Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Har dere ikke sluttet å se på den dårlige melkekua?

Jeg har ikke sett The Office siden starten av sesong 7. Men det er lov til å hylle folk som gjør noe annerledes for det selv om de er med i noe dritt. Dette har ingenting med serien å gjøre.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Dagens Barne TV er jo bare tull.....hva med en ny omgang med Vaktmestern , oppdatert med IPOD og nymotens fjas :D

Lenke til kommentar

Bring tilbake noe like bra som Dexters: Labortory og Cow & Chiken på Cartoon Network. Husker jeg var 11 år og hadde kommet tilbake etter et år boende i USA. Hata at jeg måtte se på serien med norsk dub, jeg ble litt glad når jeg fant ut at jeg kunne bytte til engelsk.

Premiere på Missing i natt med Ashley Judd i hovedrollen, sammen med Sean Bean (Game of Thrones) og Cliff Curtis. Keith Carradine dukker også opp i en rolle på serien.

Tror den er litt elendig. Lunken mottagelse av kritikerne.

http://www.youtube.com/watch?v=96bQB6I7Auk

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Er Doctor Who verd å sjekke ut?

Ja.

like du sci-fi?

definitivt ja.

Da skal det uten tvil sjekkes ut, takker.

Må gi ære til awake, første episode var ganske forvirrende da det var vanskelig å skjønne hvilken drøm man var i men serien er virkelig bra.

Må si meg enig der ja. Virker som at det kan bli noe å følge med på framover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

6,5 rating på imdb lover ikke godt...

Så siden det står en sånn score på IMDB er det automatisk dårlig? IMDB er noe av det mest overskryta nettsidene som finnes. Det er for en side fylt av lobbyvirksomhet ifra de amerikanske nettverkene, som spesielt ABC på TV-delen.

Se på metacritic eller les noen anmeldelser istedenfor du.

http://www.hitfix.co...ween-two-worlds

http://www.sfgate.co.../DDGV1NC23B.DTL

http://www.hollywood...v-review-296451

Jeg synes ihvertfall det er en uting å mene at fordi en serie har mange som stemmer for den, så er den automatisk bra. Mye av de som stemmer på de enkelte seriene på sider som spesielt IMDB og TV.com er fansen til serien selv.

Det blir som Britney Spears, hun er fremdeles Britney Spears om hun har mange topp 10 plasseringer. Fremdeles mange fans, fremdeles like elendig for folk som ikke er fan av henne.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

De trenger ikke å betale for stemmer IMDB, ihvertfall for et år tilbake så hadde ikke IMDB noe mulighet til å sjekke IP`er til registrerte brukere. Alt som trengs for å legge inn stemme på en serie på sida er en e-post, og en ny hver gang.

Jeg ville heller sjekke ut serier utifra anmeldelser/forhåndsomtaler og forumbrukere til steder du føler du får greit svar (jeg bruker selv Filmpraten på forumet for filmer innimellom). Eller bare sjekke ut serier du er nysgjerrig på selv, og se om du liker det selv.

Økninger både for Community og Awake i seertallene i går kveld. For Community var uheldigvis det kanskje stort sett fordi nye serien Missing hadde premiere (men god start for en ny serie), og The Big Bang Theory som hakker ned seertallene til Community ble heller ikke sendt ny episode av. Uansett bra kveld for Community siden den gikk mot American Idol også.

Awake tjente på at The Mentalist ikke sendt ny episode også.

NBC’s Community

returned from its too-long hiatus to 4.9 million total viewers and a demo rating of 2.2, delivering increases of 36 and 47 percent over the comedy’s most recent outing (on Dec. 8 ) and a 14-month, non-sports time slot demo high for NBC.

og

In other good news for NBC, Awake i

n its third week saw a 17 percent bump in audience (to 5.1 mil) while matching last Thursday’s 1.6 demo rating (which marks a 33 percent improvement over the Peacock’s previous Thursdays-at-10 performances via

Prime Suspect

and

The Firm

).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...