Analmeth Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Lite relevant at serien begynner å få noen år på baken. Man spoiler ikke serier med vilje. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Så det er greit at jeg spoiler de tre førse Star Wars-filmene, Casablanca og Ghostbusters siden der er over 15 år gamle? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, jeg så de for lenge siden 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Det er ikke greit å komme med spoilers her, uansett hvor gammel serien er. Vi har egne tråder til det, og hvis ikke så putter du det enten i spoilertags eller lager en ny tråd. Det er mange som ikke har sett The Wire, Oz, Sopranos osv. Spoileren til Iceman var ikke av den mindre typen heller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Så det er greit at jeg spoiler de tre førse Star Wars-filmene, Casablanca og Ghostbusters siden der er over 15 år gamle? Det er det fritt fram for, fordi dette tv-serie tråden. Så her er det kun forbudt å spoile serier. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Stod plutselig bom stille på mer enn 15 år gamle serier, uten å ane hvorfor.. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 I generell diskusjon? Fuck yes, ville vært kjipt å lese en spoiler etter en episode. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nå er jeg slettes ingen fan av nettbladenes "norske ditt og datt i USA" overskrifter, men dette var litt interessant: http://www.dagbladet.no/2012/05/05/kultur/film/tv/game_of_thrones/21461945/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, jeg visste ikke at Irri var fra Tromsø... Gir liksom en ny dimensjon til "It is known!" Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Det hadde vært gøy med Hivju. Jeg har ikke lest bøkene, så jeg vet ikke hvilken rolle han kunne passet, men det er flere ganger jeg har tenkt at utseendet hans passer inn i en slik serie. Endret 5. mai 2012 av Jørgen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Nå er jeg slettes ingen fan av nettbladenes "norske ditt og datt i USA" overskrifter, men dette var litt interessant: http://www.dagbladet...rones/21461945/ Utrolig kult om dette er en realitet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Skuespilleren som spiller Irri er ikke norsk i grunn. Hun har riktignok bodd i Norge i store deler av livet sitt, men UD har nektet henne norsk statsborgerskap. Hun har kun nepalsk statsborgerskap. Jeg vil kalle henne norsk på et vis. Hun virket mer norsk enn mange av våre nye landsmenn også etter den gangen jeg har hørt henne snakke norsk i forbindelse med saken hennes med UD på nyhetene for noen år tilbake. Mer om det her: http://www.itromso.n...ticle310021.ece http://www.itromso.n...ticle380471.ece Beklager om denne posten var litt unødvendig. På grunn av Episodes-snakket, i et forsøk på å avspore denne^ diskusjonen. Endret 6. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Da begynner jeg på Friday Night Lights. Satser på at det blir bra 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 En av mine personlige favoritter. Kan bare gå bra for deg det! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Har sett frem til ep3, og jeg liker det jeg ser Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Å herregud jeg skulle ønske jeg var i dine sko. En helt herlig serie, trodde det skulle være noe skikkelig stereotypisk amerikansk highschool møl. Så feil kunne man ta, faen som jeg koset meg med den serien. Enjoy. Endret 6. mai 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Hehe, kjenner den følelsen. Når jeg får kompiser til å se på feks Oz. Skulle ønske jeg kunne wipet alle de timene fra minnet å begynt på nytt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 FNL er elsk. I grunn eneste minuset for min del var Minka Kelly som hadde et skuespillertalent verdt null niks, som er det eneste jeg ikke likte med serien. *grøss* Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Noen som har sett NYC 22? Ser at Robert De Niro er med og det peaker jo interessen noe... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Den er grei, ville nok anbefalt The Unusuals også hvis du liker NYC 22. Veldig mye likheter både i fokusen (likt, men satt til etterforskere istedenfor beat-cops), og skuespillerne. I grunn skuffer serien litt, siden Richard Price som er en god bokforfatter og gjorde en grei innsats på The Wire gjør serien litt klønete på et vis. The Unusuals var i grunn bedre i både drama og komedie-avdelinga. Synd at den går dårlig, men er ikke noe jeg nødvendigvis kommer til å savne selv om jeg liker det. Både Terry Kinney og Adam Goldberg fra NYC 22 er med i The Unusuals sammen med Jeremy Renner (kjent fra The Avengers b.l.a.), Amber Tamblyn (House) og Harold Perrinau (Oz/Lost). Endret 7. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå