empetre Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ingen liker Chang. Han er ond. Chang er den morsomste karakteren i Community Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Værste gjesten i community må være Jack Black, følte han bare ødela. Chang er og blir awesome. Syns og det er morsomt hvordan serien viser hvor vennlige gruppen er fra utsiden, de er quite evil, i hvertfall i noen episoder. Endret 7. februar 2012 av Revolution Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Og en knakende god karakter, men ikke en type jeg kan identifisere meg med. De fleste serier er avhengig av det, og jeg antar det var det Heilage ikke hadde funnet enda. (Identifisere med og dermed like. Håper ingen kan trekke store likheter med seg selv og Chang. That would be bad). Forøvrig, har du sesong 1 på dvd? Inntil jeg så alt ekstramaterialet var jeg enig med deg, men nå må jeg sette en finger på Troy. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Community er min favoritt komiserie, men så har jeg ikke fått sett Louie og Parks and Recreation. Kjøpte forresten DVDen til sesong 1 for en stund siden pga. alt ekstramaterialet, men jeg har ikke fått kommet meg igjennom det enda. Jeg får ta en titt til helgen. Anbefaler deg å se et par episoder til Heilage, men hvis det ikke klaffer halvveis ut i sesongen, så tror jeg ikke det er noe for deg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Community er en av mine favoritter. Parks og Louie er også det, og har levert bedre i den siste sesongen som gikk (eller går nå i Parks sitt tilfelle). Kan også varmt anbefale Party Down etter å ha sett igjennom begge sesongene. Synd det ikke var mer. Absolutt en serie jeg hadde fulgt med videre på. Pluss Lizzy Caplan er elsk. Det er også Ken Marino, men på en litt annen måte. 1 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Så den nye serien 'The River', herregud for noe møkk. Verste vrøvl jeg noen gang har sett. Plottet, skuespillet og alt bare suger. Hjernedødt til de grader, :S Orker ikke skrive hvorfor en gang, dere kan se selv. Jeg ble så overrasket over hvor utrolig dårlig det var. Mye verre enn Terra Nova var i starten, alt det som var dårlig med Terra ble tredoblet her, + mye annet. At Steven Spielberg har executive producer på den her... Kan ikke tro det. Endret 8. februar 2012 av b3ta Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Første episode var ganske rævva ja.. Selv lost var bedre enn dette Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Traileren til The River var jo ganske møkk i seg selv. Fantes ikke interessant i det hele tatt. Alt for standard vinkling og et enormt dårlig forsøk på å være skummelt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Første episode var ganske rævva ja.. Selv lost var bedre enn dette Lost hadde det høyeste budsjettet til en pilot, og samtidig en av de beste pilotene lagd. EDIT: The River floppa visstnok i natt også. Tallene blir lagt ut senere i dag, men det sies at den har floppa i ratingen. Endret 8. februar 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Woo! Newsroom starter 24. juni på HBO! Aaron Sorkin back on TV. Sorkin + Milch tilbake på HBO og TV iløpet av 2012. Mmm..det lover bra. Liker Luck godt, og er vel en av de få som liker serien her. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Luck ja, den hadde jeg jo glemt helt vekk! Må sjekkes ut gitt. Digga Studio 60, så tror Newsroom kan bli bra også! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Så første episoden av Luck i forrige uke, ikke noe å rope hurra for imo. For all del, det var bra laget. Men teaseren til fortsettelsen av sesongen får meg til å fortsette på denne. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Luck fenger ikke meg. Men så har jeg omtrentlig et hatforhold til hester og alt som har med dem å gjøre. Newsroom burde bli bra, Aaron Sorkin er win ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Du hater så og si alt Heilage. Så deg har jeg gitt opp. Aldri interessert meg stort over gallop eller hester. Jeg ser på serien som et karakterdrama, ikke som noe annet. At serien er imponerende på det visuelle i tillegg til en så bra god cast er blant det som virkelig får meg til å like den. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Straks ferdig med piloten til The River, usikker på hva jeg egentlig synes om serien. Men kommer nok til å se et par episoder før jeg evt gir det opp. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) AMA på reddit med Louis CK. Dette var spesielt interessant: [–]mrsbaltar 1488 points 1 month ago How on earth were you able to gain the incredible amount of authorial control that you have over Louie? Have you had to battle with FX over any particular jokes/concepts/creative choices? permalink [–]iamlouisckLouis CK 2010 points 1 month ago I dont know if it's okay that I'm starting before 1230 but here goes. I got it by demanding it and refusing to do the show any other way at all and by having the leverage that I was completely willing to walk away without doing the show and by agreeing to an extremely low budget so that they could offset the risk of giving me this freedom becuase they are risking less money. I have had conversations with them about very few moments in the show but zero battles. permalink parent [–]Rollingsound514 1173 points 1 month ago Do you really edit the whole thing yourself? I heard Joe Rogan talk about your process on his podcast and wasn't sure his description was accurate. He basically stated you just sit there on a macbook and do the whole show start to finish? If this is the case, good job! permalink parent [–]iamlouisckLouis CK 2149 points 1 month ago yeah I do the whole thign. On season 1 I had an editor and we shared it about half. But season two i edited without any help. It was fucking hard. and yes, i sit at the macbook and just put it together from start frame to finish. permalink parent [–]woomobile 2043 points 1 month ago That's insane. You're a talented motherfucker. permalink parent [–]iamlouisckLouis CK[S] 2924 points 1 month ago shut up. Endret 8. februar 2012 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Du hater så og si alt Heilage. Så deg har jeg gitt opp. Aldri interessert meg stort over gallop eller hester. Jeg ser på serien som et karakterdrama, ikke som noe annet. At serien er imponerende på det visuelle i tillegg til en så bra god cast er blant det som virkelig får meg til å like den. Casten i Luck er veldig bra, men det har ikke fenget særlig. Kanskje jeg prøver igjen senere, når jeg faktisk er i humør til karakterdrama. Also, jeg hater bare nesten alt i helve verden. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Syns dere om ukens episode av Justified? Fikk ikke helt med meg hvor pengene hadde blitt av... Var det Maggs som hadde brukt dem? Endret 8. februar 2012 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ... Takk for tipset! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hotel Papa Echo: Bruk kanskje tråden til serien som faktisk er for USA-sendingene, eller sett sånt i spoiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå