MrLuni Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Damn hadde glemt hvor awesome 24 er! Starte fra sesong 3 igår og det har gått i ett sett! 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 (endret) HBO plukker ikke opp tv-utgaven av boka The Corrections til serie. Den ferdigproduserte tv-piloten hadde Chris Cooper, Dianne Wiest, Ewan McGregor, Maggie Gyllenhaal, og Rhys Ifans i rollene. En ny serie til tv-skjermen på HBO, og en pilot ikke videre til serie på en dag for HBO. Endret 1. mai 2012 av Maury Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Trenger noe nytt å se på mens jeg venter på alt som begynner igjen i september. Noe med spenning og noe du gleder deg til neste episode. Ikke så veldig fan av sci-fi, men likte Fringe ganske godt. Nytt eller gammelt, alle tips mottas med takk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du kunne kanskje sagt mer hva du ser på eller har sett enn bare Fringe? Hva som er spennende eller ikke går nok fra person til person vil jeg si. Så usikkert om hva jeg synes er spennende vil være spennende for deg og. Her er noen dramaserier jeg liker godt, og synes er/var spennende nok til å komme tilbake til + litt ekstra. Boardwalk Empire Game of Thrones Sons of Anarchy The Wire Oz The Sopranos Justified Shameless US Awake (jeg tror du vil like den hvis du liker Fringe og samtidig verdsetter god tv med gode skuespillere) Breaking Bad Rubicon Terriers Homeland Sleeper Cell 24 Lights Out Mini-serier som The Pacific, The Corner, John Adams (mye godt skuespill nok til å komme tilbake for), og Band of Brothers. Litt nølende til å kategorisere som bra eller enten svært spennende. Jericho The Walking Dead Magic City Burn Notice (spennende til tider, ikke så ekstrem bra men grei underholdning som får meg til å tune inn til en ny episode når jeg får tid) Dexter + noen gode sitcoms Louie Curb Your Enthusiasm Party Down Arrested Development Parks And Rec Community Bored To Death Freaks And Geeks Undecleared Kitchen Confidential The Lifes And Times of Tim Bobs Burgers + kanskje ikke direkte spennende akkurat, men jeg liker dem godt eller svært godt for det. Friday Night Lights Damages Treme Louis Theroux: Extreme Love Suits The Good Wife Mad Men Enlightened Journeyman The Riches Six Feet Under 4 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Du kunne kanskje sagt mer hva du ser på eller har sett enn bare Fringe? Hva som er spennende eller ikke går nok fra person til person vil jeg si. Så usikkert om hva jeg synes er spennende vil være spennende for deg og. Her er noen dramaserier jeg liker godt, og synes er/var spennende nok til å komme tilbake til + litt ekstra. Boardwalk Empire Game of Thrones Sons of Anarchy The Wire Oz The Sopranos Justified Shameless US Awake (jeg tror du vil like den hvis du liker Fringe og samtidig verdsetter god tv med gode skuespillere) Breaking Bad Rubicon Terriers Homeland Sleeper Cell 24 Lights Out Mini-serier som The Pacific, The Corner, John Adams (mye godt skuespill nok til å komme tilbake for), og Band of Brothers. Litt nølende til å kategorisere som bra eller enten svært spennende. Jericho The Walking Dead Magic City Burn Notice (spennende til tider, ikke så ekstrem bra men grei underholdning som får meg til å tune inn til en ny episode når jeg får tid) Dexter + noen gode sitcoms Louie Curb Your Enthusiasm Party Down Arrested Development Parks And Rec Community Bored To Death Freaks And Geeks Undecleared Kitchen Confidential The Lifes And Times of Tim Bobs Burgers + kanskje ikke direkte spennende akkurat, men jeg liker dem godt eller svært godt for det. Friday Night Lights Damages Treme Louis Theroux: Extreme Love Suits The Good Wife Mad Men Enlightened Journeyman The Riches Six Feet Under Kunne sikkert nevnt det jeg har sett, men det er så mye at jeg ikke har helt oversikt. Har streket over det jeg har sett, men tusen takk for masse forslag. Av de jeg ikke har streket under, er det noen jeg MÅ se? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Six Feet Under, Friday Night Lights, Rubicon, Awake, Homeland, Terriers og Lights Out er serier som burde, må eller anbefales å sees ifra min side. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Anbefaler Carnivàle. Utrolig spennende serie! e: Og støtter oppfordringer om å se Six Feet Under. Den er virkelig verdt å få med seg! Endret 2. mai 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Helt enig med Maury sine forslag. Carnivale er veldig bra, men ingen "må se mer" serie. Og det må jo nevnes; state of play. Kongen av spenningsserier (miniserie). Dessuten regner jeg med Firefly er sett? Ellers bør det være pri en, uansett hvor my du hater sci-fi og western. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Når det kommer til sit-coms så vil jeg anbefalle Bored to Death og Kitchen Confidential, sistnevnte har flere kjente skuespillere, og på tross av kun en sesong er det verdt å få med seg. Kan også anbefale krimserien Luther. Kongeserie jeg brukte påsken på å se. Endret 2. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Du må se Six Feet Under. Ja, fy faen. Sykt bra serie. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Helt enig med Maury sine forslag. Carnivale er veldig bra, men ingen "må se mer" serie. Og det må jo nevnes; state of play. Kongen av spenningsserier (miniserie). Dessuten regner jeg med Firefly er sett? Ellers bør det være pri en, uansett hvor my du hater sci-fi og western. Firefly er faktisk ikke sett. Tviler på at det kommer til å falle i smak. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Firefly er greit, men veldig, veldig oppskrytt, Hadde nok blitt bedre om det ikke ble kansellert. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Romskip osv er ikke noe for meg altså. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Huh. Du har nok hørt, og lest nok til å vite best selv. Men det er en crossover hit, så at du ikke liker premisen betyr lite. Liker ikke slike romskip-serier selv. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Huh. Du har nok hørt, og lest nok til å vite best selv. Men det er en crossover hit, så at du ikke liker premisen betyr lite. Liker ikke slike romskip-serier selv. En crossover hit er jo nøyaktig hva Firefly ikke var. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Er. Den trengte bare litt tid på seg. Når du starter med ep tre blir folk forvirret. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er ikke en crossover hit når de eneste som bryr seg er noen nerder på internett. Serien bombet og filmen bombet, og de eneste TV-kanalene som fortsatt viser noe av det sære kabelselskaper. Firefly er på absolutt ingen måte en "crossover hit": Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Tenk hvor kult det hadde vært om firefly og Entourage hadde vært i samme univers, og de lagde en spinoff med Turtle og River Tam i hoverollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå