PgUp Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Oz, Six Feet Under, Deadwood, Rome, Game Of Thrones. Takker for forslag, OZ og rome skal jeg få sett, deadwood skal jeg få fullført. 1 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Oz støttes. Noe av det beste som finnes. The Shield bør du også ta en titt på. Komedier som er verdt å få meg seg kommer jeg på it's always sunny in philadelphia og curb your enthusiasm. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Carnivàle. Veldig bra serie fra HBO. Har litt av tilsvarende mystikk som tidligere nevnte Twin Peaks. Endret 7. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Carnivàle. Veldig bra serie fra HBO. Har litt av tilsvarende mystikk som tidligere nevnte Twin Peaks. Carnivale har jeg sett, fantastisk serie. Twin Peaks skal jeg sjekke ut igjen, så det for lenge siden, men av uvisse grunner kom jeg ikke så langt. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 The Shield, Sons of Anarchy, Justified, Six Feet Under, Oz. Eventuelt også Light Out og Terriers Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 To fantastisk gjester på The Graham Norton Show denne helga. I tillegg til Gérard Depardieu så skal både Damian Lewis (Homeland/Life/Band of Brothers) og Dominic West (The Hour/The Wire) være de 2 andre hovedgjestene. Utrolig god lineup med gjester for sesongens nest-siste episode av showet. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Jeg ser frem til de syv neste sesongene av A Game of Thrones! <-- Det er et par morsomme Q&A i artikkelen. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Urgh, ubrukelig artikkel. Denne kom igår, og er langt bedre. Edit; For å utdype VG's artikkel litt. Åtte sesonger er et minimum for å filme de syv planlagte bøkene. De har tidligere uttalt at bok tre er for stor til å lage kun en sesong. Selvfølgelig, det skulle originalt være tre bøker, og så seks bøker, og nå syv. Kanskje blir det åtte, kanskje blir bøkene aldri fullført. Blir helt hypotetisk. Endret 8. mars 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Så, jeg kan se sesong 1 etter og ha lest bok 1, uten og bli spoilet ene eller andre veien? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 In the first season you included some elements from the second book. Once you start making changes like that, do you find you have to make more changes or is Martin's original narrative pretty malleable? Our approach has always been what we pitched to George at the very beginning: We're adapting his entire series. The changes we make, taking something from one book and putting it in the middle of events from another book, are always at the service of the series as a whole -- both George's series and our series. Oftentimes an event from Book 2 will serve as a better end point for a character in Season 1 than it would as a starting point in Season 2. Så nei-ish. Det er helt klart ting fra bok to i sesong 1, og andre veien. Ikke noe veldig viktig dog, om jeg husker riktig. I sesong 2 derimot, så vil det være veldig mye henting fra andre bøker enn "Clash of Kings". This year there are definitely things we took from Book 3 and pulled them back a season Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 ok, det var dumt. Får bare lese fortere da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 To fantastisk gjester på The Graham Norton Show denne helga. I tillegg til Gérard Depardieu så skal både Damian Lewis (Homeland/Life/Band of Brothers) og Dominic West (The Hour/The Wire) være de 2 andre hovedgjestene. Utrolig god lineup med gjester for sesongens nest-siste episode av showet. Jævlig bra. Kult at jeg tenkte "håper Damian Lewis kommer på Graham Norton show" etter å ha sett siste episode, og så gjør han faen meg det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Men comboen. Både Dominic West og Damian Lewis. Det er to av de beste britiske skuespillerne de siste årene på amerikanske tv-serier. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Beste traileren ever......for Community. http://www.youtube.com/watch?v=9pAEyPpYn-Q Let`s chang this! 5 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Å kansellere det mesterverket vil være et overgrep mot serienerder everywhere. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Faen. Alt for lenge til To Appomattox.. Gleder meg så sykt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Faen. Alt for lenge til To Appomattox.. Gleder meg så sykt. Så litt "meh" ut. Lewis er digg, men 5.eps? Too little. Hvem lager serien? Hvilken kanal? Community traileren derimot - AWESOME TIMES INFINITY. Kjøpte noen bøker av en fyr som het Chang forleden dag. Gud så vanskelig det var å ikke dra noen vitser. Heldigvis over e-mail (en amerikaner), så klarte å holde inne "so, do you chang a lot of chicks?" etc. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Faen. Alt for lenge til To Appomattox.. Gleder meg så sykt. Så litt "meh" ut. Lewis er digg, men 5.eps? Too little. Hvem lager serien? Hvilken kanal? Er totalt 8 episoder. Og som Mahavishnu så fint beskrev det tidligere så er det en kryssning mellom Band of Brothers og John Adams. Serien regisseres av Mikael Salomon (Regisserte 2 episoder av Band of Brothers) Tror ikke det er noen kanal som har kjøpt opp serien enda. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 (endret) Rascal Flatts til å drive musikken... Og en gjeng av country-sangere og NASCAR-kjører som skuespillere i produksjonen... Ellers grei cast. Jeg er ikke stoka enda for en produksjon som enda ikke har fått commitment til serie eller engang et pilotstadie. Selv om det er en mini-serie. At noen ikke har plukket opp prosjektet enda kan også være et tegn på at det ikke kan være verdt å produsere også. Serier kan ikke være avhengig av skuespillere, det må være like avhengig av andre deler av produksjonen også. Jeg er nå mer stoka over Kerri Russell i den kvinnelige hovedrollen i en ny pilot ifra FX ifra Graham Yost (Justified/Band of Brothers/The Pacific). Keri Russell has landed the female lead in FX’s The Americans, an hour-long drama pilot from Joe Weisberg (Falling Skies) and Graham Yost (Justified).The ambitious project is set in the early ’80s and centers on two KGB spies, Phillip and Elizabeth (Russell), posing as married Americans in suburban Washington, DC. Despite their arranged union, the couple’s bond grows more passionate and genuine by the day, but is constantly tested by the escalation of the Cold War. Complicating their relationship further is Phillip’s growing sense of affinity for America’s values and way of life and the couple’s two children, who know nothing about their parents’ true identity. Eller også kanskje. Jeremy Piven kanskje tilbake til tv-skjermen i en dramaserie for ITV som vil bli shoppet til amerikanske kanaler også. Piven is in negotiations to star in the 10-episode ITV drama series Mr. Selfridge. Announced just last week by the British commercial broadcaster, Mr. Selfridge will trace the life of the flamboyant and visionary American entrepreneur, Harry Gordon Selfridge (Piven), and chronicle the launch of his famous London department store Selfridge’s. Based on the book Shopping, Seduction And Mr Selfridge by Lindy Woodhead, the series, created by Andrew Davies (Bridget Jones’ Diary), is looking to capitalize on the success of another ITV period drama, Downton Abbey. Endret 8. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå