Vertical^ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Selv så avskyr jeg alt av fantasy, og alt som har med sverd, skjold, og pil og bue å gjøre. Likte aldri Ringenes Herre, men Game of Thrones er fantastisk! Men drager er jo bare tøffe, uansett hvor mye jeg hater fantasy Endret 11. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Ikke nødvendigvis. Game of Thrones er en såkalt crossover hit, som bør appellere til fans av karakterdramaer, såvel som fantasy. http://www.youtube.com/watch?v=ToMbp7VgoRc Var selv ikke så gira på Game of Thrones i utgangspunktet. Fantasy-aktige serier er noe jeg er vanligvis særdeles negativ til. Men litt uti første sesongen (ca. rundt episode 4) så ble jeg virkelig hekta. Det er en virkelig god serie, med en svært rikelig historie og flere svært gode karakterer. Spesielt Tryion, Daenerys og Varys som mine aller største favoritter på serien. Originalmateriale er også svært bra til serien, og se dette på tv-skjermen synes jeg til tider er fantastisk. Endret 11. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Duh. http://www.youtube.com/watch?v=0anHU76iLPs Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Smi mens jernet er varmt, dette kan vel ikke sammenlignes med annet enn best of album som blir sluppet etter at artister har gått bort. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Over 1 år siden hans siste episode på Two And A Half Men var, nesten 1 og et halvt år når serien har premiere i sommer. Jernet sluttet å varme i sommeren som var (2011) vil jeg si. At Charlie Sheen kom til å dukke opp på tv-skjermen igjen var åpenbart, og var planene hans ved dag 1. Alle skuespillere populære som Charlie Sheen, eller godt likt av kritikerne som Andre Braugher dukker fort opp på skjermen igjen hvis de virkelig ønsker det og har muligheter for det. Sheen siktet ikke for en stor serie, han siktet for en liten sitcom på en liten kabel-tv kanal. Aldri vært noe særlig fan av Sheen på Two And A Half Men (eller serien), men ser fram til denne ettersom den sendes på FX. En kanal som huser flere av de beste komiseriene om dagen, så forhåpentligvis har den noe i seg verdt å se. Men hei, Louie er tydeligvis dritt for noen. Skal ihvertfall se første episode, istedenfor å forhåndsdømme Charlie Sheen bare på grunn av Two And A Half Men, eller på grunn av Sheen selv. Endret 11. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Du er nå søt når folk ikke liker det samme som deg Maury Hva er det serien Sheen egentlig skal gå ut på? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Basert på filmen med samme navn(med Adam Sandler og Jack Nicholson) der en fyr blir uheldigvis dømt til å gå på et Anger managment program for å ''takle sinne''. Sheen tar rollen som ''sponsor'' å skal hjelpe en gruppe menesker men da spesielt en fyr med sinne sitt. Og masse morsome situasjoner oppstår. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Du er nå søt når folk ikke liker det samme som deg Maury Du også søtnos. Du liker ikke mobbingen min av Der ingen skulle tru at nokon kunne bu Endret 11. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Over 1 år siden hans siste episode på Two And A Half Men var, nesten 1 og et halvt år når serien har premiere i sommer. Jernet sluttet å varme i sommeren som var (2011) vil jeg si. Skal godt la seg gjøre å smi noe særlig raskere enn dette, man skal tross alt stable og produsere en hel serie i løpet av denne tiden. Kommer sikkert til å bli hysterisk morsomt, akkurat som two and a half men /ironi Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nok en god sesong av Justified. Eneste kjipe nå er ventetiden til ss4 :/ Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nok en god sesong av Justified. Eneste kjipe nå er ventetiden til ss4 :/ Nå som det er ferdig skal jeg se alt i ett! Bare lage ferdig middagen nå, så er det tv sammenhengende til søvnen tar meg! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 hehe, kos deg! Hørtes fett ut. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Finnes det noen gode eventyrserier der ute? Dama har sett alt Once upon a time, og vil ha noe lignende. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan Merlin være noe? Har sett noe, og falt ikke helt i smak hos meg. Har vel mest sannsynlig noe å gjøre med mitt negative syn på eventyr og fantasy-serier. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Merlin, Camelot og den derre Sword of Truth? Ingen av de har noe godt rykte på seg, men det betyr ikke nødvendigvis at de er dårlige. Snevert område, ikke lett å komme på noen åpenbart gode eventyrserier. Endret 11. april 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 De eneste jeg vil anbefale Legend of the Seeker til er de med en lærfetish. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 w00t! Gervais skriver mer Derek og blir serie... Dato er nok ikke tenkt på ennå. Kilde: Twitter Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har prøvd meg på Legend of the seeker 2 ganger, gav opp etter 1-2 episoder begge gangene. Fikk egentlig en fornemelse av rusbrus av serien, søtt og jævlig. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Finnes det noen gode eventyrserier der ute? Dama har sett alt Once upon a time, og vil ha noe lignende. Grimm? Har bare sett promoer på viasat 4, virker som konseptet er litt likt Once Upon a TIme. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hva er det jeg tenker på, både Wonderfalls og Pushing Daisies bør passe perfekt. Begge er gode serier med en magisk touch. Spesielt Wonderfalls er jævlig bra. Disse er i likhet med Once Upon a Time, satt i nåtid. (Så første episode av Legend of the seeker back when. Det var rimelig svakt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå