Benbjo Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Har faktisk The Unusuals på "to watch" listen min. Får vel sjekke ut det også. Ser det bare er en sesong. Cliffhanger? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Nei. Åpen slutt. Det nærmeste serien hadde en rød tråd ble avsluttet i nest-siste episode av serien. Siste episode var mer sånn etterfølgende som ikke hadde så utrolig mye å si, og følgte i grunn en lettere historie. God blanding av komikk og drama i serien. Jeremy Renner er også awsome. Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hmm, litt pussig. Har kun hørt om Sons of Anarchy, men aldri lest ei linje eller gjort noe research før jeg satte meg ned og påbegynte s1 i går uten forventninger i det hele tatt. Fikk av en eller annen grunn en pussig The Shield følelse over det hele bare i en annen setting, og når plutselig han ATF agenten dukker opp, som også er med i The Shield, blei jeg nysgjerrig og måtte google, og sannelig min hatt er det samme folkene som står bak Egentlig helt irrelevant, synes bare det var litt gøy, og med tanke på at The Shield glatt rager topp tre over mine favorittserier så må jo dette bli bra Det har i hvertfall startet veldig bra de fem første episodene. Skjønner ikke hvordan denne har sneket seg under radaren. Endret 7. mai 2012 av bas Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 SoA er helt konge. Chuck Zito (Oz) skal bli med i S5 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 The Shield og SoA har ganske mange felles skuespillere, i roller i ulike størrelser. De jeg kommer på i farten er Katey Sagal, Kenny Johnson, Jay Karnes (som du nevnte), Kurt Sutter, Emilio Rivera og Jeff Kober. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 The Shield, SoA og Six Feet Under er på min topp 3. Gled deg, SoA er genialt! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 1. The Wire 2. Breaking Bad 3. Sons of Anarchy 4. The Sopranos 5. Oz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Ikke gjør denne om til en listetråd igjen Men, av det som går nå. 1. Breaking Bad 2. Louie 3. Parks And Recreations 4. Justified 5. Game of Thrones 6. Mad Men 7. Sons of Anarchy 8. Homeland 9. Boardwalk Empire 10. Treme eller Shameless US (klarer ikke å bestemme meg, elsker begge to like høyt) Jeg tar ikke med serier i slike lister som er ferdig i grunn. The Wire ville nok endt opp med å bli min 1, med BB på 2. Sopranos på 3, med Parks på 4. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) 1.Oz 2. The wire 3. Soa 4. The shield 5. South Park Husker den horrible ''kåringen'' vi hadde noen år tilbake, der Top Gear ble ''kåret'' til beste tv-serie og House kom på andreplass. Endret 7. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Lost kom på andre. Top Gear. Haha. Good times. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Mulig, husker at Chuck og House kom så langt som semifinalen. Latterlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) House hadde jo i en grunn en sterk base her på forumet i perioden. Og har en liten forsatt. Litt med Chuck også. Latterlig ja. Men det er mye av det på nettet. Spesielt Supernatural blir stemt fram på grunn av mange jenter på nettet som bruker sosiale medier og slik for å få serien til å vinne i slike ting der lesere bestemmer. Endret 7. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Kokiale medier, hehe Sorry! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Top Gear er fortsatt awesome, selv om dere ikke liker det. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Top Gear er konge, men absolutt ikke den beste "serien". Beste bilprogrammet - Ja, men slår ikke serier som f. eks Mad Men, Breaking Bad, Justified, ++. Husker i en gammel tråd hvor man skulle skrive sine topp 5 serier. Tror "Knight Rider" tok plass nr. 3 på min liste Endret 7. mai 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Top Gear er fortsatt awesome, selv om dere ikke liker det. Helt klart, og liker serien jeg. Men å kåre Top Gear for verdens beste serie blir for drøyt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg tror ikke fiksjon var et krav i kåringen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 1. The Wire 2. South Park 3. The Shield 4. Sopranos 5. Friday night lights -------------------------- Øverst på min hatliste: 1. SOA, sorry folkens. Egentlig er det vanskelig å skjelne imellom de på toppen, men føler nok at the Wire er en soleklar ener. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Skulle ønske jeg klarte å se på serien nesten alle serieelskere elsker. Har prøvd meg på The Wire tre ganger nå, og det lengste jeg har klart er episode 6. Er vel ikke en serie som passer alle og enhver. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Vil bare takke de som tipset meg om FNL. For en herlig serie. Snart halvveis i sesong 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå