Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sett alt av Stargate og føler meg nesten litt tom. Fantastisk koselig serie :) Har holdt på siden november, så har vel brukt en stund.

Lurer på hva neste prosjektet skal være. Har The West Wing, Six Feet Under, The Wire og Breaking Bad. Tenker jeg skal kul'an litt med sci fi for en stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kjører Harper's Island som påskeunderholdning. Skulle egentlig se den i fjorårets påske, men tiden gikk til oppgaveskriving. Skal prøve å se kun to episoder per dag for å spe krimmen ut hele uken.

Noen som har noe å si om serien? Så to episoder i går, startet ivertfall bra. Harry Hamlin har jeg alltid likt, så det blir alltid et pluss.

(Liker avataren til Jørgen foresten.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nei, på grunn av urealismen. Barn som vokser opp i alkoholiserte hjem ender ikke opp som helt normale mennesker som i den serien. De ender opp med enorme psykiske problemer, og har stor sjanse for å ta selvmord.

Det er ikke alle som ender opp med enorme psykiske problemer heller. Hilsen en som ikke skjærer alle over én kam, og kjenner flere som kommer fra alkoholiserte hjem. Jeg har forresten ikke sett Shameless, men misliker at man setter folk i bås. Det minner om en artikkel som ble skrevet i Dagbladet(?) i forbindelse med Oslo 31. august der en ikke kjente igjen den heroinmisbrukeren h*n måtte forholde seg til i Anders. Det finnes mer enn en historie.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...