Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ewan+McGregor+wCLLZsJD6W_m.jpg

HBO plukker ikke opp tv-utgaven av boka The Corrections til serie. Den ferdigproduserte tv-piloten hadde Chris Cooper, Dianne Wiest, Ewan McGregor, Maggie Gyllenhaal, og Rhys Ifans i rollene.

En ny serie til tv-skjermen på HBO, og en pilot ikke videre til serie på en dag for HBO.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Trenger noe nytt å se på mens jeg venter på alt som begynner igjen i september.

Noe med spenning og noe du gleder deg til neste episode. Ikke så veldig fan av sci-fi, men likte Fringe ganske godt. Nytt eller gammelt, alle tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar

Du kunne kanskje sagt mer hva du ser på eller har sett enn bare Fringe?

Hva som er spennende eller ikke går nok fra person til person vil jeg si. Så usikkert om hva jeg synes er spennende vil være spennende for deg og. Her er noen dramaserier jeg liker godt, og synes er/var spennende nok til å komme tilbake til + litt ekstra.

Boardwalk Empire

Game of Thrones

Sons of Anarchy

The Wire

Oz

The Sopranos

Justified

Shameless US

Awake (jeg tror du vil like den hvis du liker Fringe og samtidig verdsetter god tv med gode skuespillere)

Breaking Bad

Rubicon

Terriers

Homeland

Sleeper Cell

24

Lights Out

Mini-serier som The Pacific, The Corner, John Adams (mye godt skuespill nok til å komme tilbake for), og Band of Brothers.

Litt nølende til å kategorisere som bra eller enten svært spennende.

Jericho

The Walking Dead

Magic City

Burn Notice (spennende til tider, ikke så ekstrem bra men grei underholdning som får meg til å tune inn til en ny episode når jeg får tid)

Dexter

+ noen gode sitcoms

Louie

Curb Your Enthusiasm

Party Down

Arrested Development

Parks And Rec

Community

Bored To Death

Freaks And Geeks

Undecleared

Kitchen Confidential

The Lifes And Times of Tim

Bobs Burgers

+ kanskje ikke direkte spennende akkurat, men jeg liker dem godt eller svært godt for det.

Friday Night Lights

Damages

Treme

Louis Theroux: Extreme Love

Suits

The Good Wife

Mad Men

Enlightened

Journeyman

The Riches

Six Feet Under

• Liker 4
Lenke til kommentar

Du kunne kanskje sagt mer hva du ser på eller har sett enn bare Fringe?

Hva som er spennende eller ikke går nok fra person til person vil jeg si. Så usikkert om hva jeg synes er spennende vil være spennende for deg og. Her er noen dramaserier jeg liker godt, og synes er/var spennende nok til å komme tilbake til + litt ekstra.

Boardwalk Empire

Game of Thrones

Sons of Anarchy

The Wire

Oz

The Sopranos

Justified

Shameless US

Awake (jeg tror du vil like den hvis du liker Fringe og samtidig verdsetter god tv med gode skuespillere)

Breaking Bad

Rubicon

Terriers

Homeland

Sleeper Cell

24

Lights Out

Mini-serier som The Pacific, The Corner, John Adams (mye godt skuespill nok til å komme tilbake for), og Band of Brothers.

Litt nølende til å kategorisere som bra eller enten svært spennende.

Jericho

The Walking Dead

Magic City

Burn Notice (spennende til tider, ikke så ekstrem bra men grei underholdning som får meg til å tune inn til en ny episode når jeg får tid)

Dexter

+ noen gode sitcoms

Louie

Curb Your Enthusiasm

Party Down

Arrested Development

Parks And Rec

Community

Bored To Death

Freaks And Geeks

Undecleared

Kitchen Confidential

The Lifes And Times of Tim

Bobs Burgers

+ kanskje ikke direkte spennende akkurat, men jeg liker dem godt eller svært godt for det.

Friday Night Lights

Damages

Treme

Louis Theroux: Extreme Love

Suits

The Good Wife

Mad Men

Enlightened

Journeyman

The Riches

Six Feet Under

Kunne sikkert nevnt det jeg har sett, men det er så mye at jeg ikke har helt oversikt.

Har streket over det jeg har sett, men tusen takk for masse forslag.

Av de jeg ikke har streket under, er det noen jeg MÅ se?

Lenke til kommentar

Helt enig med Maury sine forslag. Carnivale er veldig bra, men ingen "må se mer" serie.

Og det må jo nevnes; state of play. Kongen av spenningsserier (miniserie). Dessuten regner jeg med Firefly er sett? Ellers bør det være pri en, uansett hvor my du hater sci-fi og western.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Når det kommer til sit-coms så vil jeg anbefalle Bored to Death og Kitchen Confidential, sistnevnte har flere kjente skuespillere, og på tross av kun en sesong er det verdt å få med seg.

Kan også anbefale krimserien Luther. Kongeserie jeg brukte påsken på å se.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Helt enig med Maury sine forslag. Carnivale er veldig bra, men ingen "må se mer" serie.

Og det må jo nevnes; state of play. Kongen av spenningsserier (miniserie). Dessuten regner jeg med Firefly er sett? Ellers bør det være pri en, uansett hvor my du hater sci-fi og western.

Firefly er faktisk ikke sett. Tviler på at det kommer til å falle i smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...