Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Mente serien Sherlock ja :)

Liker forsåvidt Sherlock Holmes-filmen med Robert Downey Jr. også, men det er jo et helt annet beist.

Leit med White Collar. Men kommer til å fortsette å se det til jeg blir lei av det antakelig. Liker vibbene serien gir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Life's Too Short var kjipt og Derek ser direkte katastrofalt dårlig ut. Gervais har blitt en innbilsk blei som tror han lager dristig komikk og innbiller seg at alle som kritiserer ham bare gjør det for å være "politisk korrekte", mens virkeligheten er at han er en feig dritt som alltid sparker nedover fordi det er alt han kan. Det er tydelig at det var Merchant som hadde alt talentet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt hvordan Sherlock-ripoff`en Elementary for CBS sikkert blir noe av og nå. Piloten har nå sterk støtte innad i kanalen for en opptagelse til serie. Trodde egentlig at kanalen var rede for å prøve originale serier med suksessen til Person of Interest, men nei. Prøver å leve av britene her, tiltross for at de har gjort noe uvanlig med selve Holmes og satt en kvinne til å spille Watson. Sherlock Holmes straight outta rehab, i say no no.

Piloten er sterkest på vei til serie av dramapiloter for kanalen sammen med periodedramaet Ralph Lamb med Dennis Quaid, Jason O`Mara, Michael Chiklis, og Carrie-Ann Moss i hovedrollene denne sesongen.

Sherlock

(Holmes & Watson)

sherlock_38840.jpg

Elementary

(Joan Watson & Holmes)

lucy-liu-elementary.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over all negativiteten rundt Gerais' Derek. Vent isåfall til dere har sett episoden. Derek er jo en karakter som Gervais har lekt med for flere år siden, så det at de lager en liten spesial om han tror jeg kan bli veldig morsomt. Spesielt når de har fått med Karl!

• Liker 2
Lenke til kommentar

^^

Trailere prøver som regel å gi en smakebit på det beste ved serier, få deg interessert, men dette her er jo bare grusomt, det er sånn "puta foran ansiktet" øyeblikk som perler på en snor. Måtte til og med sjekke datoene for disse trailerne, bare for å se om det var aprilspøk eller ikke.....

Virker som Ricky begynner å gå litt tom og ikke har så mye mer å spille på. Life's too Short var heller ingen høydare akkurat, en småvokst som spiller en bisarr utgave av Ricky og plumpe dvergvitser på rekke og rad.

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over all negativiteten rundt Gerais' Derek. Vent isåfall til dere har sett episoden. Derek er jo en karakter som Gervais har lekt med for flere år siden, så det at de lager en liten spesial om han tror jeg kan bli veldig morsomt. Spesielt når de har fått med Karl!

Ja, og det var like dritt den gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...