Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags

Anbefalte innlegg

Så nettopp første episode av The River, og dette må være noe av det dårligste MØKKET jeg har sett i hele mitt liv. Abselutt ALT var dårlig med denne serien. Satt å gjespte meg igjennom episoden. Fullt av RÆVA, oppbrukte klisjeer var det også.

Nei, selv jeg skulle klart å lage noe bedre enn denne elendige mølja med dritt som var satt sammen her.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så nettopp første episode av The River, og dette må være noe av det dårligste MØKKET jeg har sett i hele mitt liv. Abselutt ALT var dårlig med denne serien. Satt å gjespte meg igjennom episoden. Fullt av RÆVA, oppbrukte klisjeer var det også.

Nei, selv jeg skulle klart å lage noe bedre enn denne elendige mølja med dritt som var satt sammen her.

Ser på den nå. Kunne jo vært en dårlig remake av "Brødrene Dahl og professor Drøvels hemmelighet"...

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Så første episode av Alcatraz nå. Virket ikke så ille den.. Merker jeg har blitt litt kresen når det kommer til serier.

Jeg så den også. Virker som den kan bli en sånn "badguy of the week" serie, som er litt skuffende, men virket lovende overall. Jorge Garcias onelinere skader heller ikke.

Lenke til kommentar

Awsome castinger fra Showtime kommer nok en gang.

Pilotprosjektet til Liev Schreiber har fått litt mer castinger, annet enn Mr. Schreiber himself. Elliot Gould og Jon Voight.

Elliot-Gould-294x300.jpgLiev-Schreiber.jpgVoightBlog.jpg

Created and executive produced by Southland creator Ann Biderman, executive produced by Mark Gordon and Bryan Zuriff and to be directed by Allen Coulter, the Showtime-produced project takes a novelistic look at contemporary Los Angeles. A dark family drama with comedic undertones, the show centers on Ray (Schreiber), a professional “fixer” for LA’s rich and famous who can make anyone’s problems disappear, except the ones created by his own family. Oscar winner Voight, repped by CAA, will play Ray’s father Mickey Donovan, a newly freed ex-convict who heads to Los Angeles with suspicious intentions to reconnect with his estranged family. Oscar nominee Gould, repped by APA, will play the recurring role of Ezra Goodman, senior partner at a law firm who is Ray’s mentor and confidante, yet is showing signs of early dementia.

Damn, det beste av Lone Star-folket begynner å komme tilbake. Adrianne Palicki godt på vei til filmroller nå framfor søppelserier fra CW. James Wolk dukket opp i to favorittserier for min del i år, både Shameless US og Happy Endings i år. Nå mangler bare David Keith noe annet en gjesteroller hvor han spiller random grumpy-badguy.

Lenke til kommentar

Som sagt tidligere trenger jeg en (eller flere) karakterer jeg kan like. Jeg lurer på når disse eventuelt skal dukke opp.

Ay caramba, hvem er det å ikke like i Community? Nå hadde en video av T-Bag som snakker om "captivity of negativity" passet bra, men jeg er for lat til å lete en opp.

Aldri interessert meg stort over gallop eller hester. Jeg ser på serien som et karakterdrama, ikke som noe annet. At serien er imponerende på det visuelle i tillegg til en så bra god cast er blant det som virkelig får meg til å like den.

Hesteveddeløp bryr også meg nada, men fikk nesten lyst til å gamble bort leiligheten etter første episode, for jeg må si det var ekstremt bra produsert pilotepisode. I tillegg til selve karakterdrama syntes jeg den også skildret miljøet og kanaliserte stemningen karakterene nok føler med det hele ganske så bra.

Og så er det jo castet. Beste som er på TV. Hoffman <3

http://www.youtube.com/watch?v=oV1vgx4b1Xo

James Purefoy (Rome) casta mot Kevin Bacon i TV-piloten ifra Kevin Williamson (Scream, The Vampire Diaries).

Purefoy i Rome, det kan knapt bli bedre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt tidligere trenger jeg en (eller flere) karakterer jeg kan like. Jeg lurer på når disse eventuelt skal dukke opp.

Ay caramba, hvem er det å ikke like i Community? Nå hadde en video av T-Bag som snakker om "captivity of negativity" passet bra, men jeg er for lat til å lete en opp.

Da synes jeg denne passer bra :)

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å få en klar mening om house of lies altså, sett fem episoder nå, og føler det er morsomt, men er også utrolig mye som er relativt uinteressant. Spesielt clyde da, han er en utrolig flat og kjedelig karakter, som jeg egentlig ikke bryr meg om enda. Noe jeg somewhat gjør med Kbell og sønnen til marty i hvertfall.

Noen andre som har formeninger om det?

Lenke til kommentar

Hvordan liker man karakterer som er så dumme at de burde "fjernes"?

Det var da litt artig perspektiv må jeg si. For meg var det motsatt.

Ta mitt intellekt og min kunnskap, kombiner den så med ditt intellekt og kunnskap, samt vår beste evne til å bruke det, og den vil likevel ikke tilsvare en brøkdel av hva hver enkelt av karakterene i Community besitter.

De har jo hver og en superkraft i å dra referanser, analysere situasjoner og formulere den perfekte kommentar for å beskrive det som foregår.

Dumme karakterer? Jeg slet i starten med at de var for smarte og allvitende. De er jo noen jævla Einstein hver og en av dem!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos Bradley Whitford. Hva er deres beste tips for en West Wing-fan i dyp savn?

Studio 60 som Heilage sier, helt klart først. Newsroom som kommer 24. juni er helt klart noe du burde sjekke ut hvis du liker Studio 60. Begge seriene er ifra Aaron Sorkin.

Sports Night som er lagd av Aaron Sorkin som har lagd både Presidenten og Studio 60 er også greit. Et lite stort irritasjonsmoment i sesong 1 av Sports Nights er måten NBC la på latterspor på serien. Den er morsom til tider, men det er ikke nødvendig med latterboks (dette var en utrolig idiotisk ting som kanalen gjorde imot ønsket til Sorkin).

http://www.youtube.com/watch?v=1KCwLRCvVkY

Lenke til kommentar

Det var da litt artig perspektiv må jeg si. For meg var det motsatt.

Ta mitt intellekt og min kunnskap, kombiner den så med ditt intellekt og kunnskap, samt vår beste evne til å bruke det, og den vil likevel ikke tilsvare en brøkdel av hva hver enkelt av karakterene i Community besitter.

De har jo hver og en superkraft i å dra referanser, analysere situasjoner og formulere den perfekte kommentar for å beskrive det som foregår.

Dumme karakterer? Jeg slet i starten med at de var for smarte og allvitende. De er jo noen jævla Einstein hver og en av dem!

De er jo en kombinasjon og dumme og beint fram idioter, de klarer jo ikke å håndtere sosiale situasjoner i det hele tatt, og de kan ikke akkurat sies å være "skoleflinke" heller, så hvor ligger intelligensen? Det faktum at jeg kan et drøss med filmreferanser gjør meg dessverre ikke intelligent.

Det skal likevel nevnes at jeg ler mer og mer utover sesongen. Til tross for håpløse og irriterende karakterer. :)

Studio 60 som Heilage sier, helt klart først. Newsroom som kommer 24. juni er helt klart noe du burde sjekke ut hvis du liker Studio 60. Begge seriene er ifra Aaron Sorkin.

Sports Night som er lagd av Aaron Sorkin som har lagd både Presidenten og Studio 60 er også greit. Et lite stort irritasjonsmoment i sesong 1 av Sports Nights er måten NBC la på latterspor på serien. Den er morsom til tider, men det er ikke nødvendig med latterboks (dette var en utrolig idiotisk ting som kanalen gjorde imot ønsket til Sorkin).

Sports Night skal jeg få med meg, og det klippet der har jeg sett noen ganger. Jeg fatter ikke hvorfor de har lagt latterspor over dialogen der, ordene og skuespillerne alene gjør det jo til glimrende humor som taler for seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...