Shruggie Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Og hvor er the ducky tie??? Skulle han ikke ha det på i et år? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Og hvor er the ducky tie??? Skulle han ikke ha det på i et år? Han kom ut av det på en eller annen måte, husker ikke om vant et veddermål eller noe sånt;) Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Nettopp sett ferdig Shameless (us) S1, fantastisk bra serie så langt. Ekstremt morsomt, og er også dønn seriøst drama, med ekstrem tragedie. Superlativt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Aldri funnet den ekstrem morsom, uansett hvor stor fan jeg virkelig er av serien. Morsom kanskje i enkelte scener, det kan jeg gå med på. Det er en flott serie som klarer å variere komi og drama bedre enn mye andre serier som deler de to sjangeren i en serie. At Showtime pusher på med å få skuespillere som Laura Linney, Edie Falco og Mary-Louise Parker nominert til f. eks Emmy`s og Globes med å faktisk bruke penger på ads for det hater jeg når de glemmer talentet til Emmy Rossum (Fiona). En skuespiller med mye mindre erfaring, allikevel mange ganger bedre prestasjoner i flere enkelt-episoder (også fordi at serien har i enkelte episoder mye bra skrevet materiale, med enkelte Frank-scener som unntak). Siden Emmy`ene gir en skuespiller pris/nominasjoner hadde Rossum hatt en sjans til å bli nominert. Håper hun får en nominasjon, hun fortjener virkelig en Emmy-nominasjon med tanke på hvor godt hun også bærer serien. Anyways, Derek er ute nå. Mer warfare mellom Britishface og Autzen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Premieren på HBO seriene Girls og Veep vil bli lagt ut på youtube dagen etter sending. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Anyways, Derek er ute nå. Mer warfare mellom Britishface og Autzen? *hente popcorn* Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Premieren på HBO seriene Girls og Veep vil bli lagt ut på youtube dagen etter sending. Av HBO? De blir garantert ikke gjort tilgjengelige for oss nordmenn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) De videoene vil bli sperret for folk utenfor USA. Selv de som tilber elgen (Canada) får ikke sett episodene når de legges ut. Blir samme gamle fiskebåten over Atlanteren her i gården. Girls har fått en utrolig bra mengde kritikk så langt. Ved unntak av en anmeldelse jeg har sett over litt kjapt fra en republikansk skyteglad anmelder fra Nebraska. Egentlig litt redd for at hypen ikke innfrir, men anmeldelsene jeg leser sier at den vil innfri. Veep er jeg litt usikker på, men kan fungere godt å ha i tillegg til Parks And Recreation som den ser ut til å dele noe likheter med. Workplace komedie, Upright Citizen Brigade-folk, politikk, kvinnelig hovedrolle, noe litt lovende biroller o.s.v. Endret 13. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ja, av HBO. Vi får se om de blir gjort tilgjengelig for Norge skal jeg legge ut link her. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Høyt relatert til Veep http://www.youtube.com/watch?v=nzBaGzdo78A Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Finnes det noen gode eventyrserier der ute? Dama har sett alt Once upon a time, og vil ha noe lignende. Grimm? Har bare sett promoer på viasat 4, virker som konseptet er litt likt Once Upon a TIme. Jeg elsker once upon a time, men Grim var grusomt dårlig. Gadd kun å pløye gjennom et par episoder av det. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Henger etter som fy men begynt å se på curb your enthusiasm nå.. FOR EN SERIE! FOR EN FYR! Alle tomler opp. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hehe, ja... Utrolig mye bra i den serien. Og mange, mange face palm-situasjoner. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Likanes fyr ja, verdt å se... Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Flott å høre! Gleder meg til å få sett det i kveld. Hvor lang er episoden? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Er bare 24 min, er nok ikke mulighet for serie før 2013... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ca 24 minutter. For å sette ned forhåpningene dine: jeg lo ikke en gang, smilte to ganger, og ble mer og mer usikker på om det var en komedie eller ikke, da jeg for det meste følte sympati for karakteren, uten at det gjorde det videre morsomt. FYI, så syns jeg The Office er en av de mest perfekte sitcomene laget, så dette er ikke noe "haters gonna hate". Har heller ikke sett noe Gervais har laget de siste årene (utenom And Idiot Abroad). Alt i alt, helt random og uinteressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå