Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Nå er antallet gode serier innen et gitt segment/sjanger svært begrenset, så jeg tror ikke du burde ha alt for høye forventninger.

Ikke helt hva du spurte etter, men like godt serier jeg vil anbefalle deg å sjekke: Frisky dingo, Sealab 2021, The Boondocks, Coupling, Psych, Hogan's Heroes, It's always sunny og Dinosaurs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På sett og vis er den noe standard i forhold til det man ser i amerikanske sit-coms, men den engelske vrien får den til å skille seg litt ut. Minner meg på mange måter om How I Met Your Mother, bare med mye mer fylle/sex-humor. Selv om karakterene er eldre enn det du ønsker tror jeg den vil passe utmerket.

Ikke at den er dårlig i edru tilstand, men den burde sees i kombinasjon av større mengder pils.

Lenke til kommentar
Hvis en serie er mindre bra i edru tilstand er det vel ikke så mye kvalitet å hente uansett.

Fyllevitser og fylleskitprat blir mye bedre når man selv sitter med en kald en i hånden. En annen ting, som man raskt vil oppdage om man ser serien, er at man raskt blir litt tørst selv av det som vises.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg så noen episoder av Coupling da det gikk på nrk2.

Eneste er at jeg ikke er sikker hvor langt jeg har kommet i serien?

Det siste episoden jeg så var da hun ene fikk en baby.

Har også hørt rykter om at det er selveste Moffat som har laget den,

så kansje jeg er nødt til å se på den igjen. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...