Thommesen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Filmen bombet så absolutt, men serien har solgt over stokk og stein. Du har nok rett, hvis vi definerer det slik at en "crossover hit" skal treffe det store publikumet. Det jeg mente var selfølgelig at den ikke er avhengig av at du liker hverken sci-fi eller western. Forøvrig, du er litt kvass når du sier, "de eneste som bryr seg er noen nerder på internett". Kjernen er nok en mengde kvalmende nerder, som forguder serien over all fornuft,- men den er da virkelig blitt såpass populær over årene at det ikke blir riktig å si. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 vær stille nå, hvis ikke kommer Browncoats og tar deg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Populariteten til en TV-serie er selvsagt fantastisk viktig for salget, men for ettertiden er det utelukkende kvaliteten som betyr noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Når det kommer til sit-coms så vil jeg anbefalle Bored to Death og Kitchen Confidential, sistnevnte har flere kjente skuespillere, og på tross av kun en sesong er det verdt å få med seg. Du må nok være eneste jeg har lagt merke til utenom meg selv (og en til) som har likt pluss å ha hørt om Kitchen Confidential. Oppdaget serien selv i 2006 (ble vel sendt året før). Morsomt hvordan Bradley Cooper er verdenskjent i dag, og for år tilbake hadde han hovedrollene i den sitcomen som varte 4 episoder på Fox før den ble kansellert. Likte hvordan serien var morsom og litt panisk samtidig, med en ganske god cast. John Francis Daley, (Freaks And Geeks), Owain Yeoman (The Mentalist), John Cho (Harold & Kumar), Nicholas Brendon (Buffy), passa bra i rollene. + Erin Hayes er digg. Endret 2. mai 2012 av Maury 1 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) 1. For en forferdelig font. 2. Jeg liker også Kitchen Confidential! 3. Anbefaler No Reservations, reise- og matprogram med forfatteren av boka KC er basert på. Endret 2. mai 2012 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg vet ikke hvorfor skriften endte opp med å bli sånn. Men takk for tipset, sjekka aldri i grunn ut mer rundt Anthony Bourdain. Du er en av få Brit Lenke til kommentar
empetre Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Six Feet Under, Terriers, Lights Out, Friday Night Light anbefales. I tillegg vil jeg anbefale Psych som lettbeint underholdning! Men først of fremst Six Feet Under - den MÅ sees! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du er en av få Brit Jeg kan også slenge meg på No Reservations. Har sett samtlige episoder. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Så piloten av Six feet under i dag. Kan ikke si at jeg digget det ut i fra første episode, men liker Michael C Hall såpass godt at jeg skal ihvertfall se sesong 1. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Noen som har sett på In Treatment? Kikka gjennom noen episoder. Ganske så interessant. Så piloten av Six feet under i dag. Kan ikke si at jeg digget det ut i fra første episode, men liker Michael C Hall såpass godt at jeg skal ihvertfall se sesong 1. Jeg så gjennom sesong 1, men orka aldri å begynne på sesong 2. Litt 'meh' følelse av serien. Endret 2. mai 2012 av Hille Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ja, samme her. Verken morsomt, spennende, skummelt eller trist. Men skal se litt videre så får vi se. Har jo bare sett en episode Endret 2. mai 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Typical Chuck Lorre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Noen som har sett på In Treatment? Kikka gjennom noen episoder. Ganske så interessant. Første sesongen var veldig bra men daler nedover og blir veldig repetativ etter sesong 1. Endret 2. mai 2012 av b-real Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg vet ikke hvorfor skriften endte opp med å bli sånn. Men takk for tipset, sjekka aldri i grunn ut mer rundt Anthony Bourdain. Du er en av få Brit Jeg er med med blant de få som har sett Kitchen Confidential. Anbefaler forresten boka (med samme navn). Den er svært underholdende. 1 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Har nå sett tom ep 17 av første sesong av Farscape og må si at jeg er merkelig sjarmert av den. Ville fortsette med noe sci fi etter Stargate og noen episoder ut i første sesong så vendte jeg meg til hele det merkelige med den. Noen andre her som har sett og liker den? Personlig så hadde jeg aldri i livet kunne forestille meg for noen år siden at jeg ville likt noe slik. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som har sett på In Treatment? Kikka gjennom noen episoder. Ganske så interessant. Første sesongen var veldig bra men daler nedover og blir veldig repetativ etter sesong 1. Støtter også b-real på In Treatment. Selv om jeg endte opp med å se alle episodene i som jeg ikke tidligere hadde sett. Men etter sesong 1 så falt kvaliteten en del. Jeg likte enkelte nye karakterer i de to siste sesongene og i grunn, men de var ikke like bra gjort og spilt som de i den første. Litt som Damages er også sesong 1 der bra/fantastisk. Glenn Close, Ted Danson og Zeljko Ivanek er faen meg klasseskuespillere den sesongen. Ivanek og Danson er spesielt fenomenale. Jeg var ikke klar over hvor god dramaskuespiller Ted Danson var før jeg så Damages. Ivanek vant Emmy over både John Slattery (Mad Men), Danson, Michael Emerson (Lost) og William Shatner (Boston Legal). Sesong 2 var grei, med Timothy Olyphant som nytt fjes sammen med William Hurt og Marcia Gay Harden som alle var flotte skuespillere i sesongen. Spesielt Hurt. Sesong 3 var dårligere enn de forrige, og hadde i grunn bare Maritn Short i en sentral ny rolle som jeg likte (med et snev nøling). Pluss Kevin Corrigan, Clarke Peters (The Wire/Treme) og David Carradine som jeg likte som bare dukket opp i et par episoder. Sesong 3 virket i grunn som de hadde castet en del folk The Wire i tilfeldige roller om jeg husker riktig. Ikke fått sett sesong 4 enda, men hører den er bedre enn sesong 3 (og noen sier bedre enn sesong 2). Dylan Baker og John Goodman i fast roller den sesongen, så kommer til å se den snart. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen andre her som har sett og liker den? Personlig så hadde jeg aldri i livet kunne forestille meg for noen år siden at jeg ville likt noe slik. Var skeptisk til den før jeg begynte jeg også, men den blir bare bedre og bedre i fra sesong til sesong. Sesong 1 er klart svakest, men til slutt ble den altså min favorittserie nummer 1! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Takk for tipset om Kitchen Confidential. Masse kjente fjes og hittil liker jeg serien veldig godt Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Skal straks begynne på andre sesong av Ally McBeal. Herlig gjensyn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå