Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe nytt som har vart i ca. 4 år og folk nevner stadig støtt i tråden. En serie selv Jørgen har sett. Fyren som jeg har spekulert i om samarbeider med Al-Qaida (han sier Ansar al-Islam, på tull), på grunn av det han ikke har sett. (INSIDE JOKES).

 

Fin serie for all del. En god tredjeplass for min del etter Louie og Parks And Recreation av komiserier.

 

EDIT: Wtf, Eastbound & Down kommer tilbake for en fjerde sesong.

Endret av Maury
  • Liker 2
Lenke til kommentar

EDIT: Wtf, Eastbound & Down kommer tilbake for en fjerde sesong.

 

Melker den godt ja. Ble akkurat ferdig med sesong 3 i går. Elsket sesongstarten på Louie forresten. De små tingene er så herlige, sånn som når han sto og stirret på de meningsløse skiltene.

Lenke til kommentar

Synes det i grunn ikke er så melking med Eastbound. Selv om jeg synes serien kunne godt vært ferdig for min del etter sesong 3. Så finnes det strengt tatt mer melking mye mye mer andre steder, Entourage og How I Met Your Mother f. eks kunne vært ferdig tidligere.

 

21 episoder over 4 år er ikke akkurat så mye? Selv om sesong 3 var litt variabel så var sesong 1 og 2 gode. Sesong 3 var i tillegg mye bedre enn mye annet av amerikanske komiserier på tv-skjermen i dag også.

Lenke til kommentar

Har sett sesong 1-3 av alias fir ca 2 år siden.

 

Lurer på om eg skal begynne på 4 og 5 nå, men lurer på om det er 2 gode sesonger, avsluttes den eller blei den kansellert som eit sjokk?

 

Sorry for skrivfeil, er heilt forferdelig på telefon :)

Lenke til kommentar

Synes seriefinalen var grei-bra. Spesielt med Jack/Victor Garber.

 

Men sesongene du nevner i sin helhet var svakere enn de tidligere sesongene, selv om de ikke er så verst. Den ble ikke kansellert brått, produsentene skulle avslutte serien uansett virket det som i slutten av sesong 3 eller 4 (husker ikke, over 7 år siden jeg så Alias nå). Så var ikke i grunn overraskende at serien gikk mot slutten når den begynte å falle.

Lenke til kommentar

Starta på sesong to av Walking Dead i går. O'h lord!

 

 

 

 

Edit:

Da starter jeg på den ekstremt godt omtalte sesong 4 av Breaking Bad. Yummy

 

Sesong tre var en stor nedtur for meg. Usikker på om jeg orker en sesong til, men om den er bedre enn treern (mye bedre) kan det være interessant.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Synes det i grunn ikke er så melking med Eastbound. Selv om jeg synes serien kunne godt vært ferdig for min del etter sesong 3. Så finnes det strengt tatt mer melking mye mye mer andre steder, Entourage og How I Met Your Mother f. eks kunne vært ferdig tidligere.

 

21 episoder over 4 år er ikke akkurat så mye? Selv om sesong 3 var litt variabel så var sesong 1 og 2 gode. Sesong 3 var i tillegg mye bedre enn mye annet av amerikanske komiserier på tv-skjermen i dag også.

 

Synes bare sesong 3 hadde en såpass fin og definitiv slutt. Var ikke forbredt på at det skulle være mer. Klager ikke, bare fint at det kommer mer.

Lenke til kommentar

Da starter jeg på den ekstremt godt omtalte sesong 4 av Breaking Bad. Yummy

 

Sesong tre var en stor nedtur for meg. Usikker på om jeg orker en sesong til, men om den er bedre enn treern (mye bedre) kan det være interessant.

 

Sesong tre var strålende, men sesong fire er som tidligere nevnt helt på høyde med siste sesong av Sopranos og sesong fire av The Wire. Den er med andre ord veldig, veldig god. Jeg kan ikke minnes en eneste dårlig episode. Du kan ikke bli skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...