Awesome X Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Nå er antallet gode serier innen et gitt segment/sjanger svært begrenset, så jeg tror ikke du burde ha alt for høye forventninger. Ikke helt hva du spurte etter, men like godt serier jeg vil anbefalle deg å sjekke: Frisky dingo, Sealab 2021, The Boondocks, Coupling, Psych, Hogan's Heroes, It's always sunny og Dinosaurs Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ser du ikke vil ha kasettlatter, men det er har jo Seinfeld? Eller er det kanskje ekte latter det? Anyway, moving on.. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Joda, Seinfeld var nok et dårlig eksempel. Freaks and Geeks, Undeclared og Malcolm in the Middle blir vel de beste eksemplene på det jeg er ute etter. Otth: Mye som så interessant ut der. Hvordan vil du beskrive Coupling? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 På sett og vis er den noe standard i forhold til det man ser i amerikanske sit-coms, men den engelske vrien får den til å skille seg litt ut. Minner meg på mange måter om How I Met Your Mother, bare med mye mer fylle/sex-humor. Selv om karakterene er eldre enn det du ønsker tror jeg den vil passe utmerket. Ikke at den er dårlig i edru tilstand, men den burde sees i kombinasjon av større mengder pils. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Off Centre. http://www.imdb.com/title/tt0285391/ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis en serie er mindre bra i edru tilstand er det vel ikke så mye kvalitet å hente uansett. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvis en serie er mindre bra i edru tilstand er det vel ikke så mye kvalitet å hente uansett. Fyllevitser og fylleskitprat blir mye bedre når man selv sitter med en kald en i hånden. En annen ting, som man raskt vil oppdage om man ser serien, er at man raskt blir litt tørst selv av det som vises. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det kan godt hende den er morsom når man er full, jeg bare mener at serien kan ikke ha serlig til kvalitet hvis man må være full for å le.. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Man må ikke være full for å le av serien. Det er inget problem å se serien edru, men man vil da bli en smule tørst og ikke le fult like hardt som om man har en pils eller to på innsiden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg husker jeg så noen episoder av Coupling da det gikk på nrk2. Eneste er at jeg ikke er sikker hvor langt jeg har kommet i serien? Det siste episoden jeg så var da hun ene fikk en baby. Har også hørt rykter om at det er selveste Moffat som har laget den, så kansje jeg er nødt til å se på den igjen. Endret 18. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Stemmer at dette er Moffats hjernebarn, ja. Og det var seriens siste episode du sikter til der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Wooooooooo Bundy ! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva mener folk om 30 Rock? Vurderer å begynne å se på det. Andre komedier jeg liker er: Scrubs, How i met your mother, The big bang theory ... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg liker 30 Rock. Gode karakterer og ... Vel er en stund siden jeg så det så husker ikke så veldig mye. Er definitivt verdt en titt (selv venter jeg på at sesong 3 er ferdig før jeg fortsetter). Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Nokon som følger med på the 70's show? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det begynner å bli en stund siden jeg fulgte med, men det er en veldig morsom serie det. Så har nok sett de fleste(les:alle episodene) før. men uansett ser jeg en episode i ny og ne når det går på tv, for å få meg en god latter Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, ser som oftast på Friends og The 70's show kvar dag, gode serier Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Da var Dexter S1E7 ferdigsett, hangover deluxe Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 ahh.. Dexter er fantastisk og må være en av de beste seriene noensinne Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Koser meg fortiden med Dexter, Lost, Heroes (nattens episode var AWESOME), Family Guy .. og fler husker ikke alle nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå