Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=42ibut56Aaw&feature=related RIP Cena...i morra er du ferdig (Lesnar får vel ringe Paul Bearer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. april 2012 Del Skrevet 28. april 2012 Den første posten fra elvisTCB jeg har virkelig likt. Pluss fra meg her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Gl3fuj58kOo Kommer Bryan til å beseire Sheamus på Extreme Rules i morra ? Min prognose : Nei ! Nei ! Nei ! Nei ! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Haha, her var Jimmy Kimmel morsom. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Overraskende nok har jeg falt ganske pladask for Castle, er kommet halvveis gjennom sesong 1og 2 på en uke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 I dont think so. Homey dont play that. http://www.youtube.com/watch?v=R_qXtVjOA5g In Living Colour 20 år etterpå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Pokker så tam QI var da. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ser ok ut, men for et latterlig konsept. "Let's do news good!" Heh Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vel, det er vel et ønske om at noen kommer til å ta hintet og kopiere formatet i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Latterlig konsept? Hvorfor det? Forøvrig jævlig kul trailer. Ser grisefett ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Konseptet kan være latterlig for all del, men utførelsen er mer hva det handler om mener jeg. Game of Thrones virka jo ganske latterlig i grunn for min del på TV, allikevel er det favorittserien min av hva som går for tiden i USA. Med et lite push fra bøkene riktignok. Likte folk Episodes i grunn? Så vel 2 episoder før jeg ga meg. Ser nye sesongen starter 11. mai på BBC. Sniktitt på Robin Williams i sesong 2 av Wilfred US. Endret 30. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg så hele Episodes, men om jeg likte den spesielt...? Njah... Jeg ventet i grunnen bare på at det skulle bli bedre uten at det ble det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Bra nok til at du vurderer å se mer? Tenkt litt på å gi serien ny sjanse. Jeg liker Stephen Mangan fra Free Agents UK og Dirk Gently, men LeBlanc synes jeg var det som gjorde Friends elendig. Og likte heller ikke han i de to første episodene av Episodes. Endret 30. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg synes Episodes var bra. Likte britene veldig godt, og Le Blanc var vel egentlig bare "seg selv" og fungerte veldig godt i serien synes jeg. Er heller ikke noe fan av ham. Gleder meg til sesong to Newsroom så dritfett ut. Politiske serier er ikke min greie, men denne så veldig spennende og underholdende ut! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg likte faktisk Episodes. Passelig sjarmerende og morsom med en del absurde situasjoner. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Ok da, siden dere sier så. Skal gi serien en ny sjanse. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tror jeg kommer til å se S2 også, ja. Men utelukkende fordi jeg ikke har noe annet å gjøre Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Konseptet kan være latterlig for all del, Konseptet er ikke latterlig. Det er da både et sakelig tema, og en viktig fokusering som lett kan utvikles til et bra drama, mens det også skal være muligheter for mye humor. At medier fokuserer på mondene, og celebre saker for å selge mest mulig, er høyst aktuelt her i Norge også, selvom disse problemene ligger mer i aviser, og ikke nyhetssendinger. Det sagt, så er jeg helt enig med deg, utførelsen er det viktigste. Men utgansgpunket virker langt mer interessant enn Sports Night, eller Studio 60, ihvertfall i mine øyne. Og det er et godt tegn, når man ser hva Sorkin har fått til før. Jeg elsket blant annet fjesbokfilmen, og det kun pga dialogene. Girls tuter og kjører. Genialt er det ikke, men jeg liker det. Veep var mye bedre idag, og likevel er det enda svært dårlig, ikke for meg. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Jeg tror jeg kommer til å se S2 også, ja. Men utelukkende fordi jeg ikke har noe annet å gjøre Lurer på når jeg kommer til å ha den problemstillingen. Har alltid noe å se på! Alltid altfor mye egentlig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå