Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

My Name Is Bruce.

Bruce Campbell har en sjarm i serien kan man si ja, men jeg må si at hovedpersonen er spilt bra nok. Kjærsten/eks-kjærsten hans derimot klarer jeg ikke. Burn Notice er egentlig en veldig bra serie, spesielt når plottet går videre i serien. Litt irriterende at hovedplottet i nesten hver episode er å hjelpe tilfeldige, og at subplottet blir å komme videre i serien.

Lenke til kommentar

Så ferdig ROME for andre gang i går kveld. Fantastisk serie, anbefaler alle som ikke har sett den om å se den. Synd det ikke ble laget mer en 2 sesonger, men det var vel fordi den ble for dyr og dermed for lite lønnsom. Uansett en av mange store serier av HBO. Utrolig serie kanal.

Endret av tobn
Lenke til kommentar

Det er ikke en dedikert tråd om Oz her, og jeg orker ikke lage en, så jeg håper noen her kan svare meg. I sesong 4 er det en svart fange som tilhører noe som kalles "The 5 Percent" eller noe slikt. Det er en greie som går ut på at 5% av alle negere er opplyst om den ekte sannheten av Allah. Er dette basert på virkelige saker eller er det bare noe HBO har funnet opp? Jeg synes det virket litt interessant, og om det faktisk er noen som tror på dette på ekte, vil jeg lese mer om det.

Lenke til kommentar

Nei, til og med Lord Jamar fra Brand Nubian(som spiller Supreme Allah, karaktern/fangen du nevner) er en "5 Precenter" i virkeligheten. Er mange andre kjente hophop-folk som er det. Rakim, Brand Nubian, Nas og Gang Starr som eksempler.

Her er litt om det på Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Nation_of_Gods_and_Earths

Åhh nå er jeg keen på å se sesong 4 av Oz igjen. Digget den store fokuseringa på gjengene i den sesongen. Spesielt Homeboys-fokuseringa. Merkelig nok når jeg så en episode av den sesongen så var faktisk Ken Leung(Miles Straume fra Lost) med.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

På jakt etter en serie som går for seg i en amerikansk småby. Noe jeg ser etter er interessante karakterer, blandig av mange sjangrer og gjerne en dose sort humor. Eksempler: Twin Peaks og Desperate Housewives. Sistnevnte er ikke en serie jeg ser på, men den har noen av de elementene jeg ønsker.

Lenke til kommentar
... som så litt ut som en superbillig versjon av Mad TV. Pinlig.

Budsjett var dårlig

Vitser var dårlig

Morten Ramm er morsom på Manshow, på scenen var han kjedelig...

De andre såkalte komikerne skuffet.

Guri Solberg som komiker = MEGALOL!

Lenke til kommentar

Sitter og ser på CSI: New york nå. I den siste episoden så møter vi en professor eller no. Og han skuespilleren virker så utrolig kjent. Noen som veit hva heter? Se 8min og 13 sek ut i episoden for et godt bilde av han.

edit: Her er et godt bilde av han:

post-55736-1237673199_thumb.png

Endret av Lars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...