Filmvenn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Gleder meg til fredag, Louis CK tilbake på Parks & Recreation. http://www.nbc.com/parks-and-recreation/video/an-awkward-dinner/1384546 Bonus: Adam Scott og Star Trek, awsome combo. http://www.youtube.com/watch?v=PtZHm8Vq-t0 Endret 14. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Cougar Town starter igjen i kveld! Med samme navn.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Hannibal blir første serien annonsert for 2012-2013 sesongen av de store amerikanske nettverkene. NBC-serien har en sesong på 13 episoder. Serien er skapt av Bryan Fuller (Pushing Daisies). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk. Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Specials er oppsummeringer av hva som har skjedd tidligere. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk. Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom? Jeg advarer deg på forhånd, du vil føle at du har kastet bort en del tid når du er ferdig. Specials kan du vel droppe, særlig om du har "maraton". Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Se de to første sesongene og lat som at alle dør av tropefeber etter det. 9 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Se de to første sesongene og lat som at alle dør av tropefeber etter det. Hehe. Her er twitter-profilen til Damon Lindelof, co-creator av Lost. 3 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Lost kollapset og rodde som bare juling, men satan for et fantastisk fenomen det var mens det gikk. Og Lindelof Endret 15. februar 2012 av Rampage Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk. Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom? Jeg advarer deg på forhånd, du vil føle at du har kastet bort en del tid når du er ferdig. Specials kan du vel droppe, særlig om du har "maraton". Hehe, tror jeg kom til sesong 4 da det gikk på TV i USA. Husker ikke nok til at jeg vil starte der jeg slapp, så kan like greit se gjennom alt sammen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 The River blir garantert kansellert snart. Mistet halvparten av seerne nærmest på en uke, det er latterlig mye. Vanligvis dropper serier 7-10% i uke 2, men ikke nærmere 44% som The River gjorde. Cougar Town blir nok også kansellert denne sesongen. Elendig beslutting å starte ny sesong så sent, og i den timeslotten. Sesong 3 startet dårligere enn både Man Up og Work It som samme kanal har kansellert. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 The River var da også noe av det dårligste jeg har sett opp gjennom tidene... Skjønner ikke hvordan Spielberg har rota seg bort i det der? 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det eneste jeg har sett bli så gjennomført slaktet som The River i det siste er Work It. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Speilberg har nok ikke noe særlig med serien å gjøre egentlig (som så mange andre serier han er kreditert under). Han er nok bare noe form for konsulent, noe som regel betyr at han snakker med produsentene på telefon kanskje 1 gang i uka under produksjonen. Dette er ihvertfall veldig standard for de fleste seriene Speilberg har vært involvert i. Speilberg er også involvert i Smash, men der var han med under da pilotprosjektet (før det ble til serie) var hos Showtime. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk. Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom? Har bestemt meg for det samme. Dro fram den utrolig kule complete collection, og har dratt meg gjennom sesong 1 og halve sesong 2. So far so good. Den første sesongen er rett og slett meget spennende, og gjennomført. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk. Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom? Har bestemt meg for det samme. Dro fram den utrolig kule complete collection, og har dratt meg gjennom sesong 1 og halve sesong 2. So far so good. Den første sesongen er rett og slett meget spennende, og gjennomført. Tenkte litt på å kjøpe BD boksen, men syns 700kr er litt i meste laget. Får duge med OK kvalitet fra interwebzen Syns det er litt cheesy skuespill i sesong 1, men det duger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 I love this: http://www.thedailyshow.com/watch/tue-february-14-2012/ricky-gervais Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 I love this: http://www.thedailyshow.com/watch/tue-february-14-2012/ricky-gervais Oh yeah! Sitter og ser på Ricky Gervais Show Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 The River var da også noe av det dårligste jeg har sett opp gjennom tidene... Skjønner ikke hvordan Spielberg har rota seg bort i det der? Spielberg er blitt redusert til et klistermerke som festes på alt mulig av produkter. 3 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 fy faen for ein dårlig serie the river er!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå