Fruktkake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som har sett Life on Mars (UK-versjonen)? Likte serien veldig godt, ser den begynner på NRK og kan anbefale den varmt. Mange gode øyeblikk. Jeg har sett den første episoden. Men jeg foretrekker Ashes to Ashes - en spinnoff med handling på 80-tallet. Har likevel tenkt å se Life on Mars en dag, men etter å ha sett Ashes to Ashes syntes jeg ikke den levde opp til det. Men det var jo bare en pilot-episode. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Life on mars UK er en helt fantastisk serie. hundre ganger bedre enn den amerikanske utgaven. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har tre episoder igjen av Band of Brothers Bra serie. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg holder For øyeblikket på med et maraton av Dark Angel . Og har bare noen par episoder igjen av sesong to. Men det som forundrer meg er hvor stor forskjell Det er mellom de to sesongene. Første sesong: hun leter etter ”søskene sine” , Og gjemmer seg for manticore. Sesongen er full av mer eller mindre action(det er litt stille innimellom). Andre sesong: Ble mye mer sci fi enn den første. med monstre som minner om ”varulver”, ”vampyrer”, til og med Havfuer. Men Jeg må innrømme at De beste episodene er de som fokuserer på Alec ( eller Ben) Dette kommer muligens av at Jensen Ackles er en utrolig god skuespiller. men også at karakteren/ne er mye mer inntresante enn Max.( Jessica Alba) Det negative med serien må jeg nok si er dette Max – Logan forholdet, de vil være sammen, men de kan ikke. Det blir litt for mye kliss for min smak. Men serien er bra den og jeg synes den hadde fortjent mer en to sesonger Endret 13. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Straks ferdig med fantastiske Freaks and Geeks. Er det noen som kan si meg hvordan Undeclared er i forhold til denne? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Litt det samme. Ikke noe weed eller foreldremas. Adam Sandler er med i en episode. Mange av de samme folkene spiller i begge, som jeg synes er veldig morsomt. Liker begge veldig godt, men synes undeclared har morsommere karakterer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 For en idiotisk spinoff-ide: http://www.fox.com/cleveland/ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Noen som har sett Lie To Me? Ny serie fra FOX. Så første episode som var helt OK, får se hvordan det utarter seg etter noen episoder. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg fant ut at det nettopp har begynt en ny serie i USA som heter "Trust Me", eneste jeg har funnet ut så langt er at det handler om noen personer i et reklamebyrå. Første episode gikk i går, og jeg tenkte jeg skulle se den i kveld. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Noen som har sett Lie To Me? Ny serie fra FOX. Så første episode som var helt OK, får se hvordan det utarter seg etter noen episoder. Jeg så første episoden tidligere i dag. Interessant. Håper det ikke utvikler seg i feil retning. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Har sett de tre første. Har potensiale, er artig når de prøver å ha en diskusjon, men ender bare opp med å lese hverandre hver gang og beskylder den andre for å juge. Hehe. Har potensiale, men kan fort gå galt. Kommer nok til å følge med videre. Hva tycks om Leverage? Vurderer å titte på den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva tycks om Leverage? Vurderer å titte på den. Leverage er en dårlig amerikanisert kopi av Hustle som det ikke er verdt å satse på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Enig, Hustle er decent, Leverage er en dårlig kopi. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Eneste jeg liker med Leverage er egentlig casten, bortsett fra hun mørkhåra. Ellers er det som dere sier ikke så bra. Jeg sparer opp serien egentlig til et "serietørke". Lie To Me må jeg si jeg først likte, så ble det gangske kjedelig. Tim Roth er nok eneste grunnen til at jeg kommer til å forsette noen fåtalls episoder til hvis ikke serien endrer seg veldig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Liker real world sammenligningene Lie To Me har, ganske interresant egentlig. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Finnes det noen nyere tv-serier som er skumle? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Finnes det noen nyere tv-serier som er skumle? Hva med denne? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg ville ikke akkurat kalt den ny eller særlig skummel Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Nja, du har kanskje Fear Itself som er en amerikansk one-story-per-episode serie som gikk i sommer. I tilegg har du jo Masters of Horror i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå