Grudgfees Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Når begynne sons of anarchy igjen ? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Jeg svarte på det søndag. September. Endret 2. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Ja.... Noken som veit når SoA begynner at ? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Nå har jeg sett alt av Stargate og føler meg nesten litt tom. Fantastisk koselig serie Har holdt på siden november, så har vel brukt en stund. Lurer på hva neste prosjektet skal være. Har The West Wing, Six Feet Under, The Wire og Breaking Bad. Tenker jeg skal kul'an litt med sci fi for en stund. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Lurer litt på The Wire selv. Fikk boksen med alle sesongene i gave en gang i tiden. Har enda ikke sett noe av det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Se The Wire. Du kommer ikke til å angre. Det fortsatt den beste serien jeg har sett - uten sidestykke. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Kjører Harper's Island som påskeunderholdning. Skulle egentlig se den i fjorårets påske, men tiden gikk til oppgaveskriving. Skal prøve å se kun to episoder per dag for å spe krimmen ut hele uken. Noen som har noe å si om serien? Så to episoder i går, startet ivertfall bra. Harry Hamlin har jeg alltid likt, så det blir alltid et pluss. (Liker avataren til Jørgen foresten.) Endret 3. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Harper's Island er moro det. Ikke noe dype saker, men funker flott som påskekrimsk greie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Skal begi meg ut på en ny serie, har ikke bestemt meg for hvilken av de to. Suggestions and recomendations are more than welcome young sirs http://www.imdb.com/title/tt1586680/ *Shameless* VS http://www.imdb.com/title/tt1632701/ * Suits* Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 To meget gode serier du har der (i mine øyne), men Shameless ligger nok noen hakk over. I tillegg til at det er to sesonger av Shameless du kan se, men bare en sesong av Suits. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Skal begi meg ut på en ny serie, har ikke bestemt meg for hvilken av de to. Suggestions and recomendations are more than welcome young sirs http://www.imdb.com/title/tt1586680/ *Shameless* VS http://www.imdb.com/title/tt1632701/ * Suits* Kan si det med en gang du burde se begge seriene Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Shameless! The awesomeness is hard to behold! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Fjernet Endret 5. april 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Pga realismen? Uansett begge serier anbefales men shameless er uten tvil best. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Fjernet Endret 5. april 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 har du engang sett serien? kan ikke definere dem som 100% normale Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Haha, er du selvskreven konge av realisme? Å si at menneskene i Shameless er normale er ganske uforståelig. Da har du dessverre sett altfor lite. Serien har faktisk dekket fint hvordan familien og menneskene rundt dem er "damaged". Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 I tillegg til at personen i serien (Frank), som er alkoholiker, aldri er er der, og barna blir oppdradt av Fiona. 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nei, på grunn av urealismen. Barn som vokser opp i alkoholiserte hjem ender ikke opp som helt normale mennesker som i den serien. De ender opp med enorme psykiske problemer, og har stor sjanse for å ta selvmord. Det er ikke alle som ender opp med enorme psykiske problemer heller. Hilsen en som ikke skjærer alle over én kam, og kjenner flere som kommer fra alkoholiserte hjem. Jeg har forresten ikke sett Shameless, men misliker at man setter folk i bås. Det minner om en artikkel som ble skrevet i Dagbladet(?) i forbindelse med Oslo 31. august der en ikke kjente igjen den heroinmisbrukeren h*n måtte forholde seg til i Anders. Det finnes mer enn en historie. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå