greenman Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Så første episode her om dagen. Virker veldig lovende. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Ser på Lilyhammer atm og liker det veldig godt. Blir bedre for vær episode. Er litt sånn pinlig norskhet i første episode men blir fett når historien kommer sammen. Ganske stilig fått til syntes jeg Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Darn, følger med for lite på det britiske sendeskjemaet. Men hørte om Inside Men på grunn av Warren Brown og Steven Mackintosh som begge er ifra Luther. Warren Brown skulle også dukke opp i en serie sammen med Stephen Graham som er best kjent her som Al Capone i Boardwalk Empire. Den kommer vel noe senere i år. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg så nettopp ferdig første sesong av The Walking Dead, jeg lurer på om jeg gidder å hoppe over på sesong to. Serien har for mer drama og følelser, enn zombie-blasting. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Falt selv av under sesong 2, ble bare mer og mer kjedelig drama. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Første titt på Robert De Niro-produserte NYC 22, Adam Goldberg og Terry Kinney-reunion etter The Unusuals. Haha, dette tar over posten til CSI: Miami i april. http://www.youtube.com/watch?v=RCasZ2EB4Oc Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) I tillegg til The Walking Dead med Michael Raymond-James ifra Terriers. EDIT: Det var neste helg. Hmm, ville ha mer Kenny Powers på TV-skjermen nå. Endret 12. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Noen her som har sjekket ut Inside Men? Har kommet 2 episoder til nå, må si jeg likte det veldig. Bra plot og solid skuespill, spesielt Steven Mackintosh. Nei, men skal se den snart. En annen ny serie er Touch med Kiefer Sutherland. Likte første episode av den vertfall. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Første titt på Robert De Niro-produserte NYC 22, Adam Goldberg og Terry Kinney-reunion etter The Unusuals. Haha, dette tar over posten til CSI: Miami i april. Gleder meg. Jeg så aldri The Unusuals, men jeg synes Terry Kinney var fantastisk i Oz. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Terry Kinney var en av favorittene i Oz ja. Egentlig likte jeg de fleste der og. Han spilte med Harold Perrineau som spilte Hill på Oz (og så senere Micahel på Lost) på The Unusuals. The Unusuals var en grei kort serie. Første stedet jeg ble kjent med Jeremy Renner før The Hurt Locker som i dag er en stor stjerne nærmest med roller i Mission Impossible 4, The Avengers o.s.v. Denne tråden trenger dobbel dose Nicholas Cage. http://www.youtube.com/watch?v=ces8S9UV91I Endret 13. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mad Men-regissør, HBO-president og Curb Your Enthusiasm-klipper er så langt bekreftet til Nordiske Mediedager. Gleder meg, tror det kommer enda flere godbiter etterhvert som programmet blir mer klart. Noen som har tenkt å ta turen? Program Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Snart ferdig med sesong 2 av Breaking Bad, fy helvete for en serie! 4 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ricky Gervais på bloggen sin. Talking of which, we started planning the route for An Idiot Abroad 3: The Short Way Round, this week. It's only a two-part special but we've decided to make it a bit more global as opposed to "around Kent for a few days". Karl is starting to regret it all ready. Gjetter på at det neppe blir noe mer An Idiot Abroad etter det. For da er det "Derek" som står for tur. Ricky kjører vanligvis to sesonger og en Christmas-special. Feks Office og Extras. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er Derek virkelig bekreftet? Det kommer i så fall til å krasje ti ganger hardere enn Life's Too Short. Patetisk opplegg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Etter det jeg har forsått ja. Henger meg på den. Men må vel kanskje se pga Karl. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sesong 4 av Six Feet Under nå. Anbefaler alle som ikke har sett den, å starte. Velskrevne karakterer som man blir godt kjent med, og føler veldig med. Begravelseshjemmet er en følelsesmessig merkelig setting, som jeg digger. HBO Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg har så vidt begynt på Six Feet Under selv (tre episoder), og merker at vi klikker allerede. Det er vel en serie man må se, akkurat som man ikke kommer unna visse klassikere i litteraturen. Regner med at jeg sluker én eller to sesonger når jeg blir ferdig med sesong 6, del 2 av The Sopranos. Jeg synes egentlig sesong 5 og 6, del 1 har vært tyngre å komme igjennom enn de fire første. (Jeg klarer sjeldent å se mer enn to episoder på rad.) HBO er min beste venn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Lurer på om True Blood klarer å redeeme seg litt i den kommende sesongen. Ihvertfall gjør de det bra med castingene. Selv om jeg tror serien vil forsette å være noe elendig. Christopher Meloni (Oz), Christopher Heyerdahl (Hell on Wheels) og nå Peter Mensa (Spartacus/300) er castet til den nye sesongen nå av "kjente". Zachary Levi (Chuck) til å ha hovedrollen i ny komedie-pilot ifra Fox. Peter Tolan (The Job/Rescue Me) blant produsentene. The in-demand Chuck headliner has landed the male lead in Fox’s half-hour single camera comedy pilot Let It Go. The ensemble comedy revolves around a married couple as they try to navigate, negotiate and sometimes manipulate society’s unspoken rules. Endret 14. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Og der var sesong 2 av Breaking Bad ferdig, fy faen for en avslutning! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Og der var sesong 2 av Breaking Bad ferdig, fy faen for en avslutning! You haven't seen nothing yet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå