Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Ble ferdig med Avatar The Last Airbender i går. En fantastisk serie og en fantastisk opplevelse å se på. Beste animasjonsserien noensinne imo!

Da er det bare å hoppe direkte til "The Legend of Korra"

http://youtu.be/54srZLuYfb0

Haha. Way ahead of you! Har sett alt som er kommet allerede. Imponerende hvordan de har endret så mye på verdenen og likevel klarer folkene bak å beholde den gode feelingen over det. Gleder meg til avslutninga på fredag! :wee:

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=8WL31ct36Pc

Etter 1130 konserter gikk det nå mot kveld for Tupelos gromgutt.........

17.6.77 : Springfield , Missouri

18.6.77 : KC , Missouri

19.6.77 : Omaha , Nebraska (filmet av CBS)

20.6.77 : Lincoln , Nebraska

21.6.77 : Rapid City , Sør Dakota (CBS)

22.6.77 : Sioux Falls , SD

23.6.77 : Des Moines , Iowa

24.6.77 : Madison , Wisconsin

25.6.77 : Cincinatti , Ohio

26.6.77 : Indianapolis , Indiana (Siste gang Elvis sto på scenen. Denne arenaen er nå revet)

Balki : "Mary Anne , jeg har triste nyheter : Elvis er død !"

Lenke til kommentar

Drøy humor...? Du mener de som ikke skjønner de avanserte vitsene i Friends?

Nei. Hva mener du? Jeg mente åpenbart at humoren i Workaholics er av den typen man kjenner igjen i serier som It's Always Sunny in Philadelphia, Louie, osv. Altså en humor som gjerne spøker med død, abort, rusmisbruk og ting i den duren.

EDIT:

Maury: Haha, du må bli bedre med å pitche serier til meg da. Du var ikke særlig overbevisende! :p

Endret av Autzen
Lenke til kommentar

Okay, beklager hvis dette eller noe ala dette er tatt opp, men noen som har noen forslag til nye serier?

har sitt/ser disse og prøver og gi de en rangering fra 0 - 10 men det er bare sånn ca.

burn notice 7

Entourage 7

Eureka 4/5

Gary unmarried 7/8

Heroes 8

House 9

How i met your mother 9

legend of the seeker 6/7

Lost 10

Merlin 7

Mythbusters 9

once upon a time 8

Psych 7/8

Smallville 8/9

Stargate Atlantis 6

Stargate SG-1 8

Stargate universe 6/7

Suits 10

Supernatural 9/10

terra nova 8/9

The big bang theory 9

The mentalist 8/9

The vampire diaries 7

Til death 7/8

two and a half men 7

V 6/7

Ellers har jeg jo sitt mange som går på tv, men kanskje ikke hele serien. som breaking bad, ncis, csi, 70 show, friends, scrubs, bones, charmed, one tree hill, osv...

Noen som har noen gode serier?

Lenke til kommentar

Det virker som du liker litt lettbeinte serier (+med enkel humor), basert på høy rangering på Suits, HIMYM, TBBT, The Mentalist, Two and a Half Men etc.

Du kan sjekke ut How To Be A Gentleman - der har Kevin Dillon, kjent som Drama fra Entourage, en hovedrolle. Har vel kommet 8-9 episoder hittil, og er kanskje noe som faller i smak. Enkel humor og lettbeint handling.

Ellers kan du jo sjekke ut Royal Pains. Er på sesong 4 nå, så da har du en del materiale å ta igjen. Det et en lege som flytter ut til Hamptons og blir "concierge doctor" med hjelp av broren. Det er en kurant blanding av humor og drama, og lett å følge.

Dette er ikke de beste seriene der ute, men fine tidsfordriv/avkoblingsserier. Jeg ser på begge, men det er ikke de som står først i køen. Modern Family, som får mye kritikk for de seneste sesongene, kan kanskje også passe. Sesong 1 var i mine øyne den beste, men det er fortsatt tålelig grei underholdning.

Ellers er jo Community, Party Down, Parks and Recreation m.fl. som alltid blir anbefalt. Du bør absolutt ta en titt på alle disse tre, men det er betydelig forskjell fra HIMYM et al.

Lenke til kommentar

Skal se litt på disse, takk:)

Synes det er kjempe å se på mike i suits, patrick i the mentalist, shawn i psych, house i house, you get the picture, sånn smarte folk, eller begavne eller hvordan du vil si det. Hvis du har sett limitless så er det og bra :p

ellers er det jo sånn som lost og diverse som har en fantastisk historie.

og ellers sånne Two and a half men, HIMYM osv. som er veldig lett fordøyelig. Ofte jeg driver med andre ting mens jeg ser det, trenger liksom ikke den store oppmerksomheten for å følge med.

er jo tidsfordriv

Endret av Eddie1234
Lenke til kommentar

Woah! Så nettopp Abed i bakgrunnen av en episode av Cougar Town.

Ja, det er jo en hel episode av Community der de snakker om dette

Jeg tror ikke at Danny Pudis cameo i Cougar Town har noe med Abeds historie fra Community-episoden "Critical Film Studies" å gjøre. Han forklarte at han skulle "Walk from here to there", men i Cougar Town-episoden sitter han ved ett bord.

Dan Byrd og Busy Phillips fra Cougar Town er med i en Community-episode også btw.

Lenke til kommentar

Skal se litt på disse, takk:)

Synes det er kjempe å se på mike i suits, patrick i the mentalist, shawn i psych, house i house, you get the picture, sånn smarte folk, eller begavne eller hvordan du vil si det. Hvis du har sett limitless så er det og bra :p

ellers er det jo sånn som lost og diverse som har en fantastisk historie.

og ellers sånne Two and a half men, HIMYM osv. som er veldig lett fordøyelig. Ofte jeg driver med andre ting mens jeg ser det, trenger liksom ikke den store oppmerksomheten for å følge med.

er jo tidsfordriv

Da bør du sjekket ut Lie To Me. Du vil nok like Dr. Cal :)

Lenke til kommentar

Da er jeg i gang med star trek runden min, er ferdig med orginal serien, så nå er jeg i andre sesong av TNG, etter TNG blir det DS9 så Voy, vet ikke om jeg gidder å se enterprise, etter alle de gode seriene er det altid kjipt og avslutte med en dritt serie.

Fant også endelig et spill(eller mod) som er verdig seriene, så jeg koser meg med spillet, så ser jeg litt star trek, så spiller jeg litt osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...