Filmvenn Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hvem synes du er blankiest? Vil gi poeng til både CBS og CW for det. Denne løven er en av seriene som jeg liker NBC for. http://www.youtube.com/watch?v=vm1pcO-qcZg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Blue Bloods fornyet for en tredje sesong, godt i forveien for CBS sin programlansering for neste sesong i mai. 2 Broke Girls, Person of Intrest, Two And A Half Men, Mike & Molly, NCIS-seriene, CSI o.s.v. vil trolig også følge i fotsporene for en tidlig fornyelse. The Mentalist, NYC-22 (som ikke har hatt premiere enda), CSI: Miami er de som sikkert ikke vil få noe annonseringer før programlanseringen. CSI: NY vil trolig bli kansellert. Unforgettable og A Gifted Man blir kansellert uten tvil. Endret 14. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Alt Chuck Lorre tar i blir gull, nå er vel han ansvarlig for The Big Bang Theory, Two and Half men og Mike and Molly. Og alle ser ut til å gjøre det ganske bra. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Rart det. Når de er SHAAAITE. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Husker du Jerry Bruckheimer tilbake i de gamle dager var gull? Se hvordan det har gått for han (Bare CSI`ene lever forsatt, 2 av dem så vidt). Liker hvordan TV-imperiet til Bruckheimer har begynt å falle de siste årene. Jeg liker det godt. Mike & Molly tror jeg har fått en liten boost, ikke at jeg kan si det for sikkert av Oscar-nominasjonene Melissa McCartney og Bridemaides fikk. Virker nesten som at de som caster for nye piloter har nærmest jakta ned casten til filmen for en TV-gig. Er også den serien som er minst shaaait synes jeg av dem. Endret 14. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Flere serier fornyet av CBS. Person of Interest, 2 Broke Girls m.fl. Endret 14. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 HBO gikk ifra å fornye Luck, til å kansellere serien grunnet enkelte tragedier på settet. Forståelig på et vis, synd å miste serien for det. Bare Awake igjen av nye serier i år så langt jeg har likt kjempegodt, og den blir også kansellert sikkert på grunn NBC finner kanskje det verst tenkelige tidspunktet å ha serien på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 3 hester som dauer, og de kansellerer hele serien? Høres litt snodig ut... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Egentlig ikke. David Milch som er ansvarlig har en stor kjærlighet for både veddeløpsbaner og hester. Det virker egentlig mer som at serien avsluttes fordi Milch ikke har lyst til å forsette. Men selvfølgelig, kan ikke si det for sikkert. Det kan hende igjen at HBO har kansellert serien på grunn av noe fallende seertall når produksjonen var litt høy, mye billigere med Treme f. eks. Så dette var kanskje en unnskyldning for at de skal ha en grunn til å kansellere serien. Vi vet uansett at HBO er merkelige ifra før. De tar uansett forsatt vare på Treme, men for hvor lenge.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Da slipper jeg å se Luck hvertfall. Synd, hadde gledet meg til å se den, men nå som jeg VET at det ikke blir noen avslutning så dropper jeg det like greit. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hvordan vet du at det ikke blir noe avslutning? For all del kan sesong 1 ha en åpen slutt som gjør sesong 2 bare som en mulighet. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det er samme fyr som laget Deadwood? Vel, det er lov å håpe. Har Community feber for tiden. Noen som nevnte noe om gørrkjedelige episoder? Liksom. Den svakeste episoden er litt under middels, maks. På 2.5 sesonger er det utrolig bra (ikke noe mot Arrested Development da. Tre sesonger. Tre perfekte sesonger. Eller tre gær dårlige sesonger, om man ikke liker humoren). Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Er FlashForward verdt å bruke tiden sin på? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 HBO gikk ifra å fornye Luck, til å kansellere serien grunnet enkelte tragedier på settet. Forståelig på et vis, synd å miste serien for det. NEEEI!!! Når de endelig klarte å lage en ordentlig god serie for voksne hestefolk så får den bare en sesong. Utrolig trist for denne serien er virkelig god! Håper den får en god eller åpen slutt? Hva var det som hadde skjedd med de tre hestene da? Ulykke? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Her er grunnen: Sesong 1 så døde 2 hester, under innspillingen av sesong 2 så døde 1 hest til og da var det kroken på døra. Regner med at Peta også har sitt å si i denne saken. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Brodern sendte meg denne godbiten nå nettopp. Hvorfor i helvette har jeg ikke fått med meg det før http://www.youtube.com/watch?v=KX5xh4AX2HU& 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Haha, så bra. Leslie David Baker er den jeg føler meg minst drittlei på The Office. Sammen med Ellie Kemper (karakteren hennes er elendig, men nydelig dame). Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har dere ikke sluttet å se på den dårlige melkekua? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Woah. Det der var noe så inni hamperæva fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå