Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke greit å komme med spoilers her, uansett hvor gammel serien er. Vi har egne tråder til det, og hvis ikke så putter du det enten i spoilertags eller lager en ny tråd. Det er mange som ikke har sett The Wire, Oz, Sopranos osv.

Spoileren til Iceman var ikke av den mindre typen heller.

Lenke til kommentar

Så det er greit at jeg spoiler de tre førse Star Wars-filmene, Casablanca og Ghostbusters siden der er over 15 år gamle?

Det er det fritt fram for, fordi dette tv-serie tråden. Så her er det kun forbudt å spoile serier.

Lenke til kommentar

Det hadde vært gøy med Hivju. Jeg har ikke lest bøkene, så jeg vet ikke hvilken rolle han kunne passet, men det er flere ganger jeg har tenkt at utseendet hans passer inn i en slik serie.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Skuespilleren som spiller Irri er ikke norsk i grunn. Hun har riktignok bodd i Norge i store deler av livet sitt, men UD har nektet henne norsk statsborgerskap. Hun har kun nepalsk statsborgerskap. Jeg vil kalle henne norsk på et vis. Hun virket mer norsk enn mange av våre nye landsmenn også etter den gangen jeg har hørt henne snakke norsk i forbindelse med saken hennes med UD på nyhetene for noen år tilbake.

Mer om det her:

http://www.itromso.n...ticle310021.ece

http://www.itromso.n...ticle380471.ece

Beklager om denne posten var litt unødvendig. :p

På grunn av Episodes-snakket, i et forsøk på å avspore denne^ diskusjonen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Å herregud jeg skulle ønske jeg var i dine sko. En helt herlig serie, trodde det skulle være noe skikkelig stereotypisk amerikansk highschool møl. Så feil kunne man ta, faen som jeg koset meg med den serien. Enjoy.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Den er grei, ville nok anbefalt The Unusuals også hvis du liker NYC 22. Veldig mye likheter både i fokusen (likt, men satt til etterforskere istedenfor beat-cops), og skuespillerne. I grunn skuffer serien litt, siden Richard Price som er en god bokforfatter og gjorde en grei innsats på The Wire gjør serien litt klønete på et vis. The Unusuals var i grunn bedre i både drama og komedie-avdelinga.

Synd at den går dårlig, men er ikke noe jeg nødvendigvis kommer til å savne selv om jeg liker det.

Både Terry Kinney og Adam Goldberg fra NYC 22 er med i The Unusuals sammen med Jeremy Renner (kjent fra The Avengers b.l.a.), Amber Tamblyn (House) og Harold Perrinau (Oz/Lost).

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...