Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Jeg håper aldri SG:U blir tatt opp igjen, rimelig kjip serie egentlig.

 

 

SG:U var en av de beste seriene fra 2011.

 

Så du tar feil, siden dette avgjøres av spillet "stein-saks-forumstatus" og jeg slenger ut admin (som trumfer selv om jeg er på permisjon fra onsdag av).

 

Vi kan eventuelt avgjøre dette på håndbak neste gang vi møtes i Oslo. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Touch virker som noe sentimentalt piss. Men jeg tror de første episodene blir bra, før det faller sammen.

 

Sentimentalt piss er eg ikke enig i. Men eg ser muligheten for at ting kan gå galt ja. Det kan bli alt for mye far/sønn og ikke minst er det jo dømt til å bli kjærlighet mellom far/kvinne....

 

Men likte veldig godt første episode. Så holder de den standarden gleder eg meg fremover.

 

Det som bekymrer meg mest med første episode er at eg er litt redd det kan bli noget tynt etterhvert. Og da tenker eg på hovedplottet...

 

Håper hvertfall på en kraftig og god rød tråd, ikke bare episode for episode.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

 

SG:U var en av de beste seriene fra 2011.

 

Så du tar feil, siden dette avgjøres av spillet "stein-saks-forumstatus" og jeg slenger ut admin (som trumfer selv om jeg er på permisjon fra onsdag av).

 

Vi kan eventuelt avgjøre dette på håndbak neste gang vi møtes i Oslo. ^^

 

You rank-pulling bastard. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så at Happy Endings ble kategorisert som "not" i Hot or Not på forrige side..

 

Tenkte bare å si at jeg liker serien veldig godt, for hva den er! :) Er en typisk sitcom, men synes de 6 som har hovedrollen har klare, distinkte og artige roller å spille! Dessuten er det 3 søte jenter å se på, og det skader aldri! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste er temmelig skrekkelige i starten alle mann, mye verre enn starten til Parks And Recreation også.

 

Men de blir bedre etterhvert, spesielt ifra episode 7 (og deler av en episode før der når Penny går på blindate) av den første sesongen. Men anbefaler sterkere Parks And Recreation. Happy Endings er som Friends, bare morsomt (synes jeg) og litt mer "smartere" enn en vanlig sitcom. Hata spesielt Alex og Dave i starten.

 

 

'Ser fram til å starte på sesong 2 snart, der favoritter som Ken Marino og Megan Mullally begge ifra Party Down dukker opp.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Sikkert litt forskjellig smak også! :)

 

Selv likte jeg Happy Endings rett fra starten, mens Park and Recreation har jeg prøvd å begynne på et par turen, men aldri hatt noe særlig lyst til å fortsette.. syntes det var litt smådøllt (om det er et ord).. eneste grunn til at jeg fortsatt vurderer det er fordi jeg hører så mye skryt om det! Som nå.. :) hehe..

Lenke til kommentar

Hvor langt har du sett Parks? Kom deg til rundt episode 6-8 i sesong 2 av Parks, der har du kommet til et punkt der Parks begynner å bli noe særlig og blir til en av de beste komiseriene i dag.

 

Føler også det er litt merkelig å høre at du ikke liker Parks hvis du har kommet deg inn i sesong 2 spesielt. Ettersom de jeg kjenner som har likt Happy Endings bedre enn meg i starten har også endt opp med å like Parks veldig godt.

 

Synes du sesong 2 av Happy Endings er helhetlig så langt er bedre enn den første forresten?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke kommet inn i sesong 2 av Parks.. sett et par-tre, episoder, eller noe!? :)

 

Jeg er litt rett at jeg ikke kan gi deg noe godt svar angående hvordan sesongene er i forhold til hverandre.. Når jeg liker en serie, så har jeg en tendens til å like det jevnt over veldig godt, som gjelder de aller fleste seriene, selv om jeg hører andre kan være mer kritiske.. så svaret er egentlig at jeg synes det har holdt samme nivå hele tiden, den er i hvert fall ikke noe dårligere! Jeg liker den veldig godt, og ser frem til neste episode, er vel svaret mitt! :)

 

Må tydeligvis forsette litt på Parks da.. ;) hehe..

 

Kikket litt rundt her, i denne tråden.. ikke så aktiv hele tiden.. men, fant ut at jeg må prøve meg på Sons of Anarchy, men akkurat nå laster jeg ned s01e01 av Rubicon! :)

Lenke til kommentar

Hører gledelige smårykter om at Awake er klar for å bli sendt i mars, selv om det ikke enda er bekreftet av kanalen eller noen som snakker for kanalen.

 

Nytt promomateriale ute også, så virker som noe skjer ihvertfall.

 

awake_hoz_simplified_1920x1080.jpg

 

Laura Allen var elsk i Terriers.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...