Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Heller mye mer 30 Rock, Parks And Rec, Community og Cougar Town framfor New Girl, Glee, Whitney, Up All Night og pretty mutch alt av de amerikanske komiseriene på de store amerikanske kanalene. Gruppen komedier plukket opp i år ser i tillegg enda mer forferdelig ut. Begynner å bli nesten verre enn Work It når alt virker å være noe som skal leve av noe annet. Serier som skal leve av suksessen til Enlightened (som i grunn "ingen" ser i USA), Friends, Glee og ja Dane Cook.

Mange mer lovende dramaer som har blitt tatt opp for de store amerikanske kanalene.

speedsmanbraugherfront.jpg

Last Resort virker som en slags miks av The Unit, Jericho og noe politisk satt til en smått befolket øy. Et par gode skuespillere som Andre Braugher og Robert Patrick med. Fra Shawn Ryan (The Chicago Code, The Shield, produsent Terriers).

Do No Harm virker som et greit medisinsk drama om schizofreni og løgner mikset inn i Akutten med fokus på få personer fra en av produsentene til HBO-serien Tell Me You Love Me (yes, den med Michelle Borth pretty naked) og Kings.

The Following med Kevin Bacon som en FBI-agent og James Purefoy fra Rome som en sadistisk seriemorder på rømmen som dreper på en i grunn "ny" måte via teknologi. Ser for meg den paranoiaen serien kan kunne framstille. Kevin Williamson fra Skrik-filmene og The Vampire Diaries har alltid vært en flott produsent, og har i grunn sett fram til dette prosjektet mest i år.

Periodedrama Ralph Lamb med Dennis Quaid, Michael Chiklis, Jason O`Mara (endelig i en birolle framfor hovedrolle som bare har gått gærnt før) og Carrie-Ann Moss. Virker i grunn som et greit periodedrama. Mer det enn Sherlock-blåkopien som ganske sikkert kommer siden den ligger så høyt oppe på hva kanalene buzzer, slik som disse dramaene nevnt tidligere som er allerede blitt plukket opp til serie, ved unntak av Ralph Lamb.

Litt lovende i grunn også Veronica Mars/Revenge-aktige Infamous med Megan Good og VIctor Garber fra Alias med mer.

Pluss at du har skuespiller som Connie Britton, Lee Tergersen (Oz), Terry O`Quinn, og Giancarlo Esposito fra Breaking Bad i nye serier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Den er litt vel nittitals, men verdt et forsøk. Særlig hvis du liker Jeffrey Tambor.

Og husk at dette er et show som beskriver Jay Leno-generasjonen med talkshows, så glem Conan, Jimmy Fallon og lignende. Dette er "So XX is back in the papers again" type komedie...

Altså, showet i showet er slik.

Endret av Shruggie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trodde alle i grunn hater Dane Cook av de som ikke forguder han. Selv om Louie fikk han til å virke kulere, er han allikevel fremdeles Dane Cook. :p

Åh, nå virka neste sesongen enda mer lovende (ironisk ment i alle grader). Martin Lawrence mekker komiserie som han har hovedrollen i som kan bli annonsert til serie til uka.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Virker som Common Law blir årets Suits. Begge USA Network-serier. Begge lettbeint. Begge karakterer jeg liker. Begge noe sett før, men samtidig litt fresh.

Mens Suits er legal-drama så er Common Law buddy-cop show.

Jeg likte serien godt nok til at jeg vil forsette å se på den, sånn som Suits. Er ikke akkurat som nye episoder av Southland kommer så mange av i året (10 episoder av i året, mye), så er ikke akkurat for øyeblikket så mye politiserier jeg ser på ved siden av NYC 22 som går av lufta for godt i slutten av måneden.

Og The Killing, som jeg sparer opp, fordi irriterer/kritiserer over serien for mye hvis jeg ser uke om gangen med den har jeg lært.

10 minutter inn i første episode av Common Law og jeg har ledd flere ganger enn hva jeg gjør med flere komiserier. Kan være meg, men jeg likte den.

Lenke til kommentar

Og The Killing, som jeg sparer opp, fordi irriterer/kritiserer over serien for mye hvis jeg ser uke om gangen med den har jeg lært.

The Killing gjør seg definitivt bedre i maratonformat. Merker stor forskjell fra S1 og S2, som jeg så på to forskjellige måter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...