Hamsterino Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Nå begynner sesongene å bli ferdig. Snart Jericho og 24 begynner å gå mot slutten, House også. Battlestar Galactica sendte siste episode i helga. Kanskje jeg må få meg en ny hobby mellom sesongene. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ahh... sinnsykt herlig å ta seg en dusj og sette seg ned i godstolen med en episode amerikansk televisjon etter en hard kveld i skogen med motorsaga Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ahh... sinnsykt herlig å ta seg en dusj og sette seg ned i godstolen med en episode amerikansk televisjon etter en hard kveld i skogen med dama 8301942[/snapback] Nei, dæven døttemeg Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hva skjer med Lost, blir det en sesong 4? Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 det kommer nok til å komme lost sesonger helt til mange skuspillere eller fortfattere ikke orker mer og da kommer det en avslutning på serien. Men er det ikke sånn det alltid er? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Blir sesong 4 av Lost ja. Har vel vært noe prat om at de denne gangen kommer til å vente helt til januar, for så å sende hele serien kontinuerlig, i stedet for sånn de gjorde det denne sesongen med å starte med 6 episoder om høsten. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Virker som at mange serier gjør det. BSG og en annen serie som jeg ikke husker skal også starte i januar. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Blir sesong 4 av Lost ja. Har vel vært noe prat om at de denne gangen kommer til å vente helt til januar, for så å sende hele serien kontinuerlig, i stedet for sånn de gjorde det denne sesongen med å starte med 6 episoder om høsten. 8322514[/snapback] Personlig så liker jeg ikke den pausetypen de har ført med lost , det er tortur å holde på slik. Håper det nye systemet gjør Tv-Slave hverdagene bedre Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Haha, så genialt for min del! Skal kjøpe sesong 1 og 2, og kan like så godt vente på at sesong 3 blir utgitt på DVD. Så slipper jeg å vente og får da alle episodene hittil vist på det tidspunktet jeg vil! Edit: Det var da som bare. Med andre ord, har ikke følgt med på Lost. Endret 6. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Lost er hands down det beste på TV nå. EDIT: Bare så det ikke ser ut som spam: Så nettopp episode 13, "The Man from Tallahassee", som var helt sinnsyk. Sesong 3 har vært den beste hittil. Endret 16. april 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Lost er utvilsomt inne i en god periode ja Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Etter det jeg hørte for en stundt siden skal det hvertfall komme 5 sesonger med Lost. Om dette er fakta eller tull vet jeg ikke. Isåfall, bare å sette seg tilbake i godstolen.. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det var snakk om at de hadde planer helt til den 7. sesongen når de lagde den første, men det kan hende det var litt urealistisk ja. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som kan anbefale en TV-serie til meg? Følger med på Lost og har nettopp sett første episode av Jericho. Noen som kan anbefale en serie som ikke har kommet så alt for langt og som har samme sjanger som de to jeg ser på for øyeblikket? Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvor er tråden jeg kan diskutere frustrerte fruer på tv2? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Hvorfor mener du at første episode av Dexter er så svak, Stefan? Edit: Omformulering. Endret 25. april 2007 av Synthm Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er denne serien mulig å få tak i på dvd? Altså den gamle, ihvertfall for meg, spiderman-tegneserien. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Noen som kan anbefale en TV-serie til meg?Følger med på Lost og har nettopp sett første episode av Jericho. Noen som kan anbefale en serie som ikke har kommet så alt for langt og som har samme sjanger som de to jeg ser på for øyeblikket? 8416606[/snapback] Har du prøvd Heroes? Ekstremt spennende serie, sesong 2 startet i USA på mandag så du er kun 19 episoder bak. Vet den går på canal+ nå. Og skal gå på Nrk til høsten av med den fengende tittelen: Heltane Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Ja, han kan kanskje like Heroes, men den er ikke i samme sjangeren som Lost og Jericho mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå