Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blue Bloods fornyet for en tredje sesong, godt i forveien for CBS sin programlansering for neste sesong i mai.

2 Broke Girls, Person of Intrest, Two And A Half Men, Mike & Molly, NCIS-seriene, CSI o.s.v. vil trolig også følge i fotsporene for en tidlig fornyelse.

The Mentalist, NYC-22 (som ikke har hatt premiere enda), CSI: Miami er de som sikkert ikke vil få noe annonseringer før programlanseringen.

CSI: NY vil trolig bli kansellert. Unforgettable og A Gifted Man blir kansellert uten tvil.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Husker du Jerry Bruckheimer tilbake i de gamle dager var gull? Se hvordan det har gått for han (Bare CSI`ene lever forsatt, 2 av dem så vidt). Liker hvordan TV-imperiet til Bruckheimer har begynt å falle de siste årene. Jeg liker det godt.

Mike & Molly tror jeg har fått en liten boost, ikke at jeg kan si det for sikkert av Oscar-nominasjonene Melissa McCartney og Bridemaides fikk. Virker nesten som at de som caster for nye piloter har nærmest jakta ned casten til filmen for en TV-gig. Er også den serien som er minst shaaait synes jeg av dem.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Egentlig ikke. David Milch som er ansvarlig har en stor kjærlighet for både veddeløpsbaner og hester. Det virker egentlig mer som at serien avsluttes fordi Milch ikke har lyst til å forsette. Men selvfølgelig, kan ikke si det for sikkert. Det kan hende igjen at HBO har kansellert serien på grunn av noe fallende seertall når produksjonen var litt høy, mye billigere med Treme f. eks. Så dette var kanskje en unnskyldning for at de skal ha en grunn til å kansellere serien.

Vi vet uansett at HBO er merkelige ifra før. De tar uansett forsatt vare på Treme, men for hvor lenge..

Lenke til kommentar

Det er samme fyr som laget Deadwood? Vel, det er lov å håpe.

Har Community feber for tiden. Noen som nevnte noe om gørrkjedelige episoder? Liksom. Den svakeste episoden er litt under middels, maks. På 2.5 sesonger er det utrolig bra (ikke noe mot Arrested Development da. Tre sesonger. Tre perfekte sesonger. Eller tre gær dårlige sesonger, om man ikke liker humoren).

Lenke til kommentar

HBO gikk ifra å fornye Luck, til å kansellere serien grunnet enkelte tragedier på settet. Forståelig på et vis, synd å miste serien for det.

NEEEI!!! Når de endelig klarte å lage en ordentlig god serie for voksne hestefolk så får den bare en sesong. Utrolig trist for denne serien er virkelig god! Håper den får en god eller åpen slutt?

Hva var det som hadde skjedd med de tre hestene da? Ulykke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...