Dandor Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 No offence ElvisTCB, men hva er det med deg og "x antall år siden y gikk bor"? Mesteparten av tiden så bommer du jo på datoen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Herregud så bra at valget på vinnern av sesong 5 av Hells Kitchen US ble akkurat den jeg ønsket. Bare awsome.. Edit: La til link så folk ikke ser de to som kan vinne sesong 5 som starter på tv3 snart, eller har starta nå. Endret 18. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som vet når season 2 av Better Off ted kommer? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvorfor spør du om det nå? Det er fremdeles 6 episoder igjen av sesong 1. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Åja, det visste jeg ikke! Fant ikke noe på imdb.com om når de nye episodene skulle komme heller. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som vet når de nye episodene kommer, da? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Better_Off_Ted_episodes Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Haha mye bra "komboer" av nye gjesteskuespillere rundt sesongfinalene i år til diverse serier. Law And Order: SVU - Selias Weir Mitchell(Prison Break) og Spargue Gayden(24/Jericho) + Alan Dale(Lost, The OC) (Carol Kane og Nick Stahl(Deadwood) i sesongfinalen der) CSI - Mark Pellegrino(Lost, Prison Break, Dexter) og Cyntia Watros(Lost, Titus) Lost - Mark Pellegrino og Titus Welliver(Deadwood) Noen som har lagt merke til noen andre? Endret 20. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 hvordan er det med serier som begynner nå i den nærmeste fremtid, er det egentlig noen, eller starter alle seriene opp igjen til høsten? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tre resterende episodene av Pushing Daisies som sendes i slutten av månden f. eks. Av nye sesonger i juni har du: 4. Juni - Burn Notice 8. Juni - Weeds 14. Juni - Ture Blood I tilegg Law & Order: CI, Harpers Island og sånt sendes ferdig for sesongen i sommer. Er lite nye serier i sommer dog, de fleste som de spenndene seriene Flashforward og V(basert på den klassiske tv-serien fra 80-tallet) vil komme til høsten. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Better_Off_Ted_episodes Det står da ingenting der om når den neste episoden kommer, bortsett fra at den kommer i 2009? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fordi det ikke er fastbestemt enda kanskje? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fult mulig det ja. Men når jeg spør om når neste episode kommer, så blir det litt dumt å linke til en side der det ikke står når neste episode kommer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Ja, men det er ikke bestemt enda. Så da forventer du mer en random dato, ikke noe bekreftende i det heletatt.... Ok, de nye episodene starter igjen 07/*0-09... Endret 20. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Men da blir det jo mye bedre å bare si det rett ut at det ikke er noen som vet når neste episode kommer istedenfor å sende meg til en side der det ikke står noe. Hvordan skal jeg vite om det bare er den siden som ikke er oppdatert eller om det faktisk ikke er kjent? Forresten så er signaturen din en linje for lang. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Han, ikke jeg svarte med en link som også svarer for de som skulle være skeptisk til om det er sant. Så skjønner ikke problemet ditt. Takk for at du sa ifra, mod.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg sa det egentlig bare til deg fordi det er så kjedelig når moderatorer sletter hele signaturen din... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ja men hvem faen vet når neste episode kommer. Det er såklart det jeg prøver å får frem her. Ingen vet det. Dessuten så tror jeg at vi er soulmates ♥. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Vi er alle soulmates Tid for litt sensivitets-trening: Se filmen hos Youtube Fra Rescue Me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå