Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk.

Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom?

Jeg advarer deg på forhånd, du vil føle at du har kastet bort en del tid når du er ferdig.

Specials kan du vel droppe, særlig om du har "maraton".

Lenke til kommentar

Bestemt meg for at jeg skal se gjennom Lost nå, da jeg aldri ble ferdig med serien da den gikk.

Ser inne på epguides.com at det er en del specials - når burde man se dem? Er det på slutten av hver sesong de kom?

Jeg advarer deg på forhånd, du vil føle at du har kastet bort en del tid når du er ferdig.

Specials kan du vel droppe, særlig om du har "maraton".

Hehe, tror jeg kom til sesong 4 da det gikk på TV i USA. Husker ikke nok til at jeg vil starte der jeg slapp, så kan like greit se gjennom alt sammen. :p

Lenke til kommentar

The River blir garantert kansellert snart. Mistet halvparten av seerne nærmest på en uke, det er latterlig mye. Vanligvis dropper serier 7-10% i uke 2, men ikke nærmere 44% som The River gjorde.

Cougar Town blir nok også kansellert denne sesongen. Elendig beslutting å starte ny sesong så sent, og i den timeslotten. Sesong 3 startet dårligere enn både Man Up og Work It som samme kanal har kansellert.

Lenke til kommentar

Speilberg har nok ikke noe særlig med serien å gjøre egentlig (som så mange andre serier han er kreditert under). Han er nok bare noe form for konsulent, noe som regel betyr at han snakker med produsentene på telefon kanskje 1 gang i uka under produksjonen. Dette er ihvertfall veldig standard for de fleste seriene Speilberg har vært involvert i.

Speilberg er også involvert i Smash, men der var han med under da pilotprosjektet (før det ble til serie) var hos Showtime.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for det samme. Dro fram den utrolig kule complete collection, og har dratt meg gjennom sesong 1 og halve sesong 2. So far so good. Den første sesongen er rett og slett meget spennende, og gjennomført.

Lenke til kommentar

Har bestemt meg for det samme. Dro fram den utrolig kule complete collection, og har dratt meg gjennom sesong 1 og halve sesong 2. So far so good. Den første sesongen er rett og slett meget spennende, og gjennomført.

Tenkte litt på å kjøpe BD boksen, men syns 700kr er litt i meste laget. Får duge med OK kvalitet fra interwebzen :p

Syns det er litt cheesy skuespill i sesong 1, men det duger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...