Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Samt serien går tidlig i mai på Canal+ for de som ønsker norsk subtitles Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Eller gå på subscene.com, der har de ofte norske undertekster. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Første episode av periodedramaet Magic City er ute på kakebokser/ninjastrømmer. Jeffrey Dean Morgan og Bond-babe Olga Kurylenko i hovedrollene. Som tidligere sagt, en miks av Boardwalk Empire og noe Mad Men satt til slutten av 50-tallet i Miami (utifra hva den kommenteres som og promoteres som, nærmest). Snusketrailer/Redband trailer for serien http://www.youtube.com/watch?v=OtzcbLmUlN8 EDIT: Som også skrevet tidligere, serien er allerede fornyet for en sesong 2. Normal premiere 6. april. Endret 31. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ja, så den på en kakeboks. Men venter til hva folk mener før jeg gidder å se på serien, foreløpig er jeg avventende. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har ikke så ekstrem høye forventninger, men blir nok grei underholdning. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg har aldri likt en Starz-serie før, og ser ingen grunn til å la denne serien utfordre mine fordommer. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Og du har sett Party Down? Gods of the Arena? Det er omtrent det eneste jeg har sett på starz, og begge holder høy produksjonsverdi og underholdning. Spesielt sistnevnte imponerte meg enormt, ikke minst fordi piloten til Spartacus er det dårligste jeg har sett på tv noensinne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Party Down og den første delen av den første slaveserien ja. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Begynte å se parks and recreation etter at det hadde fått god omtale her inne. Og det vil jeg anbefale alle som ikke har sett det enda å gjøre også, for dette er good shit. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har sett første episoden, framsto ikke akkurat som spesielt fornøyelig. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vi har nettopp tatt den diskusjonen. Relativt enighet om at Parks and Recreation ikke slo skikkelig an før litt ut i sesong 2, og at serien ikke satte baren for andre sitcoms før sesong 3. Personlig var det s03e09 som virkelig vant meg over. En av de morsomste episodene av noen sitcom jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Noen som har sett og kan si noe om den den nye serien Touch, men Kiefer Sutherland i hovedrollen? Har veldig lyst å begynne på den, ettersom konseptet i serien virket interessant. Men vet ikke om jeg greier å leve meg inn en serie med Sutherland som en annen rollefigur enn Jack Bauer. Edit: Der fant jeg tråden til serien ja Endret 31. mars 2012 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Personlig var det s03e09 som virkelig vant meg over. En av de morsomste episodene av noen sitcom jeg har sett. For min del var det en episode i midten av sesong 2 som fikk det meste av negativiteten vekk. Men Flu Season (episode 2, sesong 3) var genial episode, og den virkelige changer`en. Og en tilfeldig episode jeg ville ha presentert til personer som ikke har sett serien. Ikke nødvendigvis bare fordi at det er en av de beste episodene av serien, men fordi den viser mye hva serien handler om. Den gir fokusering til mange forskjellige karakterer, og det inkluderer både varme og komiske øyeblikk. Samtidig er også byen litt i fokus, som er veldig sentralt i serien. En liten start på Ben og Leslie-romansen som faktisk vokste seg veldig sterkt etter episoden. Samtidig som at det var den første episoden som parret Offerman og Pratt sammen, en av de tingene serien har gjort ganske bra i sesong 4 også. Den er også Amy Poehler sin kanskje beste episode på serien, og siden hun er hovedpersonen. Rob Lowe var også bra. http://www.youtube.com/watch?v=7hcA8wFKhYY Endret 31. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Grudgfees Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noken som veit når SoA begynner at ? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noken som veit når SoA begynner at ? Aldri. Er jo kansellert.. 7 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Noken som veit når SoA begynner at ? Aldri. Er jo kansellert.. Kan ikke du ta å slutte med enten forsøk på trolling, eller hva enn du prøver på. Sons of Anarchy er fornyet for foreløpig 2 nye sesonger. Sesong 5 starter rundt midten av september. EDIT: Haha. Endret 1. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Er jo 1.april. Må være lov å prøve seg 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Haha. Jeg glemte datoen helt. EDIT: + for luringen. Endret 1. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hugh Laurie er bad ass. Endret 1. april 2012 av Blåbær 1 Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Noen andre som følger med på The Firm? Synes serien er ganske grei tidtrøyte,og spenningen har jo tatt seg ganske bra opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå