Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) House avsluttes til våren. Endret 8. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Andre kanaler kan ta serien, er bare fox som har sagt takk for seg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, de kan det. Men ingen gjør det, realiteten er det. Serien er ferdig i mai. Hugh Laurie ville ikke være med mer, som har uttalt en rekke ganger siden starten av 2011. Prislappen for House er også altfor høy, og det er derfor Fox tar å avslutter serien. Ingen andre har noe mulighet for en serie med så høy prislapp annet enn kanskje CBS. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 House trenger å forsvinne. Manusmessig burde House dø, egentlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg følte det egentlig for 3 år siden. Men serien kjørte rett i murveggen i mai 2011. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 House trenger å forsvinne. Manusmessig burde House dø, egentlig. fra wiki: On February 8, 2012, Fox announced that the season would be House's last. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 House trenger å forsvinne. Manusmessig burde House dø, egentlig. fra wiki: On February 8, 2012, Fox announced that the season would be House's last. Du fikk med deg at det var akkurat dette vi diskuterte, ikke sant? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 James Purefoy (Rome) casta mot Kevin Bacon i TV-piloten ifra Kevin Williamson (Scream, The Vampire Diaries). The untitled project, from Warner Bros TV and Williamson’s studio-based Outerbanks Entertainment, is described as an edge-of-the-seat thriller about Joe Carroll (Purefoy) a diabolical serial killer who uses technology to create a cult of serial killers, and a retired FBI profiler (Bacon) who finds himself in the middle of it. __________ Gammelt, Michael Sheen og Lizzy Caplan (Party Down) til Masters of Sex-piloten ifra Showtime. Mye nuditet ifra Caplan hvis prosjektet blir tatt opp til serie. ________ Jon Favreau (Iron Man) skal regissere piloten til Revelution. Ny pilot ifra JJ Abrams (Lost/Fringe/Person of Intrest/Alcatraz) og Eric Kripke (Supernatural). The project, written by Supernatural creator Kripke, is being described as a high-octane action drama following a group of characters struggling to survive and reunite with loved ones in a world where all forms of energy have mysteriously ceased to exist Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Urk....innser at jeg har lite/nada å se på for tiden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Har alt for mye på planen.. The Hour, The Sopranos, Hell on Wheels, Luck, Boss, Party Down, Luther, og Deadwood. Har forsåvidt begynt på både The Hour og Hell on Wheels, og kan anbefale begge. Endret 9. februar 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Gammelt, Michael Sheen og Lizzy Caplan (Party Down) til Masters of Sex-piloten ifra Showtime. Mye nuditet ifra Caplan hvis prosjektet blir tatt opp til serie. Jeg vet ikke så mye mer om serien enn det du skriver her, men så langt er jeg gira! Har endelig fullført The Hour. Synes kanskje det skuffa litt. Det klarte bare tidvis å pirre nyskjerrigheten, og jeg klarte ikke helt å bry meg om hva som skjedde. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg vet ikke så mye mer om serien enn det du skriver her, men så langt er jeg gira! Skulle ha lagt til mer. Men måtte løpe til bussen. Mer info. Var egentlig meningen at Paul Bettany skulle ha hovedrollen som Michael Sheen endte opp med. Lizzy Caplan tilføyer seg i rekken av herlige castinger Showtime gjør, spesielt på kvinnesida; Emmy Rossum (Shameless US) og Kristen Bell (House of Lies) ifra tidligere. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har mye på planen selv. Six Feet Under, Parks and Recreation, The Wire, Mad Men, Sopranos i tillegg til serier som kommer ut ukentlig. Føler jeg bruker mer tid på serier enn noe annet for tiden. Bortsett fra søvn... 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Da virker det også som at Weeds går ut av døra etter sesongen i sommer. Både Kevin Nealon (Doug) og Justin Kirk (Andy) er castet til nye pilotprosjekter som kan ende opp som serier i høst. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Mye på planen stemmer her også. Foruten stargate som jeg har holdt på med siden november og alle seriene som sendes som jeg føler med på for tiden, så har jeg i dag kjøpt tre sesonger av The Shield, Begge sesongene av Studio 60, sesong 6 del en av Sopranos (fordi det er sopranos), sesong en av Mad Men ooog to filmer for bare 350 kr på opphørssalg på en norli butikk Digget at James Purefoy fikk rollen som seriemorderen. Likte han utrolig godt i Rome. Masters of Sex og Revelution høres også ut som noe som kan bli kult. Får bare håpe Revolution ikke suger sånn som Terra Nova som er en av de største skuffelsene jeg har sett! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Begge sesongene av Studio 60? Huh? Kjøpte forøvrig Studio 60 complete series på Norli satt ned fra 549,50 til 49.50 i fjor. Good deal haha. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Studio 60 har da bare en sesong? (En vidunderlig, genial sesong at that) Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ser nå at det bare er en sesong. Vet ikke hvorfor jeg trodde det var to.. Betalte 44,70 for den. Føler nesten at jeg har stjålet den Lenke til kommentar
empetre Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 The Shield er helt konge. Gled deg! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fikk lyst å se The Shield på nytt nå. Utrolig bra serie. Vic Mackey er bare helt rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå