Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 LOL.....Ulf gjorde opprør mot Magda på Karl & Co i går.......Lystad er genial i den rollen Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er på jakt etter en ny komi/drama-serie. Kom gjerne med anbefalinger utfra disse utvalgte favorittene: - Seinfeld - Simpsons - Freaks and Geeks - Undeclared - Malcolm in the Middle Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er på jakt etter en ny komi/drama-serie. Kom gjerne med anbefalinger utfra disse utvalgte favorittene: - Seinfeld - Simpsons - Freaks and Geeks - Undeclared - Malcolm in the Middle Freeks and geeks er veldig bra. Samme folka som stod bak Superbad og knocked up! Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 F&G er helt fantastisk. De samme folka står bak Undeclared. Ikke på høyde med F&G, men så absolutt verdt en titt. Spesielt hvis du er glad i Apatow & co. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ahhh...Undeclared Jeg husker jeg elsket den serien før... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg er på jakt etter en ny komi/drama-serie. Kom gjerne med anbefalinger utfra disse utvalgte favorittene: - Seinfeld - Simpsons - Freaks and Geeks - Undeclared - Malcolm in the Middle Anyone? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg tror han leter etter litt sånn "Ikke-latter-i-bakgrunn-sitcom" am i right? Malcom In The Middle-ish. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Setter pris på litt mer orginale anbefalinger enn TV2s ettermiddagsserier. ^^ Du har rett i det, CypheroN. Endret 18. februar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare tå og se Band of brothers, pls Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Will do, men jeg trenger også en ny komi/drama-serie. Det er selvsagt positivt om serien har hendelser/karakterer man kan identifisere seg med. Et godt eksempel på dette er Freaks and Geeks. Endret 18. februar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 How I met your mother ... Fantastisk. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Med Jason Segel og greier. Skal helt klart sjekkes ut. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 the Big Bang theory må nevnes Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 The Big Bang Theory er en av seriene jeg vurderer. Hvordan er det med kassettlatter på den og How I Met Your Mother? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Desverre så har begge seriene bakgrunnsstøy (aka lattermaskiner), men jeg ble ikke spesielt sjenert av det da jeg så How I met your mother. (Jeg måtte faktisk dobbelsjekke om det var lattermaskiner i How I... ) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Så lenge det ikke er på Married... With Children-nivå vil jeg nok klare meg. Endret 18. februar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 How I met your mother er tross lattermaskin, en av de beste komiseriene ever. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Er enda ikke heeelt fornøyd med anbefalingene til nå. Jeg er ikke helt på sit-com humør for tiden, og da er jeg mer på utkikk etter noe som ligner på Undeclared, Freaks and Geeks og Malcolm in the Middle. Altså en god blanding av drama og humor, karakterer (Gjerne i 17-22 års-alderen) man kan identifisere seg med og serien kan gjerne være en smule "geeky". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå