Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesong 4 i grunn er den jeg liker best på grunn av Kåre/Hans

Schillinger/Beecher

med alt rundt Karianne

Adebisi

og andre som Rikard

Ryan O`Reily

. Var også lengre, og så mye som skjedde som gjør at den tar litt overhånd ovenfor de andre sesongene.

 

Sesong 3 er nestfavoritten min på grunn av måten den bygde opp til sesong 4, og noen storylines jeg likte. Etter det så er sesong 1 helt klart favoritten min. Med sesong 2, sesong 5 og sesong 6 noe etter.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ses 4 står sterkest, spesielt del 1. (ses 4 er dobbelt så lang sesong enn resten, og ''delt'' i to deler) Hele serien i sin helhet er jo digg.

 

Spesielt morsomt å se hvem som er director i episodene, finner masse kjente navn som bla: Brian Cox, Kathy Bates(!!), Matt Dillon,Chazz Palminreri og Steve Buscem

Lenke til kommentar

Kommet til sesong 3 av Oz selv. Liker den veldig godt. Mange gode og forskjellige karakterer.

 

@Maury

 

Ikke at det gjør noe veldig for meg, men kanskje ikke nødvendig å legge til at du likte den pga de og de karakterene. Er jo mange dødsfall i serien, og nå har du avslørt at de i alle fall ikke dør.

 

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Du spoilet i grunn mer ja.

 

 

Du tilsier jo at noen kommer til å dø. Står ikke i navnet til serien at noen i grunn dør. Isåfall har du en litt annerledes tolkning på navnet Oz enn meg. :p

 

 

Harold Perrianu Jr. (Hill) er forresten castet til en badass-rolle i sesong 5 av Sons of Anarchy. En sesong som også har Chuck Zito (Pancamo) i en mindre rolle også.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Angående Perrinau i Lost

 

 

Han ble skrevet ut i slutten av sesong 2, fordi han skulle bli skrevet ut for å så komme tilbake. Noe han gjorde i sesong 4. Han ble skrevet ut igjen i slutten av sesong 4, for å la karakteren ofre seg å gjøre opp for sine synder (frelse, tilgivelse o.s.v. var en av mange mange temaer på serien). Dukket så opp igjen i en av de siste episodene av serien.

 

 

Mer herligheter fra favorittkanalen min (ironisk, ifølge Danielzu). Minner meg om et dårlig forsøk på å mikse Scrubs med noe New Girl-opplegg, med datteren til Meryl Streep i hovedrollen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=V6fyxv1-SKo

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Du spoilet i grunn mer ja.

 

 

Du tilsier jo at noen kommer til å dø. Står ikke i navnet til serien at noen i grunn dør. Isåfall har du en litt annerledes tolkning på navnet Oz enn meg. :p

 

 

Harold Perrianu Jr. (Hill) er forresten castet til en badass-rolle i sesong 5 av Sons of Anarchy. En sesong som også har Chuck Zito (Pancamo) i en mindre rolle også.

 

 

Ok, skjønner det. Men folk dør allerede i første episode så vidt jeg husker, så tviler på at folk ble overrasket over at flere ville dø.Er tross alt et fengsel med rimelig voldelige fanger.

Uansett fiksa nå så ingen bør få opplevelsen ødelagt :)

 

 

Sons of Anarchy har fått inn mange gode navn til sesong 5. Jimmy Smits er jo fra før klar. Perrianu jr skal spille

Pope

så jeg. Skal bli spennende.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg må begynne å gjøre litt mer research på ting jeg ser skjønner jeg :) Har egentlig sett på Deadwood og alle karakterene som rein fiksjon, men byen er virkelig og de fleste karakterene er basert på virkelige personer med samme navn som i serien. Når t.o.m Wyatt Earp dukker opp i tredje sesong måtte det googling til igjen, og sannelig min hatt er dette sant også. Synes det er fascinerende at såpass kjente "cowboyer" som både Wild Bill Hickok (som faktisk er begravet i Deadwood på ordentlig) og Wyatt Earp har frekventert dette stedet. I følge Wikipedia har også nærmere 10% av befolkningen i Deadwood norske forfedre. Og Calamity Jane ser jo enda mer maskulin ut på ekte bilder enn hun gjør i selve serien :) Fantastisk.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...