Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke nødvendigvis. Game of Thrones er en såkalt crossover hit, som bør appellere til fans av karakterdramaer, såvel som fantasy.

http://www.youtube.com/watch?v=ToMbp7VgoRc

Var selv ikke så gira på Game of Thrones i utgangspunktet. Fantasy-aktige serier er noe jeg er vanligvis særdeles negativ til. Men litt uti første sesongen (ca. rundt episode 4) så ble jeg virkelig hekta. Det er en virkelig god serie, med en svært rikelig historie og flere svært gode karakterer. Spesielt Tryion, Daenerys og Varys som mine aller største favoritter på serien. Originalmateriale er også svært bra til serien, og se dette på tv-skjermen synes jeg til tider er fantastisk.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Over 1 år siden hans siste episode på Two And A Half Men var, nesten 1 og et halvt år når serien har premiere i sommer. Jernet sluttet å varme i sommeren som var (2011) vil jeg si.

At Charlie Sheen kom til å dukke opp på tv-skjermen igjen var åpenbart, og var planene hans ved dag 1. Alle skuespillere populære som Charlie Sheen, eller godt likt av kritikerne som Andre Braugher dukker fort opp på skjermen igjen hvis de virkelig ønsker det og har muligheter for det. Sheen siktet ikke for en stor serie, han siktet for en liten sitcom på en liten kabel-tv kanal.

Aldri vært noe særlig fan av Sheen på Two And A Half Men (eller serien), men ser fram til denne ettersom den sendes på FX. En kanal som huser flere av de beste komiseriene om dagen, så forhåpentligvis har den noe i seg verdt å se. Men hei, Louie er tydeligvis dritt for noen.

Skal ihvertfall se første episode, istedenfor å forhåndsdømme Charlie Sheen bare på grunn av Two And A Half Men, eller på grunn av Sheen selv.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Basert på filmen med samme navn(med Adam Sandler og Jack Nicholson) der en fyr blir uheldigvis dømt til å gå på et Anger managment program for å ''takle sinne''. Sheen tar rollen som ''sponsor'' å skal hjelpe en gruppe menesker men da spesielt en fyr med sinne sitt. Og masse morsome situasjoner oppstår.

Lenke til kommentar

Over 1 år siden hans siste episode på Two And A Half Men var, nesten 1 og et halvt år når serien har premiere i sommer. Jernet sluttet å varme i sommeren som var (2011) vil jeg si.

Skal godt la seg gjøre å smi noe særlig raskere enn dette, man skal tross alt stable og produsere en hel serie i løpet av denne tiden.

Kommer sikkert til å bli hysterisk morsomt, akkurat som two and a half men /ironi

Lenke til kommentar

Hva er det jeg tenker på, både Wonderfalls og Pushing Daisies bør passe perfekt. Begge er gode serier med en magisk touch. Spesielt Wonderfalls er jævlig bra. Disse er i likhet med Once Upon a Time, satt i nåtid.

(Så første episode av Legend of the seeker back when. Det var rimelig svakt.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...