Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fremdeles over en uke til. Men blir bra med episoden siden Bradley Whitford er med. Forrige episode var skrevet av Nick Offerman (Ron), var en scene i episoden det virket som Offerman hadde satt inn bare for å terge Rob Lowe, som også passet.

Men i mer framtid så er The Graham Norton Show tilbake i helga. Grei lineup med gjester, Ewan McGregor, Michael Sheen, Cate Blanchett og Matt Lucas.

Både McGregor og Sheen kan ende opp på tv-skjermen i 2013. McGregor er med i en tv-pilot hos HBO med Maggie Gyllenhaal m.fl. Mens Sheen er med en hos Showtime sammen med Lizzy Caplan (Party Down) og flere.

Lenke til kommentar

Angående The Mentalist. Hva slags serie er det egentlig? Min mor har plutselig blitt veldig interessert i tv-serier, så prøver å finne ting som passer.

Har skjønt at det er en procedural, noe hun liker. Av andre serier hun liker er Criminal Minds, Numbers og White Collar. Kan The Mentalist funke? Eventuelt andre forslag?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jepp Der de direkte snakker om serien, og om at den er identisk til Psych. (samme konsept)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Psych må anbefalles til alle og enhver, en av de morsomste seriene som ikke er straight up sit-com. (40-50min serie)

Lenke til kommentar

Jeg synes den ble for kjedelig. Men begynner å lure på om jeg skal gi den en ny sjanse, men ikke overhode noe prioritering. Det er ikke en slik serie som er vitsen å prioritere så stort, greit å ha til late søndager om du ikke har noe annet. Alt på USA detter jeg ut av unntatt Burn Notice og Suits.

Ser litt fram til Common Law som er litt Dødelig Våpen-ish, og komi-drama med krim/procedural-elementer som Psych. Premiere 11 mai på samme kanal som Psych. Kan allerede se for meg at The Black Keys brukes i nok en USA Network-serie i denne serien som soundtrack.

http://www.youtube.com/watch?v=gEGnG-SI_Cc

http://www.youtube.com/watch?v=4Hg188fANB0

Lenke til kommentar

Angående The Mentalist. Hva slags serie er det egentlig? Min mor har plutselig blitt veldig interessert i tv-serier, så prøver å finne ting som passer.

Har skjønt at det er en procedural, noe hun liker. Av andre serier hun liker er Criminal Minds, Numbers og White Collar. Kan The Mentalist funke? Eventuelt andre forslag?

Høres definitivt ut som The Mentalist kunne være noe for hun ja!

Lenke til kommentar
BREAKING: Game of Thrones has been renewed for a third season
Nice. :ohmy:
Vet at det er ganske så mange som liker denne serien skikelig godt, men selv har jeg aldri helt fått tak i den. :S

Det er ikke noe galt i det. Selv hater jeg serier slik som blant annet Chuck.. Noe som virker kryptisk og rart for mange andre. :)

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Chuck suger. :p

Men om man ikke er typisk fantasyperson vil nok Game of Thrones være veldig vanskelig å like. Vet at mange av mine medfans også er glad i Ringenes Herre, Star Wars og annet ymse Fantasy og Sci-Fi. Det appellerer nok mest til en type seer. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Game of Thrones er en såkalt crossover hit, som bør appellere til fans av karakterdramaer, såvel som fantasy.

Apropos Psych, jeg syntes også det ble for kjedelig etter et par sesonger, men fikk de fire første sesongene på en bruktbutikk til 10kr pr sesong. Kanskje er det et tegn på at jeg bør hive meg på igjen.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Game of Thrones er en såkalt crossover hit, som bør appellere til fans av karakterdramaer, såvel som fantasy.

Såklart, men jeg tror Daenerys med tre drager på skuldrene er vanskeligere å svelge for noen som i utgangspunktet ikke liker fantasy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...