bas Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Vel, Derek var i hvertfall annerledes. Det fantes ikke morsomt (annet enn kanskje en liten hendelse på en pub), men episoden tok en litt uventet vri i andre del og var egentlig mer rørende enn noe annet, Derek er en enfoldig fyr med små gleder i livet. Veit egentlig ikke hva tanken bak dette påfunnet er, veldig rare greier egentlig synes jeg. Endret 13. april 2012 av bas Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Oy, jeg visste at Derek skulle være en komedie/drama, men at den skulle være så pass mørk overrasket meg. Likte den veldig! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Tenkte du ville like den Tror nok det er mange som har hatt helt andre forventninger til hva det skulle bli enn hva det var. I hvert fall ikke mye man kunne dømme utfra traileren. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Lo endel iom at Karl så og si spilte seg selv, utenom det syntes jeg det var koselig også fikk jeg en liten crush på hu dama Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ang. Girls, elsket hovedskuespiller (og skaper) Lena Dunham sin kommentar på taggingen av plakatene til serien. Haha, ikke whore #1 selv om hun er fremst i serien. Endret 14. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Så dette på face akkurat: I lol'd Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Han/hun må jo ha laughtrack som tinitus... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Det er noen som liker utvanna toro-supper. Sånn er det bare. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Woah. Så akkurat et par episoder av The League. Visste ikke at Jonathan Lajoie var skuespiller engang. Har bare sett han på YouTube, bl.a i denne sangen: Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Say whaat? Visste ikke jeg heller. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 Fikk litt sjokk. Har sett så å si alle filmene hans på YT og synes han er ganske vittig. Så dukker han opp med en av hovedrollene i The League. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 The League er slettest ikke verst, men Taco er som regel den dårligste karakteren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Craig Ferguson ftw http://www.youtube.com/watch?v=kZ_QYx5c_lA&feature=relmfu http://www.youtube.com/watch?v=5kKdRYUM3ac&feature=relmfu Endret 15. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Akkurat sett Rome sesong 1, som jeg likte veldig godt. Hørt en del negativt om sesong 2, men er det fortsatt verdt å se den? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg synes Rome S2 også var veldig god. Ville anbefalt deg å se den og om du liker det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ja, S2 er veldig bra. Ting tar langt mer tid, den går vel over noe sånt som 5 år i stedet for noen måneder. Men til gjengjeld tar den jo for seg flere hendelser enn S1. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Matthew McConaughey gjør altfor mye dritt tenkte jeg på når jeg så det klippet fra Late Late. Glad å se at han kanskje ender opp på tv nå med best-pal Woody Harrelson. Liker at både Peter Tolan (The Job) og Rob Thomas (Veronica Mars/Party Down) utvikler tv for HBO nå. HBO ser mye bedre ut framover enn hva kanalen gjorde vekk fra drama etter kanselleringen av Bored To Death, How To Make It In America o.s.v. En sesong av Curb hvert andre år er ikke så mye, i tillegg til Gervais-show og sånt. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 How to Make It In America.... Årets dummeste kansellering. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Bortsett fra at du ligger et år etter, helt klart fjorårets dummeste kansellering. Forsto (selv om jeg ikke likte) at Bored To Death ble kansellert. Jeg brydde meg ikke om Hung. I år blir dette Awake, uten tvil. Community overlever. Fringe er nesten på tide går av skjermen, selv om jeg vil se mer. Men er redd for svakheter slik vi har sett litt i det siste. Luck var forståelig, til den graden jeg har inntrykket at serien ble kansellert. Riktignok er sistnevnte fremdeles noe defust. Dette kan rett og slett være bare HBO som har funnet en unnskyldning og for å kansellere serien (dyrt prosjekt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå