Heilage Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg er generelt veldig fan av Donal Logue. Synes han ofte gjør sterke roller, case in point Terriers. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Det som også var bra med Terriers (synes jeg), var at Donald Logue passa ganske bra sammen med Michael Raymond-James. Begge skuespillere jeg likte før Terriers som funka bra sammen. Blir kult å se Raymond-James på The Walking Dead. Donald Logue er med i en western-pilot for TNT hvor han har en av birollene. Gateway. Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hvor kan man egentlig se profit. Har prøvd alt egentlig. Legal and otherwise Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 http://www.amazon.com/Profit-Complete-Adrian-Pasdar/dp/B0007WQGZE/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1328420910&sr=8-1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Skrev Amazon noen sider bak i tråden. Alt. finnes den på enkelte trackers for bare TV. Ny trailer til Awake. http://www.youtube.com/watch?v=2AoSM4UzyX8 Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Takk for svar. Rimelig stiv pris så dropper den fra Amazon i alle fall Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Finnes det noen serier som likner på Breaking Bad? Altså, settingen, filmografien, skuespillere etc. Så langt er Breaking Bad den beste serien jeg har sett, noensinne! Kan sjekke ut Boss, som rent stilitstisk er en serie som leker seg like mye som Breaking Bad (men er ulik i handling og karakterfokus). Den er langt tyngre. Er også ekstremt kynisk, hvordan sesong 1 sluttet av ga meg nesten behov for å begynne å knaske lykkepiller - for sjeldent har jeg sett et så bittert og negativt syn på verden som i dette tilfellet. Kan bli litt slitsomt. Ser litt av dette i Boardwalk Empire også (flott serie, som eneste merkbare svakhet så langt er for lite variasjon i karaktergalleriet). "Skal man overleve, bli korrupt og nådeløs"-moralen som skinner gjennom som kristenkonservative verdier skinte i 7th Heaven. Alt i alt er spørsmålet ditt vanskelig å gi noe godt svar på, fordi styrken med Breaking Bad er dens unike og distinkte form. Det ville tross alt slå litt ben på den om det var enkelt å finne dens tvilling-serie der ute 1 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 "Skal man overleve, bli korrupt og nådeløs"-moralen som skinner gjennom som kristenkonservative verdier skinte i 7th Heaven. Hoho. Fikk lyst til å se litt av det igjen, og analysere og dekonstruere moralismen de forfekter. Meh, lese Systemutvikling. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Takk for svar. Rimelig stiv pris så dropper den fra Amazon i alle fall Haha ja, kjøpte min for 12.99 USD på Amazon for noen år siden. Alt dette snakket om Profit og serier som Breaking Bad får meg også til å savne Lone Star også. http://www.youtube.com/watch?v=m65zVPjBphQ Spesielt hele poenget med Lone Star likte jeg godt. Det viste at hovedpersonen var oppvokst til å svindle folk. Men som han ble eldre jo mer moralsk riktigere ble han. Jeg likte godt hvordan hovedpersonen ville gjøre noe riktig, selv om det betydde at han måtte kvitte seg med sin eneste ordentlig familie, hans far. Gode skuespillere som John Voight, David Keith og James Wolk. Sistnevnte som nå er med på Shameless US litt. Men selvfølgelig, vi lever i en verden der serier som dette blir satt opp mot Two And A Half Men.. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg trenger noen nye serier å se på. Serier jeg har sett på i det siste: Weeds, Californication, Band of Brothers, The Pacific. Kikka litt på Suits også, men ble ikke helt hekta. Noen anbefalinger? :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Du snakker om Weeds og Californication, da burde du for all del se Shameless US som er noe en slags miks av de to seriene. Og langt bedre, synes jeg. Den er veldig flink i å variere mellom drama og komikk. 2 Lenke til kommentar
Bananpott Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Jeg trenger noen nye serier å se på. Serier jeg har sett på i det siste: Weeds, Californication, Band of Brothers, The Pacific. Kikka litt på Suits også, men ble ikke helt hekta. Noen anbefalinger? :-) Generation Kill burde passe godt, siden du har sett BoB og the Pacific 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Ferdig med Undeclared Starter med Shameless US nå tenker jeg... Lenke til kommentar
empetre Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Undeclared var artig. Synd det bare ble en sesong. Shameless er enda bedre, gled deg Snart sett ferdig sesong 1 av Six Feet Under. God serie, merkelig å se Michael C Hall i SFU når man bare har sett han i Dexter før. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 http://www.nbc.com/30-rock/video/brotherhood-of-man/1383310 Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Hei, finnes sikkert tråder og flere som har spurt om det sammen, men jeg leter etter gode spenningsserier til å se sammen med dama. Litt drama / romanse er også et pluss. Hun liker: True Blood, Homeland, Terra Nova. Takker for tips! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Prison Break, Sons Of Anarchy (outlaw bikerserie basert på Hamlet) kan hun fort kan like. Hvis hun ikke er redd for zombier kan du sjekke ut The Walking Dead. 24 er utmerket om du vil ha spenning, og ikke har sett serien fra før. Endret 5. februar 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Veronica Mars. 6 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 BBC skal ha plukket opp Lillyhammer. Så litt på serien nå nettopp, og det var slettes ikke verst. Noe merkverdig at vi nordmenn som ofte er ganske habile i engelsk framstår som totalt idioter når det kommer til språken i den serien. Når Tagliano snakker til en random person og den personen svarer på norsk etter å fått et spørsmål på engelsk så er det noe rart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Louis CK returnerer til Parks. 16. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå