Lenke til kommentar

Tok seg helt klart opp igjen med ny sesong. Føler romvesnene har vokst seg noen flere hjerneceller denne gang. Spent på Terry O`Quinn-episodene.

Mark Verheiden burde skrive flere episoder enn disse andre tufsene som skriver for serien. Graham Yost kommer jo ikke til å jobbe noe stort med serien framover så (Justified i fullt gir, og mulig spiondrama med Noah Emmerich og disse). Tror det er bra at serien kvitta seg med Hsu Taylor som jeg aldri likte episodene til på Lost, og som driver med Touch. Remi Aubuchon som showrunner er også et godt valg, ettersom han skrev mye bra på miniserien From Earth to The Moon (en romfart-miniserie fra HBO verdt å få med seg), og takler sci-fi bra.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Community er knallbra. Gled deg!

Begynt på The Wire og 30 Rock nå. Begge virker lovende. 1 times episoder av The Wire er dog vanskelig å få få "presset" inn i hverdagen, bare episode 2 der. Ep 6 på 30 Rock. Likte ikke piloten så godt, men nå synes jeg det har blitt ganske morsomt.

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Meh. Jeg trodde ikke på den episoden i det hele tatt. Jeg nekter å tro at ledelsen hadde ventet så lenge med å si fra, og når de først gjør det så legger de opp til en føkkings presentasjon over flere timer? De hadde rett og slett gitt noen sparken, og sannsynligvis hadde det vært Skinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...