Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Åpen slutt. Det nærmeste serien hadde en rød tråd ble avsluttet i nest-siste episode av serien. Siste episode var mer sånn etterfølgende som ikke hadde så utrolig mye å si, og følgte i grunn en lettere historie.

God blanding av komikk og drama i serien. Jeremy Renner er også awsome.

Lenke til kommentar

Hmm, litt pussig. Har kun hørt om Sons of Anarchy, men aldri lest ei linje eller gjort noe research før jeg satte meg ned og påbegynte s1 i går uten forventninger i det hele tatt. Fikk av en eller annen grunn en pussig The Shield følelse over det hele bare i en annen setting, og når plutselig han ATF agenten dukker opp, som også er med i The Shield, blei jeg nysgjerrig og måtte google, og sannelig min hatt er det samme folkene som står bak :) Egentlig helt irrelevant, synes bare det var litt gøy, og med tanke på at The Shield glatt rager topp tre over mine favorittserier så må jo dette bli bra :dribble: Det har i hvertfall startet veldig bra de fem første episodene. Skjønner ikke hvordan denne har sneket seg under radaren.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Ikke gjør denne om til en listetråd igjen :p

Men, av det som går nå.

1. Breaking Bad

2. Louie

3. Parks And Recreations

4. Justified

5. Game of Thrones

6. Mad Men

7. Sons of Anarchy

8. Homeland

9. Boardwalk Empire

10. Treme eller Shameless US (klarer ikke å bestemme meg, elsker begge to like høyt)

Jeg tar ikke med serier i slike lister som er ferdig i grunn. The Wire ville nok endt opp med å bli min 1, med BB på 2. Sopranos på 3, med Parks på 4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

1.Oz

2. The wire

3. Soa

4. The shield

5. South Park

Husker den horrible ''kåringen'' vi hadde noen år tilbake, der Top Gear ble ''kåret'' til beste tv-serie og House kom på andreplass.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

House hadde jo i en grunn en sterk base her på forumet i perioden. Og har en liten forsatt. Litt med Chuck også. Latterlig ja. Men det er mye av det på nettet. Spesielt Supernatural blir stemt fram på grunn av mange jenter på nettet som bruker sosiale medier og slik for å få serien til å vinne i slike ting der lesere bestemmer.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Top Gear er konge, men absolutt ikke den beste "serien". Beste bilprogrammet - Ja, men slår ikke serier som f. eks Mad Men, Breaking Bad, Justified, ++.

Husker i en gammel tråd hvor man skulle skrive sine topp 5 serier. Tror "Knight Rider" tok plass nr. 3 på min liste :w00t:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Top Gear er fortsatt awesome, selv om dere ikke liker det. :p

Helt klart, og liker serien jeg. Men å kåre Top Gear for verdens beste serie blir for drøyt.

Lenke til kommentar

1. The Wire

2. South Park

3. The Shield

4. Sopranos

5. Friday night lights

--------------------------

Øverst på min hatliste:

1. SOA, sorry folkens.

Egentlig er det vanskelig å skjelne imellom de på toppen, men føler nok at the Wire er en soleklar ener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...