empetre Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Helt enig. Sesong fire var magisk. Når sesong 5 er ferdig, blir det nok å kjøpe seg boksen :-) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Nedtelling til Breaking Bad sesong 5. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Nå gleder jeg meg maks til å begynne på sesong 4 i morgen! Ble nettopp ferdig med nr 3 i stad. Startet Onsdag forrige uke, har vært helt oppslukt i flere dager nå, for en serie Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Kjenner følelsen. Selv så jeg to sesonger på to dager. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Herregud, tilogmed modern ble sittende våken utover natta og se på breaking bad Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Applaus til din mamma Gleder meg rimelig jeg også ^_^ Lenke til kommentar
empetre Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Starta på "Homicide: Life On The Street" nå. Mange kjentfjes fra Oz. Beecher, Whittlesly, Governor Devlin, El Cid. Noen som har sett alt av Homicide her i tråden? Endret 5. juli 2012 av empetre Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 The Wire tar livet av meg! Seriøst brukt 2-3 uker på å se de første sesong nå, snakk om tungstartet serie. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 The Wire, er det en serie som har en rød tråd gjennom hele sesongen som Game of Thrones, 24 osv, eller har den nye nytt hver episode som CSI og den typen serier? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Den er overhodet ikke som CSI og den typen serier Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Nå tenker jeg ikke på kvaliteten da, men hvordan episodene er bygd opp Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Nei, det er serialisert fra start til slutt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Sesongene har separate hovedhistorier, da. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Det kan også legges til at sesongene fokuserer på hver sine institusjoner, sånn som skoleverket og media, og hvordan disse påvirker personer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 The Wire, er det en serie som har en rød tråd gjennom hele sesongen som Game of Thrones, 24 osv, eller har den nye nytt hver episode som CSI og den typen serier? Det er en realistisk karakterdrama som følger kampen mot narkotika i Baltimore, men det er mildt sagt et enkelt svar. Jeg liker å kalle den et portrett av en amerikansk storby. Den handler først og fremst om ulike deler av samfunnet og hvilke innvirkning de har på hverandre. En tankevekkende serie og - etter min mening - den viktigste TV-serien som er laget noen gang. Hvis du virkelig liker serier som er innviklet og gir plass til å tenke blir du ikke skuffet. Episodene avslutter sjeldent med cliffhangers (men fortvil ikke, de blir ikke savnet) og ei heller sesongene. De visste tross alt ikke om de kom til å få lage fem sesonger (lave seertall). Jeg tror ikke du blir skuffet om du tar deg tid til å se David Simons mesterverk. Det hjelper selvsagt med flott skuespill og glimrende dialog. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Her er en link til den første scenen i den første episoden: http://www.youtube.com/watch?v=LYgKmOJT_gM Endret 5. juli 2012 av Shruggie Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Tips til serier jeg kan nyte i sommerferien? Akkurat nå holder jeg på med Breaking Bad. Sett de to første episodene men føler på en måte den er litt "treig", iallefall ifht. de seriene jeg har sett/og likt tidligere. Har dog hørt såpass mye bra om serien så jeg gir ikke opp! Jeg ser egentlig veldig lite serier, men har begynt å se litt det siste året. Seriene jeg følger med på per nu er Suits, Game of Thrones og SoA. Har snust litt på Boardwalk Empire, kan det anbefales? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Du kan ikke dømme Breaking Bad med de to første episodene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Bare å kaste fra seg en av de aller aller beste dramaseriene som går på tv nå, nærmest. Endret 5. juli 2012 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå