Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Satt og så på HIMYM på tv3 tidligere i dag, så husket jeg på parallel-bildet mellom HIMYM og Friends som ble postet tidligere i denne tråden. For tror du ikke Barney Stinson hadde et verdenskart der han hadde notert ulike ''erobringer'' fra de ulike nasjonene han hadde gjort. NØYAKTIG det samme som Joey har gjort i en tidligere Friends-episode. Jaja, sånn kan det gå når man går tom for handling\ideer. Syns sesongene blir dårligere og dårligere, så den eneste måten serien får cred av meg er om de avslutter på følgende måte: Kids, you're adobted. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Sluttet og se på det når jeg innså at det hadde laughtrack, ganske sent, ca et par episoder siden i siste sesong. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Megan Mullally gjorde plutselig Breaking In flere ganger bedre enn tidligere. Deilig å ikke se den idiotiske karakteren til Michahel Rosenbaum lengre også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 W00t. Har de fornyet det allikevel nå? Jeg slutta å se da jeg hørte at det ble kansellert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Satt og så på HIMYM på tv3 tidligere i dag, så husket jeg på parallel-bildet mellom HIMYM og Friends som ble postet tidligere i denne tråden. For tror du ikke Barney Stinson hadde et verdenskart der han hadde notert ulike ''erobringer'' fra de ulike nasjonene han hadde gjort. NØYAKTIG det samme som Joey har gjort i en tidligere Friends-episode. Jaja, sånn kan det gå når man går tom for handling\ideer. Syns sesongene blir dårligere og dårligere, så den eneste måten serien får cred av meg er om de avslutter på følgende måte: Kids, you're adobted. Ser fremdeles på HIMYM av samme grunn jeg ser på BBT. Enkel underholdning. Vil heller si det er likere Seinfeld enn det er Friends jeg, men men Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ble fornyet likevel. Begynte igjen for et par dager siden. Enig ang Megan Mullally, hun var et friskt pust. Serien har vel egentlig aldri vært bra, og jeg husker ikke lenger hvorfor jeg egentlig så første sesongen, men I'll allow it. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Satt og så på HIMYM på tv3 tidligere i dag, så husket jeg på parallel-bildet mellom HIMYM og Friends som ble postet tidligere i denne tråden. For tror du ikke Barney Stinson hadde et verdenskart der han hadde notert ulike ''erobringer'' fra de ulike nasjonene han hadde gjort. NØYAKTIG det samme som Joey har gjort i en tidligere Friends-episode. Jaja, sånn kan det gå når man går tom for handling\ideer. Syns sesongene blir dårligere og dårligere, så den eneste måten serien får cred av meg er om de avslutter på følgende måte: Kids, you're adobted. Ser fremdeles på HIMYM av samme grunn jeg ser på BBT. Enkel underholdning. Vil heller si det er likere Seinfeld enn det er Friends jeg, men men Her er stripen som Danielzu tenker på: 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Også har vi jo Barney/Joey - Robin/Rachel. Synes HIMYM var morsomt de første sesongene, men nå føler jeg alt er oppbrukt. Riktignok ikke sett siste sesong, men tviler på at det har blitt noe bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Du kan igrunn slutta å tvile teip.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Ble fornyet likevel. Begynte igjen for et par dager siden. Enig ang Megan Mullally, hun var et friskt pust. Serien har vel egentlig aldri vært bra, og jeg husker ikke lenger hvorfor jeg egentlig så første sesongen, men I'll allow it. På grunn av Christian Slater, hovedsakelig. Han var ganske herlig i en gjesterolle i My Name Is Earl husker jeg. Men her er han ikke så bra. Blir sånn serie jeg kommer til å spare opp litt, som Happy Endings og 30 Rock. Ny fin episode av Awake i dag så jeg. Merkelig hvordan en serie som starter så utrolig bra ikke såvidt er blitt nevnt her. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Awake startet veldig bra, det er det vel konsensus om, så er ikke så mye å diskutere. Episode to we under nedlasting, gleder meg sjeldent mye til en tv-serie episode. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 . Vil heller si det er likere Seinfeld enn det er Friends jeg, men men Hva er fellestrekkene mellom Seinfeld og HIMYM? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Fint lite. Og både Friends og Seinfeld er flere ligaer over HIMYM. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er helt enig, derfor jeg lurte. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 . Vil heller si det er likere Seinfeld enn det er Friends jeg, men men Hva er fellestrekkene mellom Seinfeld og HIMYM? Begge er serier "about nothing" der man sitter på en kafe/bar og snakker om random ting. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Stemmer, må ha vært på grunn av Slater. Men tror faktisk ikke jeg kommer til å gidde å se mer av den. Ang HIMYM så har den serien vært dårlig lenge. Jeg hoppet av etter at de gjorde Lily så til de grader dum fordi hun var gravid. Lurer på om skaperne tror at seerne er så dumme...? Awake skrudde jeg av etter ti min. Synes det var kjedelig, men kanskje jeg burde ha gitt den hele episoden? Ser på Arrested Development for tiden er en koselig serie og Portia De Rossi er jo knallheit Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 (endret) . Vil heller si det er likere Seinfeld enn det er Friends jeg, men men Hva er fellestrekkene mellom Seinfeld og HIMYM? Begge er serier "about nothing" der man sitter på en kafe/bar og snakker om random ting. Du mener det er en sitcom? Edit: absolutt, Awake startet veldig bra. En episode, det er den lett verdt. Arrested Development er forøvrig den best komiserien laget (mener jeg). Endret 9. mars 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Det der blir for tynt. HIMYM har jo en klar handling og sammenheng. Og hvordan Seinfeld er mer lik HIMYM enn Friends skjønner jeg rett og slett ikke hvordan du får til. Spesielt om det er ditt grunnlag. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Touch kommer ikke igjen før 22. mars? Står på myepisodes at både S01E02 av Touch OG Awake skal komme da, men Awake har jo kommet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Touch har eg ventet lenge på. Den virker lovende... Drit å se en pilot så lenge før episode 2. Man får liksom ikke funnet ut om det fortsetter like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå