Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Nettopp sett ferdig Deadwood nå. Greit mange ganger det blir sagt "fucking" i løpet av serien. Må jo være rekord i en tv-serie.

Gikk til innkjøp av samleboksen (alle tre sesongene) for ei uke siden da det er årevis siden jeg så s1&2 og ikke har fått sett s3 enda. Denne serien er like forbanna god som jeg husket den.

Cocksucker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oz er herlig. Det er bare å glede seg. Jeg prioriterte bort mitt sosiale liv i den perioden, men det var verdt det, og det tok jo heller ikke så altfor lang tid.

Tenkte jeg skulle begynne på Twin Peaks i dag. Jeg mener å erindre fra tidligere diskusjoner at det er viktig å se riktig pilot, så da kommer jeg med følgende spørsmål: US - eller international-piloten?

Lenke til kommentar

Oz er herlig. Det er bare å glede seg. Jeg prioriterte bort mitt sosiale liv i den perioden, men det var verdt det, og det tok jo heller ikke så altfor lang tid.

Tenkte jeg skulle begynne på Twin Peaks i dag. Jeg mener å erindre fra tidligere diskusjoner at det er viktig å se riktig pilot, så da kommer jeg med følgende spørsmål: US - eller international-piloten?

Du ser US versjonen.

international-piloten er vel 20min lengre og avslører mye av serien, trur jeg..

Lenke til kommentar

Oz har jeg hørt mye godt om, og jeg påbegynte denne serien for noen år siden, men husker jeg blei så mektig irritert over han mørkhudete som snurret rundt i en rullestol i taket (eller noe i den dur) at jeg gadd rett og slett ikke mer. Har fått noen fler år på baken og kanskje blitt litt mer "moden", så skal prøve å gi denne en sjanse til, har bare en alt for stor backlog med mye annet først :)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Oz er sammen med en miks av Alias og NYPD Blue det som starta min store lidenskap for tv-serier. Kommer nok aldri en slik etterforsker som Sipowicz på tv igjen.

Får nok ta en liten maraton-periode med hele Oz på nytt igjen hvis det blir drittvær noen dager i den korte sommerferien jeg har. MacManus, Rebadow, Beecher, O`Reily-brødrene, Said, Nappa, Keller, Alvarez, Hill, Pancamo, Adebisi, Devlin, Schillinger o.s.v. Faen for en en gjeng. HBO burde helt klart prøve å få igang en ny fengselserie i mer ånden til Oz enn noe tullball som Prison Break.

EDIT: Haha, Cee-Lo Green cameo i Parks And Recreation-finalen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Får nok ta en liten maraton-periode med hele Oz på nytt igjen hvis det blir drittvær noen dager i den korte sommerferien jeg har. MacManus, Rebadow, Beecher, O`Reily-brødrene, Said, Nappa, Keller, Alvarez, Hill, Pancamo, Adebisi, Devlin, Schillinger o.s.v. Faen for en en gjeng. HBO burde helt klart prøve å få igang en ny fengselserie i mer ånden til Oz enn noe tullball som Prison Break.

Oz (Sesong 1)

Spoiler:

Har bare sett en sesong til nå, og min favoritt er Beecher når han begynner som en pyse også tar'n payback på schillinger og kutter øyet hans, og driter midt på trynet hans foran de andre. Nå er han plutselig en psyko jævel som alle de andre :D Han som spiste foreldrene sine er jo genial også, men synd han forsvant så fort.

Endret av Jørgen
Satt i spoiler.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...