Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Vel, Derek var i hvertfall annerledes. Det fantes ikke morsomt (annet enn kanskje en liten hendelse på en pub), men episoden tok en litt uventet vri i andre del og var egentlig mer rørende enn noe annet, Derek er en enfoldig fyr med små gleder i livet. Veit egentlig ikke hva tanken bak dette påfunnet er, veldig rare greier egentlig synes jeg.

Endret av bas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Matthew McConaughey gjør altfor mye dritt tenkte jeg på når jeg så det klippet fra Late Late. Glad å se at han kanskje ender opp på tv nå med best-pal Woody Harrelson.

 

 

Liker at både Peter Tolan (The Job) og Rob Thomas (Veronica Mars/Party Down) utvikler tv for HBO nå. HBO ser mye bedre ut framover enn hva kanalen gjorde vekk fra drama etter kanselleringen av Bored To Death, How To Make It In America o.s.v. En sesong av Curb hvert andre år er ikke så mye, i tillegg til Gervais-show og sånt.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at du ligger et år etter, helt klart fjorårets dummeste kansellering. Forsto (selv om jeg ikke likte) at Bored To Death ble kansellert. Jeg brydde meg ikke om Hung.

 

I år blir dette Awake, uten tvil.

 

Community overlever.

 

Fringe er nesten på tide går av skjermen, selv om jeg vil se mer. Men er redd for svakheter slik vi har sett litt i det siste.

 

Luck var forståelig, til den graden jeg har inntrykket at serien ble kansellert. Riktignok er sistnevnte fremdeles noe defust. Dette kan rett og slett være bare HBO som har funnet en unnskyldning og for å kansellere serien (dyrt prosjekt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...