Kontorstol Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 I dag så jeg siste episode av Lost på Blu-Ray (pyramide-utgaven). Helt fantastisk serie, selv om jeg har sett den flere ganger før når den gikk på TV Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Årets Arrested Development. Bored To Death kan komme tilbake som tv-film! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Gleder meg til Suits etter jobb imorra Ny sesong eller? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Årets Arrested Development. Bored To Death kan komme tilbake som tv-film! Jaaaaa, please! Skulle ønske serien også hadde fortsatt, men blir fornøyd med film... Blir det ikke film for Arrested Dev, Entourage og Bored nå da? Ny trend? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Arrested Development får rundt 9 episoder. Entourage-filmen virker dau. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Bored to Death og How to make it in Amerika får meg nesten til å gråte hver gang jeg tenker på at det ikke kommer mer.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Arrested Development får rundt 9 episoder. Entourage-filmen virker dau. Naaaw, synd Bra med Arrested da. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) yey sesong oppstart av suits og burn notice i dag Endret 15. juni 2012 av Xprez Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Så piloten til Terriers i går. Likte den godt og kommer til å se resten. Føler litt allerede nå at den legger opp til en mega cliffhanger siden det bare er 1 sesong Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Suits of Burn Notice? Hehe, morsom skrivefeil. Alternativ spinoff der, Suits og Burn Notice spinoff med Louis og Sam Axe. Eller noe sånt. Gleder meg til begge. To fine lettbeinte serier. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 En av få canna serier hvor det ikke er en megacliffhanger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Glad det aldri ble noe megacliffhanger på Terriers. En av de få seriene sammen med Lights Out og Awake de siste årene som har slutta greit-bra, selv om de gjerne kunne forsettet en sesong. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Nice, da er det bare å kjøre på. Fikk bare følelsen ettersom de bygde opp han Lundis (?) til å bli antagonisten. Etter Terriers blir det Thief tror jeg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Theif er bra. Andre Braugher er kjempeflink skuespiller synes jeg. En tv-serie litt lik Theif (+ mer vold) utvikles for FX i disse dager fra en av Homeland-produsentene med Tim Roth i hovedrollen. Spennende å se om det blir noe av. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Da begynner jeg på sesong 4 av Breaking Bad. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Gleder meg til Suits etter jobb imorra Ny sesong eller? Stemmer det Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Elsker Sunny, men Wilfred falt ikke i smak. Trodde det skulle være morsomt etter konseptet og promoer, men meh. Liker du Scrubs og Community, liker du sannsynligvis Cougar Town også, (fra siste halve av sesong 1 og videre) bare ignorer tittelen Nettopp ferdig med nok en Better Off Ted rewatch, damn hater at det bare er 21 episoder av det. Så piloten av wilfred i går. Må nesten se et par episoder før jeg kan uttale meg. Cougar Town er sett. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Begynte akkurat på Suits. Bra pilot. Kjemi og sjarm gjorde et plot som hørtes helt jævlig ut til "egentlig ganske gøy". Forrige gang jeg tok en anbefaling fra tråden var Friday Night Lights, og det var en huge success. Tar pause mellom sesong 3 og 4 nå, jeg gikk for fort og ble lei. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=KPgpRw9tiuM&list=UUa6vGFO9ty8v5KZJXQxdhaw&index=0&feature=plcp 3 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Flere som har sett Coupling (http://www.imdb.com/title/tt0237123/)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå