Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel det. Men ork... :p

 

Synd hvis NBC forkorter serien neste sesong som det tilsier med de 6 komiseriene kanalen har plukket opp som bare ser ut som illeluktende søppel (ved unntak av Bill Pullman-sitcomen 1600 Penn). Must See TV, never again..

 

Community vil også bli forkorta. Hvis den i det heletatt kommer tilbake i følge disse ryktene fra bransje-sidene Variety og Deadline.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Herlig, Cougar Town er fornyet. Synes serien har hatt et par gode episoder denne sesongen så langt av det jeg har sett av sesongen. I tillegg vil den bli flytta fra den såpekanalen som har holdt den de siste årene som behandler den svært dårlig. L

 

Godt mulig jeg har en utrolig dårlig form for humor, men også fullt mulig at dette er en mye bedre serie enn tittelen hentyder. Det er synd at serien har fått et dårlig rykte grunnet den dårlige tittelen og det opprinnelige premisset fra sesong 1, for dette er kanskje den mest undervurderte komiseriene de siste årene sammen med Parks And Recreation. Likte riktignok ikke serien før i sin andre sesong. At en serie gjør narr av navnet sitt i flere episoder er også i grunn morsomt slik Cougar Town gjør det.

 

cougar-town-season-3-poster_268x210.jpg

Lenke til kommentar

Haha, Cougar Town ja! Har vokst på meg siden sesong en - var vel egentlig tilfeldig at jeg startet å se på den, men denne sesongen har de hatt noen ordentlig gode episoder. Sesong en er absolutt levelig, og var ikke direkte dårlig - men uten at jeg kan sette fingeren på noe veldig konkret har sesong to rett og slett vært mye bedre. Er kanskje at de har fokusert mer på situasjoner og samhandlinger, og ikke så mye på stereotypiske situasjoner. Samtidig har spesielt Laurie blitt en mye bedre karakter, og jeg liker veldig godt Tom sin rolle. Ellie er jo rett og slett herlig!

Morsomt med kryssreferanser mellom Community og Cougar Town også, de har vel hatt 3-4 stk allerede?

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Jepp, Bill Lawrence klarte vel ikke å fortsette med sesong 1 "Dame i førtiårene som sliter med sexlivet osv" handlingen, og gikk tilbake til den litt sprø typen humor som var i Scrubs som vi alle elsker. Få Community fornyet også, så er jeg fornøyd.

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Synes i grunn både episode 2 og et par av de andre har vært bedre enn piloten. Men hey, sikkert bare meg. Gleder meg til nye episode igjen som alltids.

 

Tenkte jeg skulle se Friday Night Lights sine første sesonger på nytt. Starta på sesong 1 på nytt i går, og hadde i grunn glemt at Patrick J. Adams fra Suits dukket opp i serien.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Men uansett hvordan man snur og vender på det. De seriene over her som er blitt det man kaller dårlige er kanonpopulære.

 

De under som alle digger er ikke fullt så populære. Noe må det være...

 

Amerikanere?

 

Nå skal de sies at jeg liker BBT, men også 30 Rock og Community

Lenke til kommentar

Greit nok at de er amerikanere. Men er det da noe galt i å lage seriene slik de er?

 

Hadde det vært min jobb der eg skulle leve av det hadde eg heller laget TBBT enn Community.

 

Og det skal vel mer til enn kritikerne for å avgjøre skjebnen til en serie.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...