Dynejonas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Herregud hele filmen sitter jeg " kan noen si nigger snart". Djees. Var bra når han satte på filmen for det ble på en måte mer diskriminerende når han snakket om the big game til den svarte fyren. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Digger det med Rescue Me at den er omtrent like grov som It`s Always sunny in Philadelphia, men Rescue Me veksler veldig mellom seriøse ting og til de litt mer tullete tingene. Har vært en del 9/11-handling i det siste i serien, i tilegg at Tommy(hovedpersonen) disser en fyr som er lam(spilt av Michael J. Fox). Rescue Me er virkelig en god serie, bare så forbanna få som ser den nok til å skjønne det. Elska denne delen i en av de siste episodene: Endret 22. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Var på tide at jeg sjekket ut Rescue Me etter flere varme ord fra forumet. Har bare ett ord, wow! Over halvveis ferdig med første sesongen allerede. Falt virkelig i god smak. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Årets tradisjon overstått! Har sett årets sesong av 24 i strekk, 18 timer med Jack Bauer som tygger tyggegummi og sparker rumpe! Knallbra sesong! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Årets tradisjon overstått! Har sett årets sesong av 24 i strekk, 18 timer med Jack Bauer som tygger tyggegummi og sparker rumpe! Knallbra sesong! Satan. Tror ikke jeg hadde klart et helt maraton av det der Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nei blir hardt for stakkars blodpumpa nåpr det går fort for seg i svingene, når man i tilleg har drukket noen liter kaffe! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har vært syk i to dager, så jeg kjørte like greit igjennom Dexter en gang til. Sesong 1 er latterlig bra. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Absolutt. Hadde sesong 2 maraton for noen uker siden, og jeg synes omtrent det var like spennende som første gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 http://www.youtube.com/watch?v=u5tNZ7P21IQ 10 år siden wrestlinghelten Owen Hart slo seg i hjel under en kamp Han som var så blid og positiv...aldri et nei til en autografjeger Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 hvordan er det med serier som begynner nå i den nærmeste fremtid, er det egentlig noen, eller starter alle seriene opp igjen til høsten? Forresten, i tilegg så kommer Mental natt til onsdag og. Det er en dramakomedie med blant annet Chris Vance fra Prison Break. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Da var sessongens siste episode av Legend Of the Sekker sett. Ganske grei serie egentlig. Lurer på om det vil komme en ny sessong. Noen som vet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Bare å sjekke på wikipedia det som regel, da finner du ut om serien er fornyet eller ikke. Den er fornyet forresten for en andre sesong. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kjedelig tid av året tvmessig det som kommer nå. Ser på myepisodes, og det er type ingen serier de kommende månedene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dette er en svak årstid innen serier ja, men kan trøstes med at True blood begynner igjen nå i juni og Torchwood miniserien vil bli sendt mellom 15-19, så noe er det. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Absolutt. True Blood blir høydepunktet i løpet av sommeren. Var skeptisk til å begynne med, men den utvikla seg fantastisk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kjedelig tid av året tvmessig det som kommer nå. Ser på myepisodes, og det er type ingen serier de kommende månedene. Egentlig ikke. Weeds, True Blood, Entourage og Burn Notice er jo gangske bra serier det. Og de har sesongstart i juni og juli. Også har du nye serier som Mental, The Goode Family(av skaperne av Bevis And Butthead), Hung(Ny HBO-serie med Thomas Jane fra The Punisher). Samt utsending av sesongene til Law And Order: CI, Pushing Daisies, Harper's Island og Southland. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er The Line noe å sløse bort båndbredde på? Fortjener serien æren av at jeg hviler øynene på den av mangel på noe annet for tida? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke sløs bort båndbredda di på det. Se heller Southland istede da, The Line er egentlig bare noe canadisk crap spør du meg. Se heller noen gamle serier? Hvis du ikke har sett Rescue Me, True Blood og Burn Notice anbefaler jeg dem blant serier som folk flest ikke ser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ikke sløs bort båndbredda di på det. Se heller Southland istede da, The Line er egentlig bare noe canadisk crap spør du meg. Se heller noen gamle serier? Hvis du ikke har sett Rescue Me, True Blood og Burn Notice anbefaler jeg dem blant serier som folk flest ikke ser. Sett, sett og sett. Men Southland skal sjekkes ut. Takk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Southland passer for deg hvis du likte The Shield noengang. Veldig The Shield-Light liksom, da de sensurerer banninga. Ville heller anbefalt deg Party Down hvis du ikke har fått med deg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå