Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konseptet kan være latterlig for all del, men utførelsen er mer hva det handler om mener jeg. Game of Thrones virka jo ganske latterlig i grunn for min del på TV, allikevel er det favorittserien min av hva som går for tiden i USA. Med et lite push fra bøkene riktignok.

Likte folk Episodes i grunn? Så vel 2 episoder før jeg ga meg. Ser nye sesongen starter 11. mai på BBC.

Sniktitt på Robin Williams i sesong 2 av Wilfred US.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Bra nok til at du vurderer å se mer?

Tenkt litt på å gi serien ny sjanse. Jeg liker Stephen Mangan fra Free Agents UK og Dirk Gently, men LeBlanc synes jeg var det som gjorde Friends elendig. Og likte heller ikke han i de to første episodene av Episodes.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg synes Episodes var bra. Likte britene veldig godt, og Le Blanc var vel egentlig bare "seg selv" og fungerte veldig godt i serien synes jeg. Er heller ikke noe fan av ham. Gleder meg til sesong to :)

Newsroom så dritfett ut. Politiske serier er ikke min greie, men denne så veldig spennende og underholdende ut!

Lenke til kommentar
Konseptet kan være latterlig for all del,

Konseptet er ikke latterlig. Det er da både et sakelig tema, og en viktig fokusering som lett kan utvikles til et bra drama, mens det også skal være muligheter for mye humor.

At medier fokuserer på mondene, og celebre saker for å selge mest mulig, er høyst aktuelt her i Norge også, selvom disse problemene ligger mer i aviser, og ikke nyhetssendinger. Det sagt, så er jeg helt enig med deg, utførelsen er det viktigste. Men utgansgpunket virker langt mer interessant enn Sports Night, eller Studio 60, ihvertfall i mine øyne. Og det er et godt tegn, når man ser hva Sorkin har fått til før. Jeg elsket blant annet fjesbokfilmen, og det kun pga dialogene.

Girls tuter og kjører. Genialt er det ikke, men jeg liker det. Veep var mye bedre idag, og likevel er det enda svært dårlig, ikke for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...