Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det tenkte før også, men ikke etter å ha sett hans forrige spesial.

Det klippet der var faktisk ikke dårlig. Jeg baserte mine uttalelser kun på Parks, hvor jeg ikke synes han er noe særlig.

 

Haha, det var jævlig funny. Jeg liker egentlig ikke fyren, men det showet skal jeg sjekke ut.

Jeg kom mer eller mindre til den samme konklusjonen som deg..

 

tumblr_lysxwdFLFV1qenpw4o4_250.gif

 

Tom Haverford er jo noen av de beste karakterene på Parks gjennom hele serien. Men så er det ikke en helt sympatisk karakter akkurat. Han er litt en unge, og han er mer god når han blir satt sammen med andre karakterer. Spesielt Jean-Ralphio (den beste ikke-hovedkarakteren på serien?). Episoden hvor vi så Tom Haverford, Jean-Ralphio og Ben Wyatt inne i E720 var kanskje en av de kanskje mest latterligste scenene på serien til nå. Husker at jeg lo av en teit stol på IKEA dagen etterpå bare på grunn av episoden.

 

Men han er kanskje ikke den beste nå lengre, men dette er ikke nødvendigvis en dårlig ting. For alle hovedkarakterene i Parks And Recreation er herlige, nærmest. Jeg har aldri opplevd en sitcom hvor jeg liker alle hovedkarakterene så godt. Ben Wyatt, Ron Swanson, Andy Dwyer og April er mye herligere akkurat nå, men tiltross for det har jo Tom hatt noen gode episoder/øyeblikk. Spesielt Treat Yourself-delen i Pawnee Rangers denne sesongen, rett og slett fordi det fungerte så bra med Ben Wyatt ("the nerd") og Tom ("swagger-coach") samtidig inni episoden.

 

Andy Dwyer må jeg si er den karakteren på serien jeg har endra mest holdning til. Hata han i sesong 1 og 2. Begynte å like han i sesong 3, og elsker han i sesong 4. Jeg håper at Bert Macklin kommer tilbake en gang igjen..

Lenke til kommentar

Andy Dwyer må jeg si er den karakteren på serien jeg har endra mest holdning til. Hata han i sesong 1 og 2. Begynte å like han i sesong 3, og elsker han i sesong 4. Jeg håper at Bert Macklin kommer tilbake en gang igjen..

Så sant, så sant! I begynnelsen fant jeg han bare plagsom og irriterende, men jo mer jeg har jeg sett på Parks, jo mer har han vokst på meg og jeg må si at jeg begynte å like han mot slutten av sesong 2.

 

Når det gjelder Aziz så har du nok rett, han er god når han spiller med enkelte og ikke fult så god når han skal dra ting på egenhånd, føler jeg. Han er jo hysterisk morsom i E720 æraen, lo godt i den episoden du snakker om. Jean-Ralphio er definitivt er god duo sammen med han.

 

Har forresten anskaffet Terriers nå og jeg har funnet frem til at Louie er verdt å ta en titt på også.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Begynte å se på parks and recreation her om dagen. Kan ikke tro at jeg ikke har sett der før nå.

Utrolig morsom serie. Digger Aziz sin rolle og liker egentlig alle karakterene. Har kommet litt ut i sesong 2 og storkoser meg :)

 

Gled deg til sesong 3. Blir bare enda bedre. Å skulle ønske jeg kunne glemme alt og se det på nytt igjen.

Lenke til kommentar

Litt under en måned nå. Andy Dwyer har blitt en karakter forfatterne klarer å plassere perfekt i enkelte scener (vannkrigen f. eks), og med godt plasserte kommentarer. Som også flere andre karakterer, nesten de fleste og. Men Andy har virkelig vært flott på grunn av det denne sesongen.

 

Eneste jeg ikke liker så mye er Rob Lowe, selv om han fungerer også. Men det føles så veldig påtvunget med han til tider. Noen ganger har det funket som med Ron Swanson en gang denne sesongen, andre ganger ikke så mye.

 

--------------------------------------

 

Et helt annet tema. Faen hvordan Neal Mcdonough spilte på Justified denne uka (i USA). Det var en så herlig prestasjon, både den med Jere Burns og gutten fra True Blood/Prison Break, med Walton Goggins, og med Timothy Olyphant.

 

Jeg vet ikke helt om jeg skal si om han overgikk Margo Martindale fra sesong 2 (hun vant en Emmy for rollen). Men gud for noe prestasjoner denne uka, helt i samme klasse som Martindale og Walton Goggins sine beste prestasjoner på serien til nå.

 

2-3 spennende resterende episoder av sesongen nå. Har likt denne sesongen veldig, nesten mer enn sesong 2. Og sesong 2 var en kjempebra, og fantastisk sesong.

Lenke til kommentar

Rollen til Larry i parks minner meg litt om rollen til Toby i The Office. De får aldri være en del av gjengen og ingen bryr seg om hva de sier. Men alle serier har vel egentlig en sånn type med.

 

Rett etter jeg postet dette sa Ron: A schlemiel is the guy who spills soup at a fancy party. A schlamazel is the guy he spills it on. Jerry is both the schlemiel and the schlamazel of our office.

 

Genialt :D

Endret av Bibow
Lenke til kommentar

Passer kanskje ikke her, men vet det er mange CK-fans her:

Fra nettsiden når du kjøper Live at the Beacon theater:

I'm going to be offering other things through this site.

Would you like to hear about them?

 

[ ] Yes, I'd like to receive further emails about Louis C.K. things.

[ ] No, leave me alone forever, you fat idiot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt å se igjen at Amy Poehler og hennes venner har fått fram folk som Donald Glover (Community), og Ed Helms (The Office) pluss Adam Pally (Happy Endings), og Eliza Coupe (Scrubs/Happy Endings) og mange flere.

 

 

Snart klart for dagens Community og Awake. Snakk om godbiter.

 

Føler for å mobbe litt også: jeg har nå Parks and Recreations s01 dvd-rip med ekstramaterialet, og sesong 2 under nedlastning. Dette skal jeg se på fremover - for første gang i mitt liv. To be ignorant!

 

Vel, som sagt tidligere så var ikke den første sesongen så bra. Eneste lyspunktet der synes jeg var enkelte scener med Ron, og Tom Haverford (Aziz Ansari). Hovedpersonen Leslie Knope ble ikke mer "spiselig" før spesielt i sesong 2. Generelt sett så synes jeg heller ikke at serien ble noe særlig bra før i midten av sesong 2. Og spesielt en episode rundt et rasistisk maleri, og noen hysteriske scener med Ron og Andy.

Lenke til kommentar

I Hate My Teenage Daughter, praktisk talt kansellert og fysj av meg vekk med deg skrekkelige kjerring.

 

Kanskje Jaime Pressly kan redeem herself.

 

Hun er nettopp castet til piloten Bad Girls (som er amerikanske remake av britiske originalen) fra Southland, Den Tredje Vakten og Shameless US-skaperen John Wells.

 

Ikke nødvendigvis en pilot som trenger å være på kabel-tv for å fungere, men det minsker selvfølgelig mulighetene når piloten er sentret rundt et fengsel og kvinnelige fanger hovedsakelig. I en ledende rolle som fengselsdirektøren er Jamie castet, en direktør som er på kanten for å si det slik.

 

Blir med Shameless US-skuespillerinnen Amy Smart, Rick Gonzalez (Reaper), Zoe Boyle (Downtown Abby/Sons of Anarch), og Karolina Wydra (House) i piloten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...