Jonas2k Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan det være Tony Amendola? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Kan det være Tony Amendola? Det var det. Og grunnen til at jeg har sett han før er hans rolle i Stargate SG1 Tusen takk Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 You're welcome For å ikke gå helt off-topic; Noen som vet når Life on Mars sesong 2 tar til på NRK1 igjen? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Og da trenger jeg ny serie gitt. Merker savnet etter BSG allerede og kunne godt tenke meg en serie med en kontinuerlig storyline hvis noen har noen gode tips. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vanskelig å si gode eksempler bare ut ifra bsg. Regner med at du har sett farscape og firefly? Ellers har du serier som dexter og burn notice, om du ønsker andre genre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ikke sett Burn Notice av de der. Kan jo gi den et forsøk. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 S2 av burn notice er ca akkurat ferdig, og er etter min mening en veldig grei serie. Kanskje ikke helt på plan i forhold til kontinuerlig storyline, men den er der, bare litt fraværende til tider. Men igjen, sånn var det jo med BSG også. Av andre serier med en story, ville jeg anbefale The Sarah Connor Chronicles, the shield, regenesis (dog noe fuzzy til tider), Jericho, level9, life (omtrent som burn notice) og ikke minst Generation Kill. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ikke glem Babylon 5, fantastisk serie med bra story. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sant, av eldre fantasty er Bab5 vanskelig å slå, gjerne bare av farscape og firefly i min bok. Ganske ok storylinje også egentlig, bare dratt ut over veldig veldig mange episoder (+ noen filmer). Vurderer å se hele på nytt en eller annen dag, har ikke sett en episode siden den siste "filmen" kom. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Babylon 5 er fremdeles et av mine største minner innen science fiction. Er for meg større en star wars, men det er mye p.g.a. minnene med det. 16.25 søndag ettermiddag på TV2 Og det er mange år siden. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg oppdaget akkurat Castle (2009). Sett 2 episoder, og 3. kommer i natt, liker hva jeg har sett til nå. Litt anderledes detektiv serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Liker faktisk Castle, men det er egentlig bare hovedpersonene som får meg til å forsette med serien. Nathan Fillion(Castle) og hun andre skuespillern(politidama) virker som en gangske grei duo. Ikke noe du ser hver dag. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg liker også Castle! Men, bare sett første foreløpig da.. Men, det jeg skulle si.. Prøvde Roommates s01e01 nå, og jeg da opp etter få minutter.. den var virkelig sykt dårlig! Gir meg så godt som aldri under forsøket, men denne måtte jeg bare avslutte.. UGG! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Castle høres jo interresant ut, Nathan Fillion duger jo som skuespiller. Skal sjekkes ut! Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen som klarer å finne ut i hvilken episode spider-man blir til en blanding mellom edderkopp og menneske? Han får blant annet 6 armer til sammen og kan "spytte" noe grønn etsende væske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 LOL den scenen hvor Nils er så trøtt at han sovner på kjøkkenet og Karl bare "NÅ GÅR DU Å LEGGER DEG !" Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som ser på Friday Night Lights? Har sett alle sesongene nå. Kan virkelig ikke gå uten å tenke på det for tiden. Helt ærlig, noe av det beste jeg har sett, både film og serier. Ber til Gud om en ny sesong. Selv om den 3 sesongen løste flere plott ble mange nye åpnet. Lest et par interviewer nå, og det er flere rykter om en ny sesong, tho', noen karakterer vil forlate programmet. For min del, hvis Tim, Matt, Lyla eller Tyra ( ) forlater programmet er det ikke mye igjen. Men skulle gjerne sett East Dillon Lions slå Panthers, spessielt uttrykket til McCoy familien Vil gjerne også se hvordan det går med Smash. Savner kampene med ham Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Noen som ser på Friday Night Lights? Har sett alle sesongene nå. Kan virkelig ikke gå uten å tenke på det for tiden. Helt ærlig, noe av det beste jeg har sett, både film og serier. Ber til Gud om en ny sesong. Selv om den 3 sesongen løste flere plott ble mange nye åpnet. Lest et par interviewer nå, og det er flere rykter om en ny sesong, tho', noen karakterer vil forlate programmet. For min del, hvis Tim, Matt, Lyla eller Tyra ( ) forlater programmet er det ikke mye igjen. Men skulle gjerne sett East Dillon Lions slå Panthers, spessielt uttrykket til McCoy familien Vil gjerne også se hvordan det går med Smash. Savner kampene med ham Håper også på en ny sesong.. Lyla forlater nok programmet men de andre tror jeg blir, dersom d kommer en ny sesong.. Er d noen som hvet når det blir avklart om det blir en ny sesong eller ei?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå